הופה, אמונה סטייל!

רוצים להפוך עולמות? לשנות את הכותרות? אל תתפשרו על בינוניות. הצטרפו לדוד פרלו ל"טורבו שש" ותראו תוצאות מדהימות. הופה, אמונה סטייל!

3 דק' קריאה

דוד פרלו

פורסם בתאריך 05.04.21

לא לבינוניות!

 

זה הקו שצריך להנחות אותנו.

 

עם ישראל נמצא כבר זמן רב במלחמה תמידית (מהיום שעלינו במחשבה תחילה…). ובמלחמה כמו במלחמה, משתמשים בהרבה מאוד סוגים של נשקים. אלא שלנו, בנוסף לכל הנשקים האדירים שקיבלנו, יש עוד נשק מאין כמוהו – התפילה!

 

כבר הרבה זמן שהכותרות הראשיות כאן בישראל תופסות אותנו חזק. זה מתחיל בחוסר האחדות בין הדתיים והלא דתיים ובתוך הקבוצות עצמן, בממשלה, בחוקים, במיסים, בפרשות שחיתות, בפיגועים, בענייני חוץ שנוגעים אלינו (קרי המזרח התיכון 'האביבי') ועוד נושאים רבים שערפל כבד מכסה אותם.

 

מאמרים נוספים בנושא:

חברתי התפילה

תפילה של אמא

תפילה של חייל

 

אבל מה אנחנו עושים עם זה? נכון, להתעדכן במה שקורה דרך העיתונות, אתרי החדשות או בשיחות סלוניות זה יכול להיות בסדר, גם זו דרך לקבל אינפורמציה על מה שקורה. אבל יש לי כמה דברים שאני רוצה לשתף אתכם בהן, כאלה שיעזרו לנו לשנות את הכותרות הראשיות, ומהר.

 

אז הנה זה בא – הופה, אמונה סטייל!

 

הגדולה של ישראל היא באחדות. וכמו שלא מעט אנשים ומנהיגים אומרים – כוחנו באחדותנו! הרב שלום ארוש לימד אותנו שאנחנו לא יכולים לצפות שיהיה שלום בעולם כשאין בינינו שלום ואחדות. העם הנבחר לא מאוחד וזה משגע את כל העולם, את עולם היהדות – על כל גווניו וחוגיו, אורתודוקסים, אורתודוקסים לייט, חרדים, רפורמים, קונסרבטיבים, בלה בלה בלה… כי מה כל השמות האלה אומרים בסופו של יום? 'אני לא מחובר אליך!'

 

אז מה כן? אני חושב שאנחנו, כולנו, עדיין מנסים למצוא את התשובה. רק שהיום להתעלם מכל המחלוקות בינינו זו כבר לא אופציה ריאלית. העולם דוחף אותנו לפינה. מה אתם חושבים שיכול להביא שלום בינינו? הקצרים וחוסר החיבור המוזר הזה שמאפיין, משום מה, את החברה שלנו הם גדולים מאוד ולא שייכים לעם עם מסורת ומורשת כמו שלנו.

 

אב הרחמים, יש לי תפילה קטנה – אסף לוי

 

אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשנות את המצב?

 

שוב פעם, במילה אחת – תפילה!

 

בואו נחזור לנס העצום שהיה לנו בקיץ האחרון, בסיבוב האחרון עם ארגוני הטרור בעזה. ארגון חמאס תכנן לבצע את מתקפת טרור איומה ומזעזעת בישובים בדרום הארץ. מתי? בראש השנה. אבל בורא עולם הפך את הכל וחשף את התוכנית המצמררת הזו אחרי ששלושת הנערים נחטפו ונרצחו, מקרה שהוביל למבצע-מלחמה שנקרא צוק איתן אז נחשפו מנהרות הטרור. בורא עולם, על ידי השליחים הטובים שלו – חיילי צבא הגנה לישראל, סיכל את המזימה הזדונית של ארגון הטרור הרצחני הזה.

 

אבל יש דבר חשוב מאוד שאנחנו צריכים לדעת – פעמון ההתראה ממשיך לצלצל שוב ושוב בתקווה שכעם נתעורר אחת ולתמיד, במקום ללחוץ בכל פעם על הכפתור ולחזור לפוך המפנק לעוד כמה דקות. הפעמון הזה מצלצל כדי שנתעורר באמת, שנתאחד, נתגבש, שנפעל יחד מתוך אהבה ורחמים אחד על השני, שנתחזק ונחזק אחד את השני, כי רק כך ניקרא באמת עם ישראל.

 

ואיך עושים את זה?

 

כן, עוד פעם: במילה אחת – תפילה!

 

רוצים להיות חלק מאמונה סטייל? להפוך את עם ישראל לעם חזק ומאוחד? הופה, הנה כמה דברים שיהפכו אתכם שותפים בקלות ובנעימות: אתם יכולים להיות שותפים בהפצת דיסקים, ספרים וחוברות חיזוק. עשיתם את זה? אתם כבר מגויסים לצה"ל – צבא ההפצה לישראל (כן, יש לנו גם צבא כזה!). שנתקדם עוד? טוב. התפללו חזק על עם ישראל, על הגאולה שלנו, על יהונתן פולארד, על אחדות, על שגשוג רוחני וגשמי של עם ישראל.

 

עוד? הנה עוד דחיפה מעניינת שאני נותן לכם, משהו שיכול לעשות כותרות ולשנות אותן!

 

בברסלב ישנו מושג שנקרא "טורבו שש". כלומר, שש שעות של תפילה אישית (התבודדות, כפי שרבי נחמן מברסלב מכנה אותה) על עם ישראל, וכדאי מאוד לעשות את זה לפני פסח, יש עניין גדול בזה (אנחנו לקראת חודש אדר, חודש השמחה והישועה של עם ישראל!).

 

אולי גם זה יעניין אתכם:

שש שעות וזה שלך

עזוב הכל, זאת השעה שלך!

קבוע, אבל בטוח

שיחה עם אלוקים

 

כן, אני שומע אתכם צועקים – דוד, מה נסגר איתך? מה, לא מספיק שעה?!

 

כן, בהחלט, אבל עניין השש שעות מעניק לנו אחיזה על הדבר עליו אנחנו מתפללים, והוא מתקבל וניתן לנו משמים. לכן אני חושב שזה הזמן להפשיל שרוולים ולשנס מותניים בשביל עם ישראל, המצב מחייב. וכשתפילות על עם ישראל עולות השמימה, אין דבר שמשמח את בורא עולם יותר מזה!

 

בספרו – בשדי יער, הרב שלום ארוש מרחיב בהסבריו על ההתבודדות (התפילה האישית) באופן כללי, וכן על זו הנעשית ב"טורבו שש" – תפילה למצבי חירום ומקרים דחופים. עניין זה מוזכר גם בדבריהם של צדיקים וגדולי דורות – שהתפילה היא שפותחת שערים לעם ישראל בשמים. ותמיד, בכל מצב קשה וגזירות שריחפו על עם ישראל לאורך כל ההיסטוריה, למרות הצומות והבכיות, התפילה היא שפתחה שערי שמים והגזירות הקשות התבטלו. בכל אופן, העניין הוא להתפלל בכל שש השעות האלה על דבר אחד בלבד. למשל, עם ישראל (ותאמינו לי, יש המון על מה להתפלל כשזה מגיע לעם הקטן והמקסים הזה). התפילה נעשית במילים שלכם, מילים של ילדים המופנות לאבא היקר שבשמים.

 

התוצאות, ניסים גלויים. זה בדוק ומנוסה.

 

לעורר רחמי שמים על עם ישראל, זה לא עם סטיקר שמודבק על שמשת הרכב או סרט אדום על הראש, לא! אלא בתפילה עם דמעות שיוצאות מהמקום הכי עמוק בלב על עם ישראל.

 

רק תארו לעצמכם, מה יכולה תפילה כזו לעשות לעם ישראל, אילו רחמים ואהבה ישפיע האבא האוהב שלנו עלינו משמים. שש שעות ואתם משנים עולמות!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה