שרים כל הדרך לאומן

מסורת לא שוברים, וזה מה שאנחנו עושים עם פרויקט השירים המיוחד שלנו לראש השנה, שהכין רועי אבירם, אלה שיעשו לכם את זה בלב כל הדרך לאומן. שימו "פליי".

2 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 05.04.21

מסורת לא שוברים, וזה מה שאנחנו עושים עם פרויקט השירים המיוחד שלנו לראש השנה. והנה זה בא, כמדי שנה עם כל השירים הטובים שעושים טוב בלב כל הדרך לאומן, וגם לאלה שנשארים כאן ומתכוננים ליום הגדול – ראש השנה.

 

פרויקטים קודמים:

שרים לרבי נחמן

מוכרחים לשיר רבי נחמן

 

הזמר איציק דדיה גם כן מאלה שלא שוברים מסורת, וכמו בכל שנה הוא מוציא שיר "ברסלבי" חדש. לפני שנתיים הוא כבש את עולם המוסיקה היהודית עם הלהיט רבי נחמן, בשנה שעברה עשה זאת שוב עם אין ייאוש בעולם, וכעת ההיסטריה עומדת לחזור על עצמה עם להיט חדש בשם בדרך לאומן. השיר הוא גרסת קאבר ללהיט האולימטיבי "יו יה" של להקת כוורת המיתולוגית, שמקבל טוויסט מעניין בעיבוד טראנס מיוחד שכתב שלמה ברונר. להקלטת הקולות צירף איציק את הזמר חיים שלמה מאייעס, שמוסיף גוון קול עמוק ואיכותי.

 

ב-29/9/2015 איציק דדיה יתארח במופע "סגולה" של הזמר אוהד מושקוביץ בבנייני האומה.

 

בינתיים, שימו "פליי".  

 

 

בן פייגא (או חיים טובים) השיר בהא הידיעה של הזמר ליפא שמעלצר לאחרונה. כמי שאוהב להיות חדשני ומקורי, הוא עושה את זה שוב אך הפעם ביחד עם מאט דאב – יוצר מוסיקה אלקטרונית מקורית, והתוצאה כפי שתראו בקליפ.

 

שימו "פליי", זה קצב שלא ישאיר אתכם אדישים.

 

 

בימים אלו משיקים צמד התקליטנים ניר&משה בשיתוף השדרן וה-DJ הנודע יורם יצחק ואזאנא את האלבום 'Mix of Twenty Six' עם גרסאות רמיקס מקפיצות למיטב הלהיטים העכשוויים של כוכבי הזמר הים תיכוני: שלומי שבת, אייל גולן, משה פרץ, סאבלימינל, וגדולי הזמר היהודי – ליפא שמעלצר, חיים ישראל, בני וגד אלבז, מנדי ג'רופי, מועצת השירה היהודית ועוד. 

 

לקראת ראש השנה והנהירה ההמונית לציון רבי נחמן מברסלב באומן, מגישים המפיקים סנונית ראשונה מתוך הפרויקט המדובר. "לזמר ניגון" להיט החתונות מבית עמירן דביר, שאף הלחין את השיר למילים של רבי נחמן, בגרסת רמיקס שלא תשאיר אתכם עומדים במקום. שימו "פליי".

 

 

"זכותו תגן עלינו" – זאת לא רק ברכה, אלא גם השיר של בריו חקשור ביחד עם די.ג'יי רועי הרוש. זה מה שקורה כשהמקצוענים חוברים יחד וכך נולד אחד הסינגלים המקפיצים לכבוד רבי נחמן, עם לחן פרסי עממי ומוסיקה אלקטרונית, תוסיפו לזה את הברסלבר'ס (הנחמנים) את קולו של הזמר נתנאל ישראל ברקע וקיבלתם שיר שיעשה לכם את זה כל הדרך לאומן. שימו "פליי".

 

 

ועכשיו, קצת נוסטלגיה. הזמר אבי בן ישראל הוציא בשנה שעברה את השיר המקפיץ והמיוחד שאי אפשר לוותר עליו בפרויקט מיוחד שכזה – בואו ונקפוץ היום לאומן.

 

זה התחיל עם איזה שיר בלב כזה שחצה הרים וגבעות, הקפיץ ועורר את כל הבריות והלהבות שיוקדות בלב, עם שמחה שמלווה בניגון נכסף, חוצה ועולה עם מחיאות כף… זהו, עם הקצב המגניב הזה תקפצו עם אבי לאומן הכי שמח שיש. שימו "פליי".

 

 

לאלה שאוהבים את הקצב המזרחי, בואו לאומן עם קצב מרוקאי! – באנו לאומן. זאת הקדושה, השמחה, והכינורות המרוקאים שפורטים על מיתרי הלב שסוחפים אותנו כל הדרך לאומן, לסידנא רבי נחמן המנהיג הנאמן. שימו "פליי".

 

 

ואי אפשר, אבל ממש אי אפשר לסיים בלי שיר הכרוז – "אומן ראש השנה שלי, עולה על הכל, מי שמאמין בהשם יתברך צריך לבוא. לא מבעי אתם כולכם תלויים בראש השנה שלי, אלא העולם כולו תלוי בזה!" – מילותיו של רבי נחמן מברסלב שמעלות עשרות אלפי אנשים מכל העולם על מטוסים אל אומן, עיר הגעגועים. מי שהרימו את הכפפה הפעם היו הזמר יואלי קליין והמלחין שייע'ה גרוס שלקחו את מילותיו של רבי נחמן והפכו אותן ללהיט שמקפיץ את האדרנלין בדם. אחרי שריגשו אותנו עם הלהיט "ואפילו בהסתרה" בשנה שעברה, הם עושים את זה שוב! שימו "פליי".

 

 

שנה טובה מלאה בשמחה, אחדות ואהבה,

רועי אבירם וצוות ברסלב ישראל.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה