אתם גדולים!

דברים מוזרים קורים לרחלי רקלס כשהיא עייפה, אבל מעז יוצא מתוק ובגדול. כמו מה למשל? העובדה שאתם, אני ובעצם כולם – גדולים! אז תרשמו לעצמכם.

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

דברים מוזרים קורים לי כשאני עייפה.

 

מה למשל?

 

ובכן, הרגע אכלתי שלוש קערות של ריזוטו פטריות ואל תשאלו אותי למה. אפילו לא הייתי רעבה. למעשה, אם כבר התעניינתם, אז האכילה חסרת ההיגיון שלי, כך גיליתי, היא ידידותית לסביבה, מה שנקרא אקו-חברותית, ויכולה להיות חברה טובה מאוד של המערכת האקולוגית של כדור הארץ כי אני לא מוסיפה למזבלה העירונית זבל מיותר.

 

ומכיוון שבאופן עקרוני השבוע אני מחשיבה את עצמי כצמחונית, הייתי צריכה למצוא משהו מעניין לאכול, אז יצא לי ריזוטו פטריות. ואם אתם מתעקשים לדעת, אז יצא מגניב. אבל אם אתם שואלים את הילדים שלי – הם לא התקרבו לזה. אפילו החבר הקטן שלי עשה פרצופים איומים כשניסיתי להאכיל אותו.

 

זה לא יצא כזה גרוע…

 

מה עוד המוח שלי עושה כשהוא עייף?

 

הוא מתחיל לנסוע בזמן בחלל הגדול, ולפעמים גם נוחת בחלקים מסוימים של העבר.

 

הערב, הוא נחת על ציטוט שמשום מה נתקע לי בראש ואני לא בטוחה למה. אולי חלקכם זוכרים את הסרט המצחיק והמוזר משהו – זולנדר, סרט קומדיה אמריקני של בן סטילר על עולם הדוגמנות הגברי. אני מדברת על הסרט המקורי, לא על סרטי ההמשך שמנסים להצחיק את הצופים בכל מחיר ולא הולך להם…

 

חוץ מהלוק של "פלדה כחולה", שגם אני במקרה יודעת לחקות, אני זוכרת את השיחה בין זולנדר ועוד מישהו שאני לא זוכרת את שמו: זולנדר: "אתה גדול!" ואז מר אני לא יודעת איך קוראים לו אומר: "לא, אתה גדול!"

 

והאסימון נפל.

 

הבנתי גם הבנתי: שכן, גם אני גדולה!

 

מאמרים נוספים בנושא:

רגע לפני!

מכל הלב

היי, אתם!

עשרת הדיברות לחיים מאושרים

תספרו את הברכות

יום מלא צבעים

בבקשה, תאהבו את עצמכם

אני, כי זה הכי מקורי

שמחה להיות אני

מלא נקודות טובות

 

אני אישה ואמא מקסימה, חברה טובה ואפילו גם זומבית עם מסיכת בוץ על הפנים גדולה. אבל זה הולך ומשתפר.

 

וכן, גם אתם גדולים!

 

אתם! אנשים נפלאים ומקסימים.

 

אתם! בעל/אישה, בני אדם_____________ (השלימו כאוות נפשכם).

 

אתם! עובדים קשה להרוויח את לחמכם, להיות אנשים טובים, לדאוג לילדים שלכם, לעזור לאחרים, להיות אבא/אמא/מחנך טובים, יוצרים קשר נפלא עם בורא עולם, משתמשים ביכולות והכישרונות המיוחדים רק לכם שהוא נתן לכם!

 

נכון, לא תמיד זה קל, אבל תנו לעצמכם טפיחה על השכם!

 

וזה משהו שכולנו צריכים לזכור תמיד, במיוחד ברגעים בהם אנו שמים את כל הפוקוס שלנו על הבלגאן שעשינו לעצמנו בחיים.

 

המעודד הראשי, ומי שהמציא את העידוד העצמי – רבי נחמן מברסלב נותן לנו את חמש המילים הכי חיוניות ומעודדות: תסתכלו רק על הנקודות הטובות!

 

חמש, נכון?

 

 

אז היום, בשנת 2017, אני מעבירה את עצתו הנפלאה של רבי נחמן מברסלב, מלפני למעלה מ-200 שנה, לאלה שרוצים לעשות דברים טובים בחיים ולא מצליחים לראות דברים טובים בעצמם: אתם גדולים!

 

ולעולם, אבל לעולם, אל תשכחו את זה!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה