עומדים בעומס?

האם אנחנו עומדים בעומס שמופעל על הגוף שלנו? ד"ר גילה גבריאלוב עם שלוש תמציות מומלצות וייחודיות לטיפולים בכאבים ראומטיים, כאבי פרקים ודלקות.

2 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 17.03.21

האם אנחנו עומדים בעומס?

 

המפרקים הם חלקי הגוף שתפקידם לחבר בין עצמות שונות ולאפשר את יכולת התנועה והתפקוד השוטף של האיבר. לדוגמא, מפרק הברך מחבר בין הירך והשוק ובזכותו אנו יכולים לבצע פעולות שונות עם הרגליים.

 

על מנת לעמוד בעומס הרב המופעל עליו, על המפרק להיות בנוי בצורה חזקה ויעילה שתאפשר לו לקיים את תפקידו כהלכה. רוב המפרקים בגוף מורכבים מקופסית שבתוכה נמצא הנוזל הסינוביאלי שממלא את חלל המפרק, ותפקידו להזין את הסחוס וליצור סיכוך בתוך המפרק.

 

קצוות העצם והחלק הפנימי של קופסית המפרק מורכבות מסחוס, הבנוי שכבות שונות שמאפשרות את העמידה בעומס הרב המוטל על המפרק בפעילותו היום יומית.

 

על מנת לאפשר תנועה רציפה וטובה של המפרק, הוא מחוזק על ידי רצועות שתפקידן לחבר בין השרירים לעצם, ולספק כוח ויכולת תנועה.

 

כמו כן, מפרקים שונים מכילים מבנים אנטומיים נוספים כמו דיסק מפרקי, שתפקידם ליצור קישור טוב יותר בין העצמות.

 

קיימים מספר סוגי מפרקים, וכל מפרק בנוי בהתאם לתפקיד אותו עליו לבצע. מפרק הירך והכתף בנויים בצורה כדורית, הנקראת גם מפרק עלי ומכתש – מפרק זה מאפשר תנועה בטווח רחב ביותר הכולל סיבוב לכיוונים שונים.

 

לעומת זאת, המרפקים והברכיים בנויים ממפרק ציר, המאפשר תנועה במישור אחד בלבד שמספיק לתנועה אותה עליהם לבצע.

 

המפרקים עומדים בעומס רב במהלך הפעילות היום יומית, במיוחד כאשר מופעלים באופן אינטנסיבי כמו בפעילות גופנית או בהרמת משאות כבדים, ולכן מבנה תקין של המפרק חשוב מאוד על מנת לאפשר יכולת תנועה טובה.

 

מאמרים נוספים בנושא:

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח

דיאטה? לא נשארים רעבים!

לאהוב את עצמי

תגידו כל יום!

חיסון לכל וזה הכל!

 

התמציות של גילה גבריאלוב – במחיר מיוחד, עכשיו בחנות האתר!

 

תופעה נוספת המאפיינת מפרקים היא – דלקת המפרקים, תופעה שבסיסה אוטואימוני הגורמת להיווצרות תהליך דלקתי ופגיעה במפרק עצמו ובנוזל הסינוביאלי. התהליך הדלקתי גורם לכאב רב, מביא לפגיעה חמורה במפרק ולפעמים אף עשוי להביא להרס כללי של המפרק. בדרך כלל התהליך הדלקתי תוקף מספר מפרקים, והוא נפוץ ביותר בעצמות האצבעות, מפרק האגודל והברכיים.

 

הטיפול האידיאלי מבחינתי הינו כמובן טיפול בעזרת תמציות ושמנים המופקים על ידי אבנים. המינרלים המאוד מרוכזים שיש באבנים הללו תורמים רבות לבניית הסחוס מחדש. לחיבורי שרירים ועצמות, לריפוי הדלקות, במידה וכבר נוצרו.

 

אני לא יכולה להפסיק להתפעל מהחוויה הטובה שאנשים עוברים מתהליך הריפוי הזה, שמספרים לי בשמחה שהם מתחילים לחיות מחדש חיים נעימים ללא כאבים.

 

המומלצות שלי!

 

הנה שלושת התמציות מומלצות להקלה בעומס ולטיפול בכאבים ראומטיים ולחיזוק הגוף ומניעת דלקות

 

תמצית "מפרקית" – תמצית נהדרת המיועדת לטיפול לריפוי כאבי פרקים ריאומטיים. כאבי שרירים וחיבורי עצמות.

 

 

תמצית "שמן עבר לי" – מצוין לכאבי גב עליון ותחתון, רגליים, צוואר, מפרקים, כתף, ברכיים, שרירים, גידים.

 

 

תמצית "חיסונית אנטי דלקתית" המחזקת את הגוף ומונעת דלקות.

 

 

הרבה בריאות

ד"ר גילה גבריאלוב

 

 

* * *

ד"ר גילה גבריאלוב – ד"ר למדעי ההתנהגות וד"ר לגמולוגיה – ריפוי באבני החושן! לפרטים נוספים ולקביעת פגישה ולהתייעצות, ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה