כאב קטן, רווח גדול

לפעמים, כשכואב לנו, אנחנו מסתכלים על הכאב של כאן ועכשיו. אבל ההסתכלות שלנו עליו צריכה להיות לטווח הרחוק, כי כל כאב קטן בא עם רווח גדול!

3 דק' קריאה

רבקה לוי

פורסם בתאריך 05.04.21

לפעמים, כשכואב לנו, אנחנו
מסתכלים על הכאב של כאן ועכשיו.
אבל ההסתכלות שלנו עליו צריכה
להיות לטווח הרחוק, כי כל כאב
קטן בא עם רווח גדול!
 
 
לא מזמן התחלתי ללמוד סוג של רפואה אלטרנטיבית שנקראת סו ג'וק – שיטת טיפול קוריאנית עתיקת יומין, שעיקר התמקדות הטיפול הוא בידיים וברגליים, כי על פי שיטה זו כל הגוף משתקף באיברים אלה. והכי חשוב – אחרי שאדם לומד את השיטה הוא יכול לרפא את עצמו ואנשים אחרים. הטיפול נעשה על ידי עיסוי נקודת לחץ בכף היד או בכף הרגל שמתאימה למקום הכואב, שמעביר מידע למקום הכואב שהגיע הזמן להחלים.
 
למשל, אדם עם כאב ראש. הכאב ייראה כ'נקודת כאב' במקום מסוים בכף היד או הרגל, וברגע שמוצאים את הנקודה ולוחצים עליה מעט, תהליך הריפוי מתחיל ולא פעם הסימפטומים משתפרים או אפילו נעלמים.
 
אני יודעת שזה נשמע קצת קל וטוב מדי בכדי להיות אמיתי, אבל מניסיון אישי שלי – זה באמת עובד!
 
מאמרים נוספים בנושא:
רופא מעולם אחר
לא רק גוף בריא
עשרים שניות ואתם בריאים
 
לא מזמן בעלי קרע את הרצועה בזרת של כף היד שלו. הוא פנה לרופא שהפנה אותו לחדר מיון, שם קיבעו לו א הזרת עד למרפק עם גבס ואמרו לו לא להרטיב את המקום. אחרי שלושה ימים בהם לא התאפשר לו לטבול במקווה הוא הוציא את הקיבוע, ואז גילה לתדהמתו שהזרת הייתה נפוחה מאוד. הקיבוע לא נעשה בהתאמה נכונה, ואם היה נשאר איתו במשך שישה שבועות, כפי שנאמר לו, האצבע שלו הייתה נשארת עקומה. אחר כך עשו לו קיבוע עם סד שניתן להוריד ולהחזיר ואחרי שלושה שבועות היה שיפור קטן. שאלתי את בעלי אם הוא מוכן לנסות סו ג'וק. בהתחלה הוא היה סקפטי אבל יאמר לזכותו שהוא היה מוכן לנסות. מה כבר יש לו להפסיד?!…
 
בפעם הראשונה שמצאנו את נקודת הלחץ שמגיבה לכאב בזרת (וזה היה ביד השנייה, הבריאה) בעלי התפתל מכאבים. זה באמת כאב לו והוא כמעט ויתר על המשך הטיפול.
 
"אם זה כואב, סימן שזה טוב" אמרתי לו, כי זה אומר שמצאנו את הנקודה הנכונה, ועכשיו נשלח לזרת החמודה הזו מסרים להתחיל להחלים. בעלי כבר היה משוכנע לגבי הטיפול.
 
אבל לפני שאספר לכם מה קרה בהמשך, אומר לכם שבעלי גם התפלל לבורא עולם וביקש שיגלה לו על מה ולמה זה קרה לו, אחרי הכל אין ייסורים ללא עוון, שום דבר אינו 'אקראי', 'מקרי', 'פתאומי' ומה שלא תרצו. הוא ביקש מבורא עולם שיעזור לו להבין את המסר שהוא מעביר לו דרך הייסורים האלה, מה צריך לשנות כדי שיוכל לעשות תשובה, לתקן את הטעון תיקון וכדי שהזרת תחלים.
 
והוא קיבל את התשובה: השם נתן בליבו שהוא צריך ללמוד "שולחן ערוך" כולל את הפרטים הקטנים, כמו הזרת הקטנה, שהוא לא יודע ועליהם הוא עובר ללא הרף. הגיע הזמן לגעת גם בהם.
 
אולי גם זה יעניין אתכם:
כואב? מה זה אומר?
לא איש הפח
בלי תרופות
 
בעלי קיבל על עצמו ללמוד כל יום "שולחן ערוך", המשכנו עם הטיפול הנקודתי ותוך שבוע הזרת התיישרה. בשבוע שלאחר מכן הזרת כאבה לו מאוד, הוא אמר לי שבאותו יום לא הספיק ללמוד, לכן למד בערב והתוצאה לא איחרה – הזרת הפסיקה לכאוב.
 
כמה דברים נפלאים אפשר ללמוד מכל זה. דבר ראשון, אלוקים לא עושה שום דבר על תקן 'מקרה'. לכל דבר, קטן כגדול, יש מסר מבורא עולם אלינו. אם נהיינו חולים, אלוקים עומד מאחורי זה, כמו מאחורי כל דבר אחר בחיים שלנו. אנחנו צריכים להכליל אותו בתהליך הרפואה, להגיע באמת לשורה התחתונה של מה קורה איתנו.
 
דבר שני, אלוקים ברא כל מיני סוגי רפואות שיכולות לעזור לנו, הן עדינות, לא פולשניות, לא מכאיבות, והן באמת עובדות, במיוחד אם הטיפול נעשה עם חשבון נפש ותשובה.
 
סו ג'וק הוא אחד מסוגי הרפואה הללו, שהתחלתי ללמוד, אבל יש עוד הרבה שיטות נפלאות שהמוטיב העיקרי שלהן הוא שהטיפול חייב להיות בשילוב של הגוף והנשמה, מכיוון שאלה שני דברים בלתי נפרדים ותלויים אחד בשני.
 
כשאנחנו חולים, זו יכולה להיות חוויה לא נעימה ומאוד כואבת, בעיקר אם מדובר במשהו רציני. אבל מבחינה רוחנית, אנחנו מקבלים כאב לטווח הקצר, כאב קטן, שיש לו יעד והשלכות לטווח הרחוק, עם רווח גדול!
 
כן, זה באמת כואב. אבל כמו בסו ג'וק, אלוקים רק לוחץ על 'נקודות הכאב' החיצוניות כדי שנעשה טיפול שירפא את הנשמה שלנו מבפנים. וככל שאנו מקבלים את המסר מהר יותר, הגוף יכול להחלים מהר יותר ולעבור את התהליך הזה בשלום ובקלות. 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה