סוד הנמלים הנעלמות

כמו שאתם מכירים אותי, אני לא יכולה לתת לתקרית המעניינת הזו לחלוף מולי מבלי שאתבונן עליה ואבין שיש כאן מסר. רחלי רקלס וסוד הנמלים הנעלמות.

3 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

האמת, אם חיים בלי מודעות רוחנית, ובעיקר את העובדה שהקב"ה מעורב לעומק בחיינו, החיים נראים אקראיים וחסרי משמעות והיגיון. אבל הנה סיפור שמראה עד כמה בורא עולם מתקשר איתנו עד לפרטים הכי קטנים…

 

בחנייה של הבניין שלנו יש עוד מקום חנייה אחד ליד הרכב שלנו. הוא לא בשימוש, מכיוון שלשכנים, שגרים אף הם בשכירות כמונו, אין רכב. מהצד השני של הרכב שלנו יש מדרגות שמובילות לדירה מעל.

 

לאמריקאית לשעבר שכמותי חנייה כזו לא דומה בכלל למה שהיה לנו אי שם בארצות הברית הרחוקה, כלומר במיאמי: חנייה מרוצפת וישרה ומרווחת. כאן זו הזפת השחורה, קצת מהלבנים המלבניות האדומות המוכרות ועוד פעם זפת וממש לא מרווח. ולא רק, בצד השמאלי של החנייה מתחילה לה המדרכה. הבעיה היא עם המדרכה הזו, שהיא ממש גובלת עם מקום החנייה שלי. אבל ממש.

 

ולמה זה בעיה? ולמה זה גם נשמע קצת מבלבל? ובכן, בכל פעם שאני יוצאת מהחנייה אני צריכה לעלות על המדרכה, הרכב הגדול שלנו צריך הרבה מקום. מקום חנייה סטנדרטי לא מספיק לו. אבל זה לא הדבר היחיד שמעצבן, כי בכל פעם שהגלגלים נפגשים עם קצה המדרכה האוויר יורד מהם.

 

למה אי אפשר לבנות את המדרכה רחוק מהחנייה, לפחות מזו שלי? מי שבנה את החניה הזו לא חשב מספיק, כך זה נראה.

 

אז מה עשיתי? החלטתי להחנות את הרכב באמצע מקום החנייה שלי ושל השכנים שאין להם רכב. כך נמנעתי מלפגוע בצמיגים ולמזער את הנזק שנגרם להם.

 

וזה מה שעשיתי. הנחתי שלשכנים באמת לא אכפת כי אין להם רכב והם אף פעם לא התלוננו על שום דבר. אבל הנה הרגע בו התחילה הבעיה. משום מקום, הבחנתי פתאום בים של נמלים שחורות גדולות שיצאו מאיזה חור בכביש ושצעדו להן כל הדרך לתוך כניסת הבניין.

 

מאמרים נוספים בנושא:

אתם בוחרים איך ייראו החיים שלכם!

מודעות רוחנית

זה בוחן פתע

לא כל מה שנחוץ הכרחי

החבילה שלי הכי טובה

האם אני שמח בחלקי?

תשמעו, זה לא הסוס שרציתי

הכלים שאלוקים נתן לי

 

בכל פעם שנכנסתי ויצאתי מהרכב, הייתי צריכה להיזהר ממתקפת הנמלים הענקיות הללו. מספיק לדרוך עליהן ולראות איך הן מתחילות להשתולל. זה מפחיד, במיוחד אם הן יודעות לנשוך ולהכאיב. העניין הזה הטריד אותי עוד יותר כשחשבתי על הילדים שלא כל כך זהירים כמוני, שלא ייפגעו מהנמלים האימתניות. החלק המטורף של העניין היה שחור הקן היה בדיוק במקום החנייה של השכנים.

 

בעל הבית לא גר שם ולי לא היה כוח ועצבים ליצור איתו קשר. הייתה לי הרגשה שהוא לא יעשה שום דבר בנידון. מה גם, שלא רציתי להסתבך יותר מדי= אז למדתי לחיות עם המצב, כלומר עם הנמלים בחניה.

 

ואז, לפני כמה חודשים, שכן אחר התלונן על איך שאני מחנה את הרכב, כי אחת לכמה זמן הם משתמשים בחניה לידי והרכב שחונה שם פשוט חוסם את הכניסה לבית שלהם, שהייתה ממש מול החניה של הבניין. התנצלתי והסברתי שאני מחנה כך רק בגלל המדרכה, אבל זה ממש לא עניין אותו. בסופו של דבר, בעל הבית ביקש ממני להחנות את הרכב במקום שלי.

 

נו, בסדר.

 

מיד אחרי שחזרתי למקום החנייה שלי בעיית הנמלים הפכה גרועה עוד יותר. עכשיו, כשהייתי צריכה להיכנס ולצאת מהרכב פשוט דרכתי על טור הנמלים המפחידות. וזה ממש לא עשה לי טוב. הסיכוי שהן ינשכו אותי גדל בכמה אחוזים טובים. אבל מה אני יכולה לעשות? בעלי אמר לי שאפשר להניח קצת מלט ליד קצה המדרכה, כדי לעשות רמפה קטנה מהחניה לרכב, אבל לא הסכמתי כי לא ראיתי שמישהו עשה את זה. וחוץ מזה, זה מכוער. אז פשוט לא.

 

והנה הקטע המדהים. מספר שבועות אחרי שהתמדתי להחנות במקום החניה שלי, הנמלים המפחידות והגדולות פשוט נעלמו כלא היו. פוף! לא עוד מיליון נמלים רצות לכניסה של הבניין בטירוף. זה היה קצת מוזר, אז התבוננתי על העניין עוד כמה ימים. ואני אומרת לכם כאן שחור על גבי לבן, אף נמלה לא יצאה מהחור שבכביש. עוד חודשיים עברו, ושום כלום. שום נמלה לא הייתה בסביבה.

 

וכמו שאתם מכירים אותי, אני לא יכולה לתת לתקרית המעניינת הזו לחלוף כך מולי מבלי שאתבונן עליה, מבלי שאבין שיש כאן… מסר מבורא עולם!

 

ובכן, הבנתי שבורא עולם פשוט הראה לי בצורה הכי ברורה שאני אשמה בגזל, כי השתמשתי במקום חניה של מישהו אחר מבלי לבקש את רשותו. לא מטורף? ברגע שהפסקתי, הנמלים פשוט נעלמו. ולא, זה ממש לא "צירוף מקרים".

 

אז אתם מבינים, הקב"ה תמיד משגיח עלינו ושולח לנו מסרים ורמזים למה שאנו צריכים לתקן ולשפר. וזה תלוי בנו – לעבוד כדי לשפר את הראייה רוחנית שלנו על מנת שנוכל לראות את המסר בצורה ברורה.

 

כולי תקווה שהנמלים לא יחזרו שוב לעולם, בטח לא אחרי שהמאמר הזה יתפרסם. כי אתם יודעים, אני ממש שונאת לומר, ובעיקר להודות, שהתיאוריות שלי לא נכונות!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה