שמחה פורצת גבולות

מי שלא ראה מעמד הקהל בסוכת ישיבת "חוט של חסד" לא ראה מעמד מפואר כזה מימיו. הרב שלום ארוש והרב יצחק גינזבורג שליט"א, צפו בגלריית התמונות.

1 דק' קריאה

אליעזר שלמה מזרחי

פורסם בתאריך 05.04.21

קרדיט לתמונות: עזרא לנדאו, דן מרנץ, אמרי שכנר, אליהו פרג'ון

 

 

במוצאי חג הסוכות התקיים כינוס 'זכר למעמד הקהל' בסוכת ישיבת 'חוט של חסד' בראשות הרה"צ הרב שלום ארוש שליט"א בשכונת שמואל הנביא בירושלים עיה"ק. הכינוס – שהשתתפו בו למעלה מ-3000 נפש, אנשים נשים וטף – התקיים בסימן 'הקהל – יחד שבטי ישראל', ואכן ניתן היה לראות שם יהודים מכל קצווי הקשת רוקדים באחדות ישראל ושמחים בשמחת החג. באירוע אף צוין יום הילולת רבי נחמן מברסלב זצ"ל שחל בח"י תשרי.

 

אורח הערב היה הרה"צ החסיד המקובל הרב יצחק גינזבורג שליט"א, ראש תנועת 'דרך חיים' ומוסדות 'גל עיני', שנשא דברי תורה בדבר מצוות הקהל שנהגה במקדש בראשות מלך ישראל ובהשתתפות כל העם, כולל גם הגרים, אשר מטרתה לחזק את דת האמת, כדברי הרמב"ם. בדבריו, קרא הרב להחזיר עטרה ליושנה ולקיים את מצוות הציבור שהיא "שום תשים עליך מלך", וכדברי הזהר הקדוש 'שום לעילא תשים לתתא', להמליך את הקדוש-ברוך-הוא עלינו למלך וכן להמליך עלינו מלך בשר ודם, כמצוות התורה.

 

דברי התורה שולבו בשמחה של מצווה – שמחת בית השואבה – 'ברוב עם הדרת מלך', עם ניגונים חסידיים בידי אמן הקלרינט חיליק פרנק בליווי תזמורתו.

 

לקראת סיום האירוע הרב גינזבורג והרב ארוש ירדו לריקוד רֵעים עם הקהל, בשמחה פורצת גדר.

 

צפו בגלריית התמונות:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה