שרים לרבי נחמן

הנה זה בא, פרויקט השירים המיוחדים, המרגשים והמקפיצים - שרים לרבי נחמן, שמביאים עד אלינו את האווירה המיוחדת של אומן ראש השנה. שימו "פליי".

2 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 05.04.21

הנה זה בא, פרויקט השירים
המיוחדים, המרגשים והמקפיצים –
שרים לרבי נחמן, שמביאים עד אלינו
את האווירה המיוחדת של אומן
ראש השנה. שימו "פליי".
 
 
אין כמו להתחיל את השנה עם שירים מקפיצים, ומצד שני גם מרטיטים את הלב והנשמה לקראת יום הדין אליו אנו מתקרבים בצעדי ענק. אז תתכוננו ללחוץ על ה"פליי" וליהנות מהשירים שיעשו לכם את השנה החדשה מקפיצה, שמחה, נוגעת בנימים הקטנים של הלב והנשמה! תתרשמו מהקולות, מהיוצרים והמילים המיוחדות של השירים.
 
אחד השירים שהפכו ללהיט היסטרי ותפסו את כולם – מאזינים וזמרים כאחד – הוא "ואפילו בהסתרה" – המילים המדהימות והמחזקות של רבי  נחמן מברסלב זיע"א:
 
ואפילו בהסתרה
שבתוך ההסתרה
בוודאי גם שם נמצא השם יתברך
 
גם מאחורי הדברים
הקשים העוברים עליך
אני עומד, אני עומד, אני עומד
 
את השיר המקורי שר הזמר והיוצר יואלי קליין עם ילד הפלא נתן פוקס. אנחנו מגישים לכם את גרסת הטראנס המקפיצה של D.J. Yiz daimondהמקורב לברסלב, שחבר לצמר המעבדים המקורי של השיר – אלי קליין ואיצי ברי לגרסה קצבית וחמה ללהיט שסוחף את כולנו, והעניק לו את השם המיוחד "אומן טראנסתורה".
 
מוכרחים לשיר רבי נחמן – השירה שאי אפשר להפסיק!
 
אומן טראנסתורה – D.J. Yiz daimond
 

על שמואל זליג שמעתם? אם לא, הנה הזדמנות להכיר חסיד ברסלב שכתב, הלחין ושר שיר מכל הלב לרבי נחמן – הצדיק הגדול, ועל ההבטחה שעוד יום יבוא. כולנו מחכים. בינתיים, שימו "פליי".
 
הצדיק הגדול – שמואל זליג
 

את ההבטחה הזאת הוא חייב לקיים! אסף  לוי, זמר ויוצר מוכשר, הבטיח לרבי נחמן ועכשיו הוא שר אותה. כבר כמה שנים שהוא מגיע לאומן  בראש השנה, מסתופף עם הקהל הגדול שמגיע לקברו של רבי נחמן. עכשיו הוא שר את האווירה המיוחדת עם מילים מרגשות שנכנסות אל הלב והנשמה וגורמות לשמחה ואמונה, ובעצם משקפות את הצדיק הקדוש – רבי נחמן מברסלב זיע"א. זהו שיר שכל מטרתו קודש להפצת האור של הצדיק בעולם. אז נ נח נחמ נחמן מאומן… שימו "פליי".
 
כל הנשמות צועקות לאבא – אסף לוי
 

אחרי ששרתם "ואפילו בהסתרה" בקצב מקפיץ, הנה הגרסה שתרגש אתכם עד דמעות! הזמר אבי בן ישראל ביחד עם ילד הפלא נהוראי תורג'מן (שעוד תשמעו עליו רבות!) בדואט מרגש ונוגע ללב – "ואפילו בהסתרה", השירה המיוחדת והעמוקה, שילוב הקולות המיוחד לא משאירים אף עין יבשה! אבי בן ישראל לא הסתפק בהקלטה פשוטה באולפן ובחר להקליט את הפזמון על קברו של רבי נחמן. התוצאה… חבל על כל מילה, שימו "פליי"!
 
ואפילו בהסתרה – אבי בן ישראל וילד הפלא נהוראי תורג'מן
 

ועכשיו, שני רמיקסים שיקפיצו אותנו לסיום.
 
הראשון, של הזמר אליקם בוטה – כוכב הזמר המזרחי עם רמיקס רשמי ללהיט "רבי נחמן" (מתוך אלבומו "קול פעמונים"), בגרסה תוססת ומקפיצה שתבעיר את רחבות הריקודים ותיקח אתכם ישר אל אווירת ראש השנה באומן. על ההפקה המוסיקלית של הרמיקס, העיבוד והתכנותים הופקד המעבד והמפיק המוסיקלי עמוס כהן. אז אם אתם כאן והלב שם זה הזמן לשים "פלי"!
 
רמיקס רבי נחמן – אליקם בוטה
 

הרמיקס השני, של הזמר חיים  ישראל, שיוצא בגרסה מיוחדת ומקפיצה ללהיטים: "ואפילו בהסתרה" משולב עם ניגון חב"די של ה"צמח צדיק" זיע"א, והשיר "יש  תקווה" (במקור של הזמר בני פרידמן). על עיבוד השיר אמון המעבד הנודע אודי דמארי. תחזיקו חזק כי אתם עומדים לעוף! לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה נכנסים בקצב המשמח של חיים. שימו "פליי".
 
הזמר עם הכינור בגרון – ראיון עם חיים ישראל
 
הרמיקס המקפיץ והמשמח – ואפילו בהסתרה, של חיים ישראל

כתבו לנו מה דעתכם!

1. רוחמה

כ"ח אלול התשע"ד

9/23/2014

אתר ברלסב ישראל, תודה !

2. רוחמה

כ"ח אלול התשע"ד

9/23/2014

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה