חזקה, זה לא מילה!

ברגעים הכי קשים שלי בחיים, כשכבר לא יכולתי לתפקד, אפילו לעשות דברים פשוטים, גיליתי שאני חזקה. מה זה חזקה, זה לא מילה!

3 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

ברגעים הכי קשים שלי בחיים,
כשכבר לא יכולתי לתפקד, אפילו
לעשות דברים פשוטים,  גיליתי
שאני חזקה. מה זה חזקה, זה
לא מילה!
 
 
הגעתי לקצה גבול היכולת שלי. אני יודעת שאמרתי לכם את זה הרבה פעמים בעבר, אבל הפעם אני באמת מתכוונת לזה. אני עומדת לאבד את השפיות שלי. בדרך כלל, כשאני אומרת דבר כזה זה תמיד מתקשר לילדים (המתוקים שיהיו בריאים) שמוציאים אותי מדעתי. אבל היום, זה קשור רק אלי.
 
אני עומדת להשתגע.
 
טוב, לא אני, אלא הגוף שלי. אבל מה זה כבר משנה? השורה התחתונה אותו הדבר: אני רוצה לברוח מעצמי.
 
בשבועות האחרונים הרגשתי שהבטן שלי עוברת משהו, כמעט מתמוטטת. אל תשאלו אותי איך, אבל זה יכול לקרות. קצב פעימות הלב שלי כאילו הגביר הילוך, ואני מרגישה רעבה בצורה לא שגרתית בכלל, למרות שאני אוכלת הרבה מעבר ליכולת הקיבול שלי.
 
אני לא מסוגלת לישון, גם לא לשבת. אני לא יכולה לעשות שום דבר. אפילו להדיח כמה כלים זה כבר יותר מדי בשביל המערכת השבורה שלי.
 
אני לא מסוגלת לתפקד.
 
כן, הייתי אצל הרופא שהתעקש שהכל בסדר. רצתי גם למטפל הטבעי שלי, לטיפול עם אנרגיות ודיקור סיני, שבהתחלה עשה עבודה טובה, ובהמשך הכל חזר לקדמותו. ולחשוב, שבחצי הדרך כבר הייתי כמעט חצי נורמאלית…
 
היום קיבלתי כמה מסרים ותובנות, ואני מקווה שזה ייתן כוח רוחני לי ולכל מי שצריך וקורא את השורות האלה.
 
דבר ראשון, בורא עולם לא נותן לנו ניסיון שאין לנו כלים להתמודד איתו! כן, קל יותר לומר מאשר לעשות. נסו להגיד את זה למי שנמצא בתחתית של הגיהינום. אבל איזו עוד ברירה ישנה? אם אני בוחרת לא להאמין בזה, אז איזו תקווה כבר נשארה להתמודד עם המשברים הללו? בכל אופן, אני בוחרת לחזק ולהפנים את האמונה הזו, שזה יכול להיות חבל ההצלה שלי בזמנים שאני מרגישה שאני רוצה להיות במקום אחר, רחוק מכאן.
 
דבר שני, כל מה שבורא עולם עושה – הכל לטובה ולטובתנו הנצחית! אני נשמעת כמו תקליט שבור, אני יודעת. אם אני בוחרת להאמין בזה, אז יש לי סיכוי ללמוד ולגדול מהתקופה הלא קלה והמייסרת שאני עוברת. יש לי הזדמנות אדירה לראות את ההשגחה הפרטית בפעולה, ובסופו של דבר, להשיג את הדבר החשוב – הקרבה לבורא עולם, לחזק את הקשר איתו. אם אני בוחרת להאמין במשפט הזה כאוסף של שטויות ושהכל אקראי, איזה חיים יהיו לי? בסופו של דבר אהפוך לקורבן ממורמר של נסיבות חיי, שתמיד יטען שאין שום צדק בעולם. איזה מן חיים אלה?! לא כאלה שכדאי לחיות אותם, לפחות לדעתי.
 
דבר שלישי, לפעמים בורא עולם דוחק אותנו לפינה! כן, תתפלאו לשמוע – אבל זה מפתח אדיר! למה? בגלל שההבנה הזו יכולה להיות חבל ההצלה שלנו, שלי, כשאני רואה את כל האופציות הפוטנציאליות חומקות לי מבין האצבעות. ולמה אני מתכוונת? כבר אסביר. לפעמים, אנחנו נשארים בלי שום ברירה חוץ מלקרוא לבורא עולם שיעזור לנו. זה נועד למצבים שבורא עולם רוצה שנראה את הישועה הפרטית שלנו במו עינינו, ועל ידי זה להמשיך לעבוד ולפתח את הקשר איתו, עם אבא שבשמים. אם אני בוחרת להאמין במה שאני כותבת לכם, אז אני זוכה בכוח רוחני ותמיכה שאני צריכה יותר מכל. אם אני בוחרת להאמין אחרת, אז אני נידונה להיות יתומה כל שארית חיי. כי מי יתמוך בי כשאצטרך? המבט שלי על העולם תמיד יהיה שכולם, כולל כולם, לא הוגנים, ושום דבר לא הוגן בעולם הזה, ובכלל אין דבר כזה הגינות… הבנתם את הקטע.
 
לכן בורא עולם דחק אותי לפינה. הוא לא מאפשר לי לברוח, כי אין לי לאן לברוח. אני תקועה, וכל מה שאני יכולה לעשות זה רק לפנות אליו ולקרוא לו, לצעוק אליו, לבקש את העזרה שלו. וזה באמת, אבל באמת, כואב. זה מרגיש כאילו מישהו ניער לך את השטיח מתחת לרגליים, ואני עכשיו מחזיקה רק בחבל דק. ובורא עולם קורא לי ומבקש ממני להמשיך לאחוז את החבל הזה כי זה יעבור. הכל יהיה בסדר. הוא יישא אותי למקום מבטחים. אבל תוך כדי האחיזה שלי בחבל אני בוכה. אני מרגישה שמטלטלים אותי מצד לצד, כולי מזדעזעת, רגשית ופיזית, וזה כואב, מאוד כואב.
 
אני כל כך עייפה. ואני רוצה לעזוב הכל…
 
אבל אני לא יכולה. אני לא יכולה לוותר. אני לא יכולה לאכזב את המשפחה שלי. אני לא יכולה לאכזב את עצמי. אני לא יכולה לאכזב את בורא עולם. הוא נותן לי את האתגרים האלה, והוא יודע שאני יכולה להתמודד איתם. אני חזקה, ולא בגלל שאני רוצה להיות. אני חזקה בגלל שאני חייבת להיות.
 
גם אתם מרגישים כך לפעמים? גם אתם מרגישים שמישהו דוחף אתכם עד לקצה גבול היכולת שלכם? לקצה גבול השפיות שלכם? אם כן, אני מרגישה את הכאב שלכם. אני אתכם באותה סירת כאב וצער. אני חושבת עליכם, אבל אני גם יודעת שאתם יכולים לעבור את זה בשלום. כי הכי מדהים היה לגלות (מצחיק, לא?) שמאחורי האתר הזה נמצאת משפחה הנפלאה שנקראת אתר ברסלב ישראל, שאוהבים ואכפת להם מכל יהודי באשר הוא. כאן בברסלב ישראל, מתוך ניסיון עצום, אנחנו יודעים שאתם יכולים להתמודד עם זמנים קשים שעוברים עליכם, ואנחנו כאן בשבילכם, לעזור לכם ולהתפלל עליכם.
 
תחזיקו חזק. וזכרו תמיד, אתם הרבה יותר חזקים ממה שאתם יודעים.

כתבו לנו מה דעתכם!

1. יאנה

כ"ט תשרי התשע"ד

10/03/2013

ואוו תיארת מילה במילה מה שאני עוברת ברגע זה!

2. Anonymous

כ"ט תשרי התשע"ד

10/03/2013

3. קרן

ט"ו אלול התשע"ג

8/21/2013

את פשוט מדהימה ונוגעת בלב של כולם… אני רוצה להכיר אותך !!!!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה