שיחה עם אלוקים

אלוקים, תן לי כסף. יש לי הרבה חלומות. השם, עזור לי להתחזק באמונה. הקב"ה, תודה על כל מה שאתה נותן לי. אבא שבשמים, שיבוא כבר היום בו כל בקשות ה"תן לי" יהיו תודה אחת גדולה.

3 דק' קריאה

דב בער הלוי

פורסם בתאריך 05.04.21

אלוקים, תן לי כסף. יש לי מלא הוצאות, התחייבויות, תקוות והרבה חלומות. בתמורה, אני מבטיח לך שאתן סכום יפה לצדקה, אם תיתן לי, כמובן, סכום יפה וגדול.
 
אלוקים, תן לי ביטחון. כל האנשים סביבי מאבדים את מקום עבודתם. אם יפטרו אותי, אני באמת לא יודע מה אעשה. תסדר את הדברים כך שתמיד יהיה לי מקום עבודה.
 
אלוקים, תן לי בריאות. כי אם אני לא בריא, אני לא יכול לטפל במשפחה שלי. אני גם לא יכול להתפלל או לקיים את המצוות היקרות שלך. אז תאפשר לי בבקשה להיות תמיד במיטבי.
 
אלוקים, תן לי כוח רצון. כי אם אהיה ממושמע ומפוקס, ההספק שלי יהיה פי שניים בכל יום. תן לי את הכוח להתגבר על עצמי ולעשות את הדברים שאני צריך לעשות.
 
השם, בבקשה תעזור לי להתחזק באמונה. אני יודע שאין שום סיבה שאדאג בגללה בעולם הזה. אני יודע שהכל מגיע ממך, שאתה הוא זה שהאכלת את המשפחה שלי עשרות אלפי פעמים ואין שום סיבה לדאוג ולחשוב 'מה יהיה ואיך'. הבלבולים שיש בכל יום בחיים גורמים לי לשכוח את כל זה. בבקשה, סלח לי על המגרעות והחסרונות שלי, וזכה אותי בידיעה הברורה, ולדעת ולהרגיש, שאתה איתנו כאן בכל רגע.
 
השם, עזור לי להתחזק בשמחה, להעצים ולהגדיל אותה. להיות מאושר. לא משנה אם אני עובד או לא, אם דברים הולכים כמו שאני רוצה או לא, אני יודע שכל סבל וקושי שאתה שם בדרכי הוא רק לטובתי הנצחית. הוא הזדמנות אדירה להתקרב אליך ולחזק אותי באמונה ובעבודת השם. יום טוב, הוא סיבה לשמוח. יום רע, הוא סיבה לרקוד ברחובות. אז בבקשה, זכה אותי בראיה אמיתית ולראות את הברכות שאתה מברך אותי כל יום.
 
השם, עזור לי לסמוך עליך יותר. אני יודע שכל חולי וכאב בא ממך, ורק ממך. נתת לנו את היכולת לפתח אינסוף תרופות לכל מחלה. והחולי, כך אתה מלמד אותנו, הוא מעין זרז לחיזוק הרוחניות שלי, אם רק אתבונן במסר שאתה מעביר לי דרכו.
 
השם, עזור לי להתמקד במה שנכון. כי כל חטא פוגם בכלים דרכם עובר האור האלוקי שלך אלינו. כל מצווה מנקה את המעברים האלה ומחזקת את רוחנו. כשאני מקיים מצוות, בבקשה, הרחב את כל הפתחים של הנתיבים הללו כדי שיהיה לי הכוח והחוזק לקיים את מצוותיך בשמחה ואהבה.
 
השם, עזור לי לקרב אחרים עם אהבה. אני לא האדם היחיד בעולם שיש לו בעיות. אני לא הגבר היחיד עלי אדמות שצריך עזרה. אני לא האדם החלש והעדין היחידי שמבקש, ורוצה, מדי פעם קצת גאווה כדי להרגיש קצת את עצמו. ובפעם הבאה שהשכן שלי יקנה משהו חדש, כזה שתמיד הייתי חומד לעצמי, בבקשה, עזור לי להיות שמח באמת בשבילו, לאחל לו את כל הטוב באמת ובכנות.
 
הקדוש-ברוך-הוא, תודה רבה לך על כל מה שנתת לי, ושאתה עדיין נותן לי. תודה על קורת הגג מעל לראשי. תודה שאתה נותן לילדים שלי אוכל ולאשתי בגד ללבוש. תודה שאתה מאפשר לנו לגדול ולהיות מה שאנו רוצים להיות. תודה רבה לך.
 
הקדוש-ברוך-הוא, תודה רבה לך על העבודה שאתה נותן. תודה לך שאתה מעניק לי את היכולת להתפרנס. תודה רבה לך על העסק שנתת לי. תודה רבה לך על כל הרעיונות החדשים. תודה רבה לך על הדרכים הרבות בהן עזרת למשפחתי ולי לשרוד בכל יום בחיינו. על הימים בהם לא יכולתי לעבוד, תודה רבה לך שסיפקת לנו את כל מה שהיינו צריכים, עם הניסים המתוקים שרק אתה יודע לעשות.
 
הקדוש-ברוך-הוא, תודה רבה לך על הגוף הבריא שאתה מזכה אותי. תודה על העיניים שרואות. תודה על האוזניים ששומעות. תודה על האוויר שהכנסת לריאותיי 20,000 פעם היום. תודה על הלב שפועם היום ותודה על 100,000 פעימות הלב של אתמול. תודה לך שאתה מאפשר לי ליהנות מאהבת חברים והמשפחה המתוקה שנתת לי. תודה רבה לך שנתת לי את היכולת הפיזית למשוך אור רוחני לעולם ולהיות בריא יותר בעולם הבא, בעזרת המצוות המתוקות שהענקת לנו.
 
הקדוש-ברוך-הוא, תודה רבה לך על כל החברים שאתה נותן לי. תודה לך על הקהילה בה אני גר. על האנשים המקסימים שמקיפים אותי. תודה רבה שאתה מלמד אותי להחמיא להם, גם כשהקנאה חודרת פנימה, להסתכל בעין טובה על כל הטוב שאתה נותן להם.
 
אבא יקר שבשמים, תודה על כל המבחנים והניסיונות שאתה נותן לי בחיים. ויהי רצון שיבוא כבר היום בו כל בקשות ה"תן לי" יהפכו ל"תודה רבה לך!". 

כתבו לנו מה דעתכם!

1. גילה

י' ניסן התשפ"ב

4/11/2022

הקדוש ברוך בבקשה השנה זה בת שלי בן שלי שנה הזה בעזרת השם מתחת לחופה
זיווגים טובים והנכונים יראת שמיים. אמן

2. סוניה

כ"ז טבת התשע"ט

1/04/2019

אלוקים. תן לי למצוא עבודה מהר ועבודה טוב אם משכורת. פיטרו אותי. אני גרושה בלי עבודה. אם חובות. בקשה משמה אותי.

3. סוניה

כ"ז טבת התשע"ט

1/04/2019

פרנסה

אלוקים. תן לי למצוא עבודה מהר ועבודה טוב אם משכורת. פיטרו אותי. אני גרושה בלי עבודה. אם חובות. בקשה משמה אותי.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה