מלחמת המכנסיים

סאגת מלחמת המכנסיים לא תחלוף לה מן העולם מבלי שאתן את דעתי עליה ואגיע לתובנות המתוקות שלי... כי את מה שרחלי רקלס רואה משם לא רואים מכאן!

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 18.03.21

לבן הרביעי שלי, ילד בן ארבע, יש שני זוגות מכנסיים לשבת. זוג מכנסיים אחד ישן שכבר קטן עליו והשני זוג חדש שמתאים לו בדיוק.

 

בשבת הוצאתי את המכנסיים מהארון בתקווה שאלביש לו אותם, כלומר לפני שהשבת תסתיים.

 

חייבת לציין, ולא כהערת שוליים, שבאותה שבת היו לנו אורחים לסעודת הצהריים והייתי כמובן צריכה לסדר את הבית לפני שהם מגיעים.

 

כשהשמש החלה לשקוע ואני כבר הייתי מוכנה להחליף לו את הבגדים, הוא רץ אלי כשהוא כבר לובש את המכנסיים הישנים ובצעקות שאעזור לו לכפתר את הכפתור.

 

אבל אני ניסיתי להוריד לו את המכנסיים, תוך שאני מסבירה לו שיש לי בשבילו זוג מכנסיים יפים וחדשים יותר שמתאימים לו והם לא 'ברוגז' עם הנעליים, מה גם שבחלק העליון זה נראה שהם כאילו חוצים לו את הגוף משל היה שני אנשים…

 

אבל הזאטוט לא הסכים לשמוע אף מילה על מכנס חדש.

 

הוא, מצדו, החל לבכות ולמלמל והמון המון להתלונן כשהוא אוחז במכנסיים ומושך אותם למעלה, ואילו אני התחלתי למלמל והמון המון להתלונן כשאני אוחזת במכנסיים ומנסה למשוך אותם למטה.

 

בסוף, ויתרתי.

 

למה?

 

כי אם הוא רוצה להישאר עם המכנסיים האלה, למה אני צריכה להילחם?

 

מאמרים נוספים בנושא:

תספרו את הברכות

יום מלא צבעים

מי הכי מסכן?

הדשא של השכן טעים יותר

בצעדים קטנים אל האושר

וחיו בעושר בלי אושר

תגיד, אתה מאושר?

הברכה שאחרי הכאב

בוקר לא רע, אחרי הכל

הברכה שבקללה

כשהגרוע מכל קורה

 

וכמו שהספקתם כבר להכיר אותי, אתם יודעים שסאגת מלחמת המכנסיים לא חלפה לה מן העולם מבלי שאתן את דעתי עליה לעומק, מבלי לקבל את התובנות המתוקות שארזו לי שם משמים.

 

ואם כבר שאלתם…

 

אז, מלחמת המכנסיים מזכירה לי איך אנחנו מתנהגים כשהקב"ה רוצה לתת לנו משהו חדש.

 

כשהוא לוקח משהו מאיתנו, פעמים רבות אנחנו מתעצבנים, כועסים ואפילו נופלים לעצבות מסוימת. אנחנו לא יכולים לסבול את המחשבה שצריך לשחרר את הדבר הישן שבאמתחתנו, שלרוב הוא לא טוב לנו יותר, אפילו כשהידיעה שהוא גורם לנו אי נוחות מסוימת מהבהבת כמו שלט ניאון ענק.

 

בינתיים, בעוד אנחנו נלחמים להמשיך לאחוז בדבר הלא טוב הזה, אולי אבינו האוהב והיקר שבשמים רוצה להפתיע אותנו עם משהו שהוא מחזיק מאחורי הגב?

 

חשבתם על זה?

 

אולי הוא פשוט לא יכול לחכות שאנחנו נשחרר את _______ (מלאו את החסר), לכן הוא בעצמו משחרר אותנו מהדבר הלא טוב כדי שיוכל לתת לנו משהו נפלא ומקסים כמו… רכב לקסוס?

 

הלוואי.

 

האם יש משהו או מישהו שאתם ממשיכים לאחוז בו, ואתם יודעים שהוא לא טוב עבורכם?

 

אם כן, זה הזמן להיפטר ממנו ולומר לבורא עולם שאתם מוכנים ומזומנים להכיל את הברכות שהוא רוצה להשפיע עליכם!

 

קחו את כל הדברים הישנים שאתם אוחזים בהם, משל היו אוצרות, ומסרו אותם לתצוגת ענתיקות במוזיאון הכי קרוב לביתכם, שם דברים כאלה מתקבלים בברכה.

 

והכי חשוב – תהיו שמחים!

 

אתם מבינים? זה סוד שחייבים לגלות, הדרך המתוקה והנפלאה להרגיש חדשים ורעננים, להיות מוכנים לקבל את החסדים והברכות שרוצים להשפיע לכם משמים.

 

עכשיו, תפתחו את הידיים!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה