עשרים שניות, ואתם בריאים!

בין הדברים שמעסיקים אותנו לא מעט היא הבריאות שלנו. הרב שלום ארוש מציע דרך נפלאה להיות בריאים תוך עשרים שניות. בדוק ומומלץ!

3 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 18.03.21

בין הדברים שמעסיקים אותנו לא
מעט היא הבריאות שלנו. הרב שלום
ארוש מציע דרך נפלאה להיות בריאים
תוך עשרים שניות. בדוק ומומלץ!
 
 
אחד הדברים החשובים בכל הקשור לרפואה שלנו הוא לא לראות את הבריאות שלנו כדבר מובן מאליו! אדרבה, ההיפך הוא הנכון. והיום, יותר מתמיד, כשהמודעות לנושא גדלה ומתרחבת מיום ליום, אנחנו משתדלים לאכול בריא, לחשוב בריא, לקרוא דברים שיעזרו לנו לאכול ולחשוב בריא, לחייך, לשמוח… בקיצור, לעשות הכל כדי לשמור על בריאות איתנה. ויש דרך נפלאה להשיג את המטרה החשובה הזו.  

איך עושים את זה?
 
תוך 20 שניות!
 
שימו לב, ישנה ברכה קצרה-קטנה אך ענקית, ברכת אשר יצר, שאם מברכים אותה בכוונה עולים על הדרך הטובה ביותר לזכות בבריאות איתנה, מכיוון שבברכה זו ישנה הודאה נפלאה על כל הניסים והנפלאות שבורא עולם עושה עם כל אדם. וזה לא עניין של מה בכך, בברכה זו נעשים איתנו ניסים עצומים.
 
"ברוך אתה ה', אלוקינו מלך העולם, אשר יצר את האדם בחכמה, וברא בו נקבים נקבים, חלולים חלולים. גלוי וידוע לפני כסא כבודך, שאם יסתם אחד מהם או יפתח אחד מהם, אי אפשר להתקיים ולעמוד לפניך אפילו שעה אחת, ברוך אתה ה', רופא כל בשר ומפליא לעשות".
 
ברוך אתה ה', אלוקינו מלך העולם, אשר יצר את האדם בחכמה – בריאת האדם נעשתה ונעשית בחכמה נפלאה. בגופנו ישנם איברים רבים שכל אחד ממלא את תפקידו בצורה מדויקת. ישנם תאים שתפקידם להגן על גופנו בצורה תמידית מאלפי החיידקים הנכנסים לגופנו בכל רגע. הקב"ה ברא בנו מערכת עיכול שמזינה כל תא ותא ומפנה מגופנו את הפסולת. אם איברים אלה לא היו בנויים כך, התפקוד שלנו היה נפגע. על זו הדרך יכול אדם להמשיך להתבונן ברבבות פרטים של החכמה העמוקה שיש ביצירת האדם ותפקודו, כמו חוש האיזון המאפשר לאדם לעמוד ולא ליפול, חוש הזיכרון שהוא עניין נפלא בפני עצמו וכן הלאה.
 
וברא בו נקבים נקבים, חלולים חלולים – הקב"ה ברא בנו נקבים רבים, כגון הפה, חוטם ופי הטבעת, וגם ברא בנו איברים רבים שיש בתוכם חלל, כמו הלב והמעיים.
 
גלוי וידוע לפני כסא כבודך, שאם יסתם אחד מהם או יפתח אחד מהם, אי אפשר להתקיים ולעמוד לפניך אפילו שעה אחת – האדם נברא כך שהעובר במעי אימו פיו סתום וטבורו פתוח. אך כאשר הוא יוצא לאוויר העולם פיו נפתח וטבורו נסתם. גלוי לפני ה' – שאם פיו של התינוק חלילה היה נפתחו במעי אימו היה מת מיד. וכן אם היה עושה צרכיו בתוך מעי אימו היא הייתה מתה. ואם חלילה התינוק היה יוצא כשפיו סתום גם לא היה יכול להתקיים. וכן אם חלילה היו נסתמים איברים שדרכם להיות פתוחים – כמו הפה, החוטם ואיברי הפרשת הפסולת – לא היינו יכולים לחיות.
 
ברוך אתה ה', רופא כל בשר – הקב"ה ברא באדם את איברי הפרשת הפסולת שמביאים רפואה לאדם על ידי הוצאתה מחוץ לגוף.
 
ומפליא לעשות – הקב"ה ברא את האדם ומחזיק אותו בחיים בצורה פלאית.
 
מגיעים אלי אנשים רבים עם סיפורים נפלאים, סיפורי ניסים אמיתיים, הקשורים לברכה זו.
 
אנשים קיבלו על עצמם לברך ברכת "אשר יצר" בכוונה ובהתבוננות, וראו ישועות גדולות והתרפאו ממחלות שונות. לכן כל אחד צריך להתאמץ ולהקדיש את הזמן הקצרצר הזה – עשרים שניות! ולברך על הפלא הגדול והנפלא שמתרחש בגופו כל הזמן בלי שום הפסקה. וכאמור, לא צריך לחכות שתתעורר בעיה ושיבוש בפלא הגדול כדי להתעורר ולהבין שמדובר כאן במשהו גדול, בפלא עצום שאין כמותו, אלא גם מתוך ההיבט הבריאותי – להודות על הנס הגדול של תפקוד הגוף.
 
בנוסף, לרוצים להגדיל לעשות, קיבלתי מרבותיי תפילה עצומה לומר לפני ברכת "אשר יצר", ומי ושיאמר אותה בכוונה ישמור על בריאותו, ומי שכבר חלה, לא עלינו, יבריא בעזרת השם. חולים רבים שקיבלו על עצמם לומר תפילה זו ראו ישועות.
 
"ריבונו של עולם, אב הרחמים, חוס וחמול על כל חולי עמך בית ישראל ועל כל הפצועים, רפא אותם רפואה שלמה במהירות, בזכות כל הצדיקים האמיתיים, חוס וחמול גם עלי ורפא אותי רפואה שלמה בחסד חינם, בזכות הברכה "אשר יצר" אשר הנני עומד לברך לפניך.
 
"אנא רחום, זכני לברך הברכה הזו בכוונה גדולה, בשמחה גדולה ועצומה, תציליני ממחשבות זרות בברכה זו, והמשך לי בזכות ובכוח כל תיבה ותיבה וכל אותו ואות של ברכה זו את כל הרפואות שבעולם, בתוך כל איבריי וכל גידיי וכל כלי הדם, העורקים והוורידים, וכל עצמותיי ובשרי ונפשי ורוחי ונשמתי וחיתי ויחידתי.
 
"רופא כל בשר! רפא אותי רפואה שלמה, תנקה ותוציא מכל גופי את כל הפסולת ואת המחלות ואת כל הדלקות, הזיהומים, וההסתיידויות והכולסטרול והסוכר המיותר, ותנקה את כל גופי מכל המוגלות ומכל התולעים למיניהם, ואהיה חזק ובריא ואאריך ימים ושנים, אמן נצח סלה ועד".
 
אחר כך יברך את ברכת "אשר יצר" שכתובה למעלה מתוך הכתב, מילה במילה בכוונה גדולה, ובעזרת השם תימשך עליו רפואה שלמה ובריאות איתנה מידו של רופא כל בשר – הקדוש ברוך הוא יתברך שמו.
 
טיפ לבוקר! חשוב מאוד, לכל מי שיכול – בבוקר, לסחוט לימון אחד ולהוסיף עליו כוס מים ולשתות אותו על קיבה ריקה, לאחר מכן ישתה שתי כוסות מים. הלימון, כידוע, מנקה את הגוף. לפני ששותים את המיץ הסחוט וכן לפני ששותים כל תרופה טוב לומר תפילה זו:
 
"ריבונו של עולם, אבן הרחמן! רחם נא עלי ותעשה שתנקה לי את כל גופי מכל המחלות (ואם סובל ממחלה כלשהי, חלילה, יפרט כאן) על ידי כל מה שאני שותה ויהיה לי לרפואה שלמה כדי שאוכל לעבוד אותך ולעשות רצונך לאורך ימים ושנים".
 
אם אתם רוצים לגלות סודות נוספים איך להיות בריאים ולשמור על בריאות איתנה, אתם מוזמנים לקרוא את הספר השם רופאך.
 
יהי רצון שנזכה לבריאות איתנה ולרפואה שלמה ולגאולה השלמה במהרה בימינו, אמן.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה