אבן לרפואה, הקורס השנתי של ד”ר גבריאלוב!

האם מסתתרת בתוכך מטפלת גדולה שטרם יצאה לאוויר העולם? אם כן, מקומך עם ד"ר גילה גבריאלוב! קורס ייחודי שבסיומו תקבלי תעודה נחשבת בעולם הרפואה המשלימה!

2 דק' קריאה

ליאור יהודאי

פורסם בתאריך 04.04.21

המאמר הזה פונה לכל מי שבתוך תוכה מסתתרת מטפלת גדולה שטרם יצאה לאוויר העולם, גם לכאלה שמטפלות בכל מיני שיטות אלטרנטיביות (רפלקסולוגיה, שיאצו, פסיכותרפיסטיות) ומחפשות להרחיב את הידע ולתת למטופלים שלהם מענה שמטפל בשורש הבעיה.

 

בימים אלה החלה ההרשמה לקורס השנתי של ד"ר גילה גבריאלוב – קורס אבחון וריפוי באבני החושן. "השנה זו השנה ה-37 לפתיחת הקורס, וברוך ה' זכינו להעמיד מאות בוגרות עד היום, שהקורס פתח להן צוהר לעולמם המופלא של האבנים היקרות ועל ידי זה עזרו לאלפי אנשים להירפא בדרך טבעית – גם פרנסה טובה וגם שליחות גדולה מאוד" אומרת גילה.

 

הטבה מיוחדת – 500 ש"ח הנחה לנרשמות לקורס דרך האתר!!! כל הקודמת זוכה! אל תפספסו את ההזדמנות!!! לפרטים והרשמה: 03-5320266, 052-5709990

 

ד"ר גילה גבריאלוב היא ד"ר למדעי ההתנהגות וד"ר לגמולוגיה – תורת האבנים. השילוב של שתי ההתמחויות הנ"ל הביאו אותה למקום שהיא גם יודעת לזהות אבן גמולוגית – לפי התכונות, המבנה, השייכות שלהן למשפחות האבנים והאצילות, ובשילוב מדעי ההתנהגות היא מטפלת בצורה מופלאה ויודעת להבין ולפענח את נפש האדם.

 

בקורס השנתי המיוחד של ד"ר גילה גבריאלוב לומדים לאבחן ולטפל על ידי אבנים בכל סוגי הבעיות: בעיות פיזיות, רגשיות ונפשיות. ואם נרד לפרטים, אז מדובר בטיפול בהפרעות קשב אצל ילדים, הפרעות שינה, בעיות של ריכוז וזיכרון, בעיות נשימה, הרטבות לילה, בטחון עצמי, פחדים, חרדות, דיכאונות, חולשה כללית, פריון, שמירת הריון, לידה קלה, צהבת תינוקות, דלקות אוזניים, דיאטה וערכת הרזיה – לאישה ולגבר ועוד.

 

מאמרים נוספים בנושא:

הנפילות הקטנות

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח

דיאטה? לא נשארים רעבים!

לאהוב את עצמי

תגידו כל יום!

חיסון לכל וזה הכל!

עומדים בעומס?

האוזניים כואבות?

 

ארון התרופות של ד"ר גילה גבריאלוב!

 

התמציות של גילה גבריאלוב במחיר מיוחד, עכשיו בחנות האתר!

 

"התלמידות שלנו נהנות ממבחר גדול של הטבות שיעזרו להן להתפרנס בשפע גדול" אומרת ד"ר גבריאלוב, "כל תלמידה שלנו מקבלת במהלך הקורס את כל האבנים הנלמדות שאותן היא צריכה כדי לאבחן ולטפל, ומדובר ב-135 אבנים. כל ערכות האבנים שאנחנו מוכרים למטופלים שלנו – התלמידות קונות בחצי מחיר! תמיד, לא רק בזמן הקורס. אנחנו מאפשרים להגיע למחזור הבא ללמוד שנה נוספת בחינם כדי להתרענן ולחזור על החומר. בסיום כל שיעור התלמידות מקבלות חומר מודפס המחולק לשלושה קלסרים. חומר מקצועי, חומר תורני עם מקורות ומפרשים.

 

"כל תלמידה זוכה לאבחון אישי בחינם במהלך הקורס. וכן מקבלת מענה מקצועי על כל שאלה מול המטופלים שנוצרים לה במשך הזמן".

 

הלימודים הייחודיים הללו מתקיימים בקליניקה הפרטית של ד"ר גבריאלוב בגבעת שמואל בקבוצות לא גדולות, כך שניתן לקבל יחס אישי ומענה מקצועי.

 

"אם קראתן עד כאן, כנראה תשמחו כבר לשמוע פרטים טכניים של איך נרשמים, באילו ימים מתקיימים הלימודים וכמה כל זה עולה" אומרת ד"ר גבריאלוב ומונה את כל המעלות הנפלאות של הקורס המיוחד, שעל הזוכות ללמוד בו באמת אפשר לומר שהן מאושרות.

 

"הקורס מונה 24 מפגשים פעם בשבוע, 3 שעות כל מפגש. אם מתאים לכן שיעור בשעות הבוקר: אתן מוזמנות להירשם למסלול בוקר שיתקיים בימי שלישי בין השעות 10:00 -13:00. ואם דווקא נוח לכן השעות הערב, נקבל אתכן בשמחה גדולה בימי שני בין השעות 18:00-21:00. בכל שיעור אנחנו מקפידים להגיש בהפסקה כיבוד מזין ובריא – כך שאם אתן לומדות בבוקר תהיה לכן בהפסקה ארוחת בוקר קלילה. ואחר הצהריים תיהנו מארוחת ערב מזינה.

 

"בסוף הקורס אתן מקבלות תעודה של מאבחנת ומטפלת באמצעות קריסטלים ומינרלים – של ד"ר גילה גבריאלוב – תעודה שמוכרת מאוד בעולם הרפואה המשלימה.

 

מחיר הקורס: 4,800 כולל את כל התוספות המצוינות לעיל. תאריך הפתיחה של המחזור הקרוב הוא – 22.10.17 שריינו מקומות מהר כי הם נחטפים!

 

לפרטים והרשמה: 03-5320266, 052-5709990

 

 

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה