הכרויות אונליין, כמה טיפים לדרך

למצוא את החצי השני זה קריעת ים סוף ממש. את זה כולם יודעים. אבל איך מתמודדים כשזירת המפגשים מתחילה דווקא ברשת, אונליין? לדב יש כמה עצות בשבילכם.

3 דק' קריאה

דב בער הלוי

פורסם בתאריך 05.04.21

למצוא את החצי השני זה קריעת ים
סוף ממש. את זה כולם יודעים. אבל
איך מתמודדים כשזירת המפגשים
מתחילה דווקא ברשת, אונליין? לדב
יש כמה עצות בשבילכם.
 
 
למצוא את החצי השני זה כמו קריעת ים סוף, כולנו יודעים את זה.
 
גם הדרך עד לרגע בו אתה אומר את "הרי את מקודשת לי" לא קלה. צריך להכיר, להיפגש, במיוחד אם כל העסק הזה מתחיל באתרי הכרויות אונליין ברשת. בעורף נושפים הלחץ ודחיפות העניין, וגם החשש מהדחפים הפיזיים.
 
כל פעם שחבר קרוב מספר לי סיפור עצוב וכואב על הפיתויים איתם הוא מתמודד בדרכו למצוא את החצי השני אונליין, ליבי נשבר בקרבי. האישה שפגש לא הייתה כפי שהציגה את עצמה באתר ההיכרויות. או, סוד אפל שנחשף בפגישה השלישית, או שהמועמדת פשוט חיפשה מישהו אחר. ברגע שהגיע להחלטה שזהו, שהספיק לו מכל האתרים האלה, באופן פתאומי, הוא קיבל את מבוקשו.
 
לא, לא כולם צריכים לעבור את זה. כמי שהיה בצד הלא נכון של המשוואה הגיע הזמן שנדבר על זה 'דוגרי', בתקווה שאחסוך מהמחפשים באתרים כאלה כאבי לב רבים ומיותרים. ובעזרת השם, למצוא את השותף/שותפה לחיים עם מספר מניעות מצומצם.
 
אז הכנתי רשימה צנועה של כמה עצות ידידותיות, לדעת איך לנווט בזירת ההיכרויות אונליין – ולמצוא את מה שאתם באמת מחפשים.
 
בקשו מבורא עולם את בן/בת הזוג. קודם כל, הפנייה היא לבורא עולם. לא חבר, משפחה או כל שליח אחר, גם לא אתרי ההיכרויות למיניהם הם אלה מסדרים לך את זיווגך מן השמים. רק אלוקים. כן, הוא יכול להשתמש בכל אחד מהאנשים/אתרים האלה כשליחים שלו למצוא את החצי השני של נשמתך (ואנחנו יודעים שהרבה שליחים יש למקום), אבל הוא מחליט מי הוא/היא יהיו. הוא מחליט מתי. הוא מחליט איך.
 
אני זוכר שהתפללתי לבורא עולם כל יום שאתחתן. אני זוכר את התפילות העמוקות שהיו לי אצל הרבי מליובאוויטש, רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל, שבורא עולם יחבר ביני ובין החצי השני שלי, מי שהיא היום אשתי. מה אומר לכם, זה הדבר הכי חזק שיכול להיות, להתפלל על מה שאתה צריך. למה? כי כשאנחנו מבקשים ממנו כל יום, אנו זוכרים היטב שאנחנו רק תינוקות בידיים של אבא, והוא ייתן לנו את כל מה שאנחנו צריכים ברגע הנכון והטהור.
 
תהיו אמיצים לגבי מה שאתם רוצים. כשאתם רוצים משהו חשוב יהיו על זה מניעות לאורך כל הדרך. אתרי ההיכרויות מרווחים כסף כשאתם נכנסים לרשימת החברים הרשומים באתר. התשלום הוא חודשי, אני יודע את זה מניסיון אישי. לכן, אני לא יודע עד כמה הם באמת רוצים שתמצאו את בן/בת הזוג במהירות. (כן, יש מקרים שהקשר דרך האתרים הללו הוביל לחופה, אבל לא יותר מהר מהתפילה לבורא עולם, כשאתה מחייג אל האינסוף בחינם…)
 
בכל אופן, אתם חייבים להיות נחושים ולציין שאתם רוצים קשר רציני – קשר נישואין. אל תאמרו אפילו קשר לטווח ארוך. זרקו את הכפפה ואתגרו את כל מי שיכול להיות מתאים לכם. יותר מ-95% מהאנשים שהיו רוצים ליצור קשר – פשוט לא יצרו קשר. תהיו מוכנים לזה. אבל החדשות הטובות הן, שאלה שכן מעוניינים הם אנשים שמחפשים באמת קשר אמיתי, כמו זה שאתם רוצים. כ"צייד" אונליין לשעבר, אני יודע שאם תחפשו פחות מקשר מחייב וארוך טווח תצליחו לדלג על כל אלה שלא מבקשים קשר רציני. זה בהחלט יחסוך מכם אנרגיות ובלבולים.
 
אל תאפשרו מגע. אפילו מקרי. ברגע שהחלטתם שאתם מעוניינים בקשר רציני של בניית חיי נישואין, יש לכם את הזכות לדרוש שינהגו בכם/כן בכבוד. היו כנים ופתוחים לגבי כל מה שאתם רוצים להוריד מעצמכם בהתמודדות הזו. זה קרב לא קל, אבל משתלם מאוד. הקשר יכול להיות רגשי ואינטלקטואלי, אבל לא מעבר לזה. כשדבר זה יהיה בסיס ויסוד בבניית הקשר, שניכם תחוו קשר אמיתי ועמוק כזוג נשוי בכל ההיבטים.
 
אל תתייאשו! אם דברים לא מסתדרים אחרי זמן מסוים, אל תתייאשו. אם נפרדתם ממישהו/מישהי שידעו לשחק יפה ובסוף יצאתם נפגעים, זכרו – אף אחד לא מתחמק מעונש אם הוא פגע בזולתו.
 
נכון, מדובר כאן באתגר הכי גדול בחיינו. הרבה יותר חשוב וגדול מהקריירה, הרכב בחנייה, או האוניברסיטה בה נלמד ואיזה תואר נוציא. למצוא את החצי השני שלך זה מסע לא קל.
 
וזכרו, לכל רגע יש את הפוטנציאל המיידי להפוך את החיים שלנו, ואת העולם הזה, לגן עדן של ממש.
 
יהי רצון שכל אחד ימצא את החצי השני שלו ויחיה כל רגע בחייו בשלמות מתוקה, בשלום ובשלווה, אמן.

כתבו לנו מה דעתכם!

1. איתי

כ"ט אדר התשע"ג

3/11/2013

תודה לכולכם. תודה רבה על עצות נפלאות.

2. איתי

כ"ט אדר התשע"ג

3/11/2013

תודה רבה על עצות נפלאות.

3. שלמה

ג' אדר התשע"ג

2/13/2013

יש כאלה גם בחינם לא כל אתרי ההיכרויות לוקחים כסף, אני הכרתי את ארוסתי באתר חינמי… וזה באמת נכון… עדיף קודם להתפלל ורק אח"כ להתחיל לחפש…

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה