להתראות, מותניים!

לרחלי רקלס, המומחית הרב תכליתית שלנו, יש עצה נפלאה בשבילכם להיפטר מהיקפי מותניים לא רצויים. אתם מוזמנים לנסות את אתגר המותניים!

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

על זה אין לי ויכוח עם אף אחד (בעיקר לי עם עצמי) – שאני אוהבת להיות בריאה.

 

וזה אומר, להיות בריאה ולהיראות טוב.

 

למרות שמבחינה תיאורטית, כולנו מסכימים שהיינו רוצים בריאות מושלמת לעצמנו, וחלק מאיתנו (כולל אותי) די רציניים בעניין הזה.

 

אבל לכולנו יש חיים עסוקים, ובין מיליון פלוס הדברים שאנחנו צריכים לעשות, אנחנו גם אמורים לאכול. ואם אנחנו זוכרים שיש פעולה כזו שצריך לעשות, אז זה נגמר בדברים מאוד לא בריאים שאנחנו מעמיסים על עצמנו, במקום לתת לגוף שלנו את מה שהוא צריך באמת.

 

מי לא זוכר את הערבים בהם דחפנו פיצה, והעצלנים שבינינו אפילו לא טרחו לעשות את זה אלא הזמינו מוכנה לארוחת ערב, רק בגלל שהיינו צריכים לעשות כמה דברים "דחופים" מול המחשב, כמו לבדוק מה קורה בדף הפייסבוק שלנו? לא מאמינה שיש מישהו כזה בנמצא. (אולי בגלל שאנחנו עושים את זה בתדירות גבוהה?…) בכל אופן, גלי אשמה רגעית שטפו אותנו בגלל שהמרנו את הארוחה הבריאה והמזינה בג'אנק פוד.

 

אבל מה לעשות, זה קורה, וזה בסדר, ואנחנו רק בני אדם.

 

ואחרי שזה נאמר, "אנחנו רק בני אדם" לא תירוץ!

 

יום אחד, אחרי ה-120, נמצא את עצמנו בבית דין של מעלה ולא נדע להסביר למה לא שמרנו על הגוף שלנו, כשיגיעו איתנו לחלק הזה בדין. והתירוץ 'לא היה לי זמן כי היו לי ים של דברים ברשימת ה'לעשות' שלי…' לא תופס שם ואפילו מעורר גיחוך.

 

מה עושים?

 

בשביל זה אני כאן! כדי לעזור לכם, כמו שאומרים, לצאת מהשליליות, לסדר את סולם העדיפויות שלכם ולקחת את הבריאות שלכם בידיים!

 

אז הנה הדבר הראשון. הרצון לבריאות איתנה וטובה הוא קשה, אפילו קריטי, להשגה. ועכשיו אתם בטח אומרים, 'מה את אומרת?!…' אין לי ספק שזה מה שעובר לכם בראשד. אבל אם אנחנו בוחנים את הדיאטות וסגנון החיים שסיגלנו, רובנו יכולים לומר שאנחנו באמת לא חושקים בבריאות טובה. כי אם אנחנו באמת, אבל באמת היינו רוצים אותה, אז מזמן היינו עושים משהו בשבילה.

 

מאמרים נוספים בנושא:

סבוטאז' מתוק

לאכול פה ושם

בריאות? הכי טבעית שיש
מה בתפריט?

פעולות פשוטות לבריאות

לאהוב את עצמי

אחרי החושך בא האור

גם קצת בריא זה בריא

יש מה להפסיד!
16 סיבות לאכול נכון
אוכלים את העולם

 

וכמו שכבר אמרתי לכם, בשביל זה אני כאן. אז קודם כל אתחיל עם הדחיפה הראשונה לכיוון הנכון, שהיא תזכורת חשובה מאין כמותה: הגוף הוא הבית של הנשמה!

 

אם אתם רוצים שהנשמה שלכם תהיה בריאה, גם הגוף שלכם חייב להיות בריא. והחשיבה הזו צריכה ללוות אתכם כל הזמן, דבוקה במוח עם הפתקית הצהובה לתזכורת תמידית, כי רק כך אפשר לשמור על בריאות טובה ועל הגוד לוקינג…

 

הדבר השני שאציע לכם הוא לנסות את אתגר המותניים: וזה אומר, לצמצם במשך שבוע את הפחמימות הריקות – אלה שמגיעות מסוכר וקמח לבן.

 

את הפחמימות הללו יחליפו פחמימות מסוגים אחרים ובריאים יותר. בעזרת השם, כולנו נגיע לזה, לא רק שוחרי הדיאטה… בינתיים, שמרו מרחק מהפחמימות הללו, מנשנושים וחטיפים למשך שבוע. תופתעו לראות את השינוי שחל בבטן ובהיקפי המותניים.

 

ואני אומרת את זה מכלי ראשון, מהתנסות אישית שלי. כי ברגע שאני אוכלת לחם או פסטה, הבן שלי מתחילה להתנפח כמו בצק של חלה. והנפיחות הזו לא תיעלם אם אמשיך לאכול את האוכל הזה.

 

אם אתם מתכוונים לאתגר את עצמכם ובעזרת השם תראו תוצאות, אתם מוזמנים לכתוב לנו ולספר מה קורה.

 

בינתיים, לחיים ולחיי היקפי המותניים החדשים!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה