תפילה לבריאות

איך תמיד אומרים הגדולים? העיקר הבריאות שממש לא מובנת מאליה. רחלי רקלס מצאה את התפילה לבריאות איתנה ואתם מוזמנים להדפיס ולמסגר.

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

לא מזמן התחלתי לקרוא את הספר המדהים של הרב שלום ארוש – השם רפאך, ספר שכל כולו בריאות. מה אני יכולה לומר לכם? הספר הזה כבר מככב אצלי ברשימת 'חמשת הגדולים שלי'… וכמו שאמרתי, התחלתי לא מזמן.
 
הספר מורכב מהדרכה והסברים מדהימים של הרב שלום ארוש לגבי החוליים השונים מהם אנו סובלים, ההיבטים הפיזיים והרוחניים, והחלק שתפס אותי – תפילה בכל פרק על הנושא שהרב מציג. זה מה שקרה לי כשהגעתי לפרק השישי, לחלק בו הרב מדבר על חשיבותה של ברכת אשר  יצר שמברכים אחרי שיוצאים מבית הכיסא.
 
"אחד מהדברים החשובים" אומר הרב שלום ארוש "בעניין הרפואה הוא, שלא לראות את הבריאות כדבר מובן מאליו, ועצה גדולה לכך היא: להתבונן ולברך את ברכת "אשר יצר" בכוונה, כי בברכה זו ישנה הודאה נפלאה על כל הניסים והנפלאות שהקב"ה עושה לכל אדם כדי שיהיה בריא".
 
מאמרים נוספים בנושא:
מרשם  להצלחה
כאב קטן, רווח גדול
רופא מעולם אחר
הרמב"ם ממליץ
20 שניות ואתם בריאים
 
את התפילה המיוחדת הזו הרב ממליץ לומר לפני ברכת "אשר יצר". אז הנה הן, התפילה והברכה. אתם מוזמנים להדפיס, למסגר ולתלות ליד הכיור בו אתם נוטלים את הידיים (לא בבית הכיסא).
 
התפילה:
 
"ריבונו של עולם, אב הרחמים, חוס וחמול על כל חולי עמך בית ישראל ועל כל הפצועים, תרפא אותם רפואה שלמה במהירות, בזכות כל הצדיקים האמיתיים, חוס וחמול גם עלי ותרפא אותי רפואה שלמה בחסד חינם, בזכות הברכה "אשר יצר" אשר הנני עומד/ת לברך לפניך.
 
"אנא רחום, תזכני לברך הברכה הזו בכוונה גדולה, בשמחה גדולה ועצומה, תצילני ממחשבות זרות בברכה זו, והמשך לי בזכות ובכוח כל תיבה ותיבה וכל אות ואות של ברכה זו את כל הרפואות שבעולם בתוך כל איבריי וכל גידיי, וכל כלי הדם, העורקים והוורידים, וכל עצמותיי ובשרי, ונפשי ורוחי ונשמתי וחייתי ויחידתי.
 
"רופא כל בשר, תרפא אותי רפואה שלמה, תנקה ותוציא מכל גופי את כל הפסולת, ואת כל המחלות ואת כל הדלקות, הזיהומים וההסתיידויות, הכולסטרול המיותר והסוכר המיותר, ותנקה את כל גופי מכל המוגלות ומכל התולעים למיניהם, ואהיה חזק/ה ובריא/ה, ואאריך ימים ושנים, אמן נצח סלה ועד".
 
הברכה: (את הברכה יש לומר בשם ומלכות)
 
"בָּרוּךְ אַתָּה ה', אֱלֹוקינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, אֲשֶׁר יָצַר אֶת הָאָדָם בְּחָכְמָה וּבָרָא בוֹ נְקָבִים נְקָבִים, חֲלוּלִים חֲלוּלִים, גָּלוּי וְיָדוּעַ לִפְנֵי כִסֵּא כְבוֹדֶךָ, שֶׁאִם יִסָּתֵם אֶחָד מֵהֶם אוֹ אִם יִפָּתֵחַ אֶחָד מֵהֶם, אִי אֶפְשָׁר לְהִתְקַיֵּים ולעמוד לפניך אֲפִילּוּ שָׁעָה אֶחָת, בָּרוּךְ אַתָּה ה', רוֹפֵא כָל בָּשָׂר וּמַפְלִיא לַעֲשׂוֹת".
 
חוץ מזה, עשו לעצמכם טובה ענקית ותוסיפו עוד ניקוד ללוח הרוחני שלכם – הזמינו כבר עכשיו את הספר שישנה לכם את החיים, את הרגלי התזונה והבריאות – השם רפאך! ותראו איך דברים נפלאים קורים גם לכם.
 
בריאות איתנה לכל עם ישראל, אמן.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה