הצפירה המסתורית

מי היה מאמין? צפירה מסתורית שהייתה מוכנה ומיועדת בדיוק לרגע הזה, הרגע בו הוא נרדם על ההגה והחל לזגזג בין הנתיבים...

2 דק' קריאה

ג'ין ספרא

פורסם בתאריך 05.04.21

השגחה פרטית?

 

תקראו את הסיפור האמיתי הבא ותבינו עד להיכן דברים מגיעים!

 

את הבקרים שלו, רוני כהן, היה מתחיל מאוד מוקדם. מניח תפילין, מתפלל ויוצא לדרך של שעה למקום עבודתו, שם היה צריך להיות כבר בשעה שבע בבוקר. הדיסקים של הרב שלום ארוש ליוו אותו כל הדרך לעבודה.

 

בוקר אחד, רוני התעורר מוקדם כרגיל, התפלל, אכל, הניח תפילין, הכניס את הדיסק למערכת ברכב ויצא לדרך. באותו בוקר, הוא לא נתן את דעתו לעייפות שתפסה אותו, לנמנומים שגרמו לו, איך אומרים במחוזותינו, 'לנקר' פה ושם תוך כדי נהיגה.

 

ביפפפפפפפפפ! נשמעה פתאום צפירה חזקה ומבהילה. הרעש החזק של הצפירה העיר אותו באחת. כשהסתכל קדימה, רוני ראה משאית ענקית מתקרבת אליו והוא בכלל נמצא על הנתיב הנגדי. הוא משך מהר את ההגה לכיוון הנתיב שלו בחזרה, וכך חייו ניצלו.

 

מזועזע ומפוחד הוא עצר את הרכב בצד ולא הפסיק להודות לבורא עולם שהציל את חייו. אחרי שנרגע, הוא החל לשחזר את הפרטים של כמעט אותה תאונה גורלית והצפירה שהעירה אותו בדיוק בזמן.

 

'הצפירה הזו לא מתאימה למשאית הענקית שכמעט התנגשתי בה…' משהו בפנים אמר לו שזה לא צליל הצופר של משאית. ובכלל, זה היה נשמע קרוב, ממש מ… הוא החזיר את הדיסק אחורנית ולהפתעתו שמע… את הצפירה! כן, היא בקעה מתוך הדיסק.

 

מה התברר? שתוך כדי השיעור והדיבור של הרב, רכב שחלף קרוב מאוד למקום צפר בעוצמה והצפירה נשמעה בהקלטה. אי אפשר היה למחוק אותה מכיוון שאז דבריו של הרב היו חלילה חסרים.

 

מאמרים נוספים בנושא:

למה הסובארו חייכה?

תודה, אבא!

בחיים יש גם הפתעות

שניות והזדמנות שנייה

התאונה

נס פקק הדלק

ניסים קטנים

על הניסים

ניסים קורים כשלא מחכים להם

ישראל למעלה מן הטבע

שבועה באנטבה

 

מי היה מאמין? אותה צפירה מסתורית שהייתה מוכנה ומיועדת בדיוק לרגע הזה, הרגע בו רוני נרדם על ההגה, כשהחל לזגזג בין הנתיבים, כשבדיוק משאית ענקית התקרבה ואפילו עדיין לא צפרה! הצפירה מתוך הרכב, זו שבקעה מהדיסק, היא זו שהעירה אותו והצילה את חייו.

 

נפלאות הן דרכי השם! ראו עד להיכן מגיעה ההשגחה הפרטית! אנחנו מוקפים בכל כך הרבה ניסים תמידיים – מפעימות הלב שלנו ועד לפעילות כל המערכות הנפלאות שהקב"ה יצר בנו, כמו העיניים שחוזות בנפלאות הללו ועד לאנשים שאנו פוגשים והמקומות אליהם אנו מגיעים, שם יש לנו דברים נפלאים – בהשגחה הפרטית כמובן – לעשות ולהשיג.

 

ואל תחשבו שזה סיפור אחד וזהו. בימים של המשבר הכלכלי העולמי, כששוק המניות חווה רעידת אדמה מזעזעת ב-2008, סוכן מניות מקליפורניה איבד מיליוני דולרים!!! אתם בוודאי מתארים לעצמכם מה מרגיש אדם במצב כזה, נכון? על העתיד כבר אין מה לדבר, לכן החליט לעשות מעשה קיצוני – להתאבד! ההתאבדות, כפי שתכנן, הייתה אמורה להיראות כתאונת דרכים, לפחות שירוויח את כספי ביטוח הרכב כדי שיהיה משהו לאשתו אחרי כל מה שאיבדו. כך חשב.

 

המכונית תיפול מצוק באחד הסיבובים המסוכנים בהרים הגבוהים…

 

בשעה מוקדמת הוא קם ויצא מהבית. שבור לב, הוא התניע את הרכב ויצא לדרך. בינתיים, במערכת של הרכב נשמע קולו של הרב ברוידא (המתרגם את שיעוריו של הרב שלום ארוש לאנגלית) מאחד הדיסקים שאשתו תמיד אוהבת לשמוע כשהיא בדרך.

 

"אחי היקר" אמר לו הקול הנעים, "למה אתה מאשים את עצמך? השם אוהב אותך!…"

 

הוא עצר בדרך והחל לבכות.

 

שעה שלמה הוא בכה.

 

אחרי שנרגע, הוא שמע את הדיסק כולו, עשה פרסה וחזר הביתה והחל חיים חדשים.

 

השם באמת אוהב אותנו!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה