פלנט איקס

פלנט איקס? נבואות זעם? סוף העולם הגיע? רחלי רקלס פיתחה אובססיה אבל הצליחה לחקור את העניין לעומק ולהגיע למסקנות המתבקשות.

4 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 04.04.21

אני הכי הרבה לא אוהבת לשמוע או להיות חלק משיחות על סוף העולם. הן כאלה מבלבלות, מפחידות וכל מה שאתם רוצים. כן, בדיוק כמו זו שהייתה לי לא מזמן עם חברה, שיחה ששאבה אותי באחת לימים של נבואת הזעם המזעזעת והמפחידה על פלנט איקס, כוכב ניבירו, שעלתה לכותרות לא מזמן. ואם תרצו ליתר דיוק, בינואר האחרון.

 

והנה מה שקרה.

 

הספקולציות על הכוכב הזה היו נרגשות ומסעירות באחת. התקרבותו המזעזעת של ניבירו לכדור הארץ – כוכב לכת עצום ממדים וגדול פי כמה וכמה מכדור הארץ עם זנב של מיליוני קילומטרים עמוס וגדוש במטאורים, אמור היה לחלוף ליד כדור הארץ ולזעזע אותו, לא פחות.

 

הנבואה האחרונה, כך לפי החוזים למיניהם, הייתה אמורה להתממש בסביבות מרץ-אפריל השנה, וההרס, כפי שחזו אותם מביני עניין, היה בלתי נתפס בשכל – גלי צונאמי ענקיים בגובה של מאה מטר, רעידות אדמה, סופות טורנאדו, התפרצות הרי געש, פגיעה בכורים גרעיניים אשר תגרום לזיהום רדיואקטיבי… יו ניים איט.

 

ואני חייבת להודות, שהנבואות האלה תפסו אותי חזק מהגרון. ברגע שגיליתי במה מדובר, פיתחתי אובססיה רק מעצם המחשבה המבהילה שסוף העולם נמצא כבר מעבר לפינה, ולי, מה כבר נשאר לעשות עם זה?!?! כשמצאתי מספיק אינפורמציה סיפרתי מיד לבעלי, אבל לא לפני שהכנתי את עצמי לתגובה הצינית שלו. "סוף העולם יקרה בעוד כמה שבועות!" הכרזתי, תוך שאני מנסה להישמע הגיונית ולגיטימית הכי שאפשר. אבל הוא רק הסתכל עלי במשך כמה דקות, ניסה לפענח מהמבטים שלי אם אני רצינית או שמא מנסה שוב לעבוד עליו.

 

הוא החליט שאני רצינית, ביודעו שהעקבות מובילות לנאיביות שבי. הוא הניח את הידיים שלו על הכתפיים שלי. "לא, סוף העולם לא קרב ובא" הוא הגיב. ולא, זה לא הרגיע אותי בכלל. אני אפילו חושבת שהוא אפילו התחיל קצת לדאוג לי. "הנה, תקרא את זה", אמרתי כשהקלקתי על האתר הראשון שעלה במנוע החיפושים.

 

טעות איומה. על דף הבית של האתר הופיעה תמונה גדולה של כוכב לכת אדום גדול וציור של חייזר עם ניבים וצוואר ארוך אבל עם חיוך מטופש על הפנים, ומעליו הכיתוב "ברוכים הבאים, יצורים!". "אני לא משוגעת!" צעקתי כשדרלינג-בארלינג הסתכל עלי עם מבט מוזר על פניו. כשניסיתי להעלות עוד אתר ממה שמנוע החיפושים הציע, הוא התחיל לעשות קולות של חייזרים, 'החייזרים באים! החייזרים באים!" – קולות שהפכו לצעקות מעצבנות עם קפיצות מצחיקות. התעלמתי כשאני שוב מנסה למצוא איזה אתר רציני. בעצם, אתר שיראה לו שאני רצינית.

 

מאמרים נוספים בנושא:

מלחמת הכוכבים קופצת לביקור

אגודלים מכורים

מלחמה גרעינית או גרעין של אמונה?

מה קיוריוסיטי יגלה על מאדים?

פחדים, רמזים וכל מה שביניהם

אחי, אל תהיה מדומיין!

כת הסימנים

 

בסוף, ויתרתי. הוא לא האמין לי ואני הייתי משוכנעת שהוא המשוגע מבין שנינו. היו לי המון שאלות. כי איפה, איפה הם כל גדולי הדור שידברו על זה, הא? איך נעלם הדבר הזה מעיניהם של חכמי הקבלה? למה הם לא מבקשים לקבץ את כל נדחי עמו ישראל מכל מקום ואתר בעולם? הרי העולם כולו עומד להיחרב חוץ… מישראל?

 

את דאגותיי ושאלותיי הרבות הפניתי לרב אליעזר רפאל ברוידא, והוא שמח לענות לי. עמוק בתוכי תהיתי האם גם הוא חושד בי שמא יצאתי מדעתי… אולי. "הדבר היחיד שאת צריכה לעשות הוא רק לחזק את האמונה והקשר שלך עם בורא עולם!" הוא ענה באדיבות. 'ותשיגי דחוף פסיכיאטר שיעזור לך, גברת…' היה נדמה לי ששמעתי אותו ממלמל שם בטלפון…

 

הוא צדק. הדיבור הקצר והקולע שלו גרם לי להרגיש הרבה יותר טוב. החלטתי שסוף העולם לא עומד לקרות, אבל כמו שאתם כבר מכירים אותי אני צריכה הוכחה. אז התחלתי לחקור. ואכן, מצאתי את ההוכחה. הגעתי לאתר שהפריך את כל נבואות התקרבותו של פלנט איקס אלינו. התברר, שניבירו היה אמור לחלוף על פנינו ולהשאיר חורבן אדיר כבר בשנת 2003. וכשזה לא קרה, אנשים שינו את הנבואות שלהם לשנת 2011. וכשזה לא קרה, הם שוב שינו את תאריך הנבואה לשנת 2012. ועכשיו, אנחנו כבר בשנת 2016 (עם נבואה נוספת איפשהו בחודש מרץ-אפריל שחלף…).

 

ואני סתם שאלה הגיונית: אסטרונומיה היא מדע מדויק, נכון? אסטרונומים יכולים לנבא בקלות, לקבוע מרחקים ומהירות של כל חפץ בחלל, מתי הוא אמור להגיע ובאיזו נקודה, נכון? אז איך לכל הרוחות הם טעו? ועוד שלוש פעמים?!?!

 

הנה מה שהבנתי. פלנט איקס הזה הוא פשוט מותחן בדיוני, מטרה ענקית בה משתמש הצד האחר, הסיטרא אחרא (צד הטומאה). הוא מסיח את דעתנו מהמשימה העיקרית שלנו בעולם הזה! וכמו שאני תמיד אומרת, הצד האחר משתמש בנשק להשמדה המונית כדי להרחיק אותנו מהדבר הכי חשוב ועיקרי לנו! זו לא חייבת להיות הצהרה דרמטית של 'סוף העולם הגיע' שסוחפת את כל תשומת הלב שלנו מהמטרה העיקרית שלנו בחיים. טלוויזיה, סרטים, מדיה חברתית, אינטרנט, פייסבוק וכל החבר'ה האלה הם כולם נשקים של היצר הרע, כאלה שאמורים להעסיק לנו את המוח עם כל דבר שיש בעולם חוץ מהעניינים הרוחניים שלנו. ובעיקר, להסתית אותנו מהקשר עם בורא עולם.

 

לתשומת ליבכם, הניסיון לשכנע את 38,239 החברים שלכם מהפייסבוק שאלוקים קיים – זה לא נחשב לקרב.

 

בסופו של דבר הראש שלי חזר לכדור הארץ. הבנתי שגם אם פלנט איקס אכן מאיים עלינו, מה כבר יש לי לעשות? או שהייתי שורדת את זה או שלא. מה הטעם לדאוג כל היום ממשהו שבכלל לא בשליטה שלנו?

 

ולא רק, איך יכולה להיות לי אמונה כשאני כל היום מסתובבת עם ראש עמוס במחשבות שליליות ופחדים? האם אני יכולה לומר בכנות שיש לי שקט נפשי כשהראש מלא במחשבות גורליות על העתיד המפחיד?

 

זה לא חייב להיות איום קיצוני כמו פלנט איקס, רק לראות את הכותרות שמנפיקות החדשות כל יום זה משהו שגורם לאנשים לפתח אובססיה מנבואות הזעם למיניהן. בין אם זה קריסת המניות, הכלכלה הלא יציבה של סין, הטרור העולמי, דאע"ש ששולח גרורות לכל רחבי העולם ובעיקר לאירופה, אסונות טבע בכל העולם, המזרח התיכון שתיכף מתפוצץ, רוסיה שצוברת כוח על פני ארצות הברית… פספסתי משהו? אה, כן – מי יהיו הזוכים המאושרים באוסקר השנה?…

 

יש לנו שתי אפשרויות: או שנהיה עסוקים כל היום עם דאגות על סוף העולם, או שנהיה עסוקים בלחזק את הקשר שלנו עם אבינו שבשמים, בורא עולם.

 

הצד האחר, כוחות הטומאה, הכין מלכודת חכמה במיוחד. לא קל להישאר בפוקוס על המטרה העיקרית של חיינו. איכשהו, אנחנו חושבים שכל מה שאנו חשופים אליו שייך למטרה הזו. לצערנו, זה רק להוליך את עצמנו שולל.

 

שני הדברים היחידים שצריכים להעסיק אותנו הם – לחזק את האמונה שלנו, ולעשות את מה שבאנו לעשות כאן בעולם הזה. אם אנחנו עסוקים ועמוסים בדאגות בגלל מצבו של העולם, אז פספסנו את שני הדברים הללו.

 

העצה של הרב ברוידא? אל תדאגי מדברים שאין לך שליטה עליהם. רק מקדי את כל הפוקוס שלך על האמונה וקיום המצוות בשמחה.

 

קל יותר לומר מאשר לעשות, אני יודעת. הרבה יותר קל. הפתרון היחידי שאני יכולה לתת לכם כאן הוא: להתנתק מכל הנשקים של היצר הרע, עד כמה שאתם יכולים!

 

כי זה מובטח, מוח נקי ופחות זומביות אם אנחנו רחוקים מכל הדברים שיכולים להשפיע עלינו לרעה. האמונה שלנו תעבור את התקרה כשנפסיק להזריק את הרעל שהמדיה על כל גווניה מציעה לנו. אולי כך ייפסקו החרדות הטורדניות, הדיכאון וכל סוגי ההפרעות שנגרמות כתוצאה מחשיפה לכל הדברים האלה? מי יודע.

 

מצד שני, האם יכול להיות שחייזר-נחש ארוך צוואר עם חיוך מטופש וערמומי ושני ניבים חשופים – הוא זה שמחדיר את כל ההפרעות הללו למוח שלנו מהכוכב שלו, כשהוא צוחק את צחוקו המעצבן והמתגלגל בחלל בזמן שהוא צופה בנו מהמסך הענק שלו שם? קצת מוזיקה של אזור הדמדומים תהיה הדבר הכי מתאים לפסקה הזו ברקע…

כתבו לנו מה דעתכם!

1. אבבה

כ' אב התשע"ט

8/21/2019

האמת העצובה היא שרבנים מוכרים ונחשבים נפלו בפח הזה נשאו דרשות על סוף העולם הקרב חבל

2. אריאל

י"ד תמוז התשע"ט

7/17/2019

ברור שהסיטרא-אחרא וחילותיה בכדור-הארץ,לא רוצה שהעולם ידע שהסוף(וההתחלה)מתקרבים…הרי זה יגרום לאנשים להתרכז בדברים החשובים בחיים!!! הרי זה יגרום לפאניקה כלכלית שתפגע לפרעה וחילותיו(מתברר שלפרעה יש גם חיילים "יהודים" להמשך מעשיהם הרעים בעולם!!! שאלי אם אלה דברי "הרב",אין פלא שבורא-עולם רוצה להתחיל עולם-חדש!!! סדום דור הפלגה דור המבול וכו… הרבה דרכים "למקום" לעשות ריסט,גם ליהדות המדומיינת של "רבנים" שעדיין לא תיקנו את האגו והאנוכיות שלהם!

3. עידן

י"ז אייר התשע"ח

5/02/2018

טוב מאוד

יישר כוח נהנתי מאד מהמאמר שלך תמשיכי לפרסם מאמרים כאלה חכמים !

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה