שדה תעופה פרטי

אחת הדרכים הנפלאות שאתם יכולים לבדוק איפה אתה עומדים, אומרת הגר דוויג'י, מאמנת מוסמכת, היא בשדה התעופה הפרטי שלכם. רוצים גם? אתם מוזמנים להמריא!

3 דק' קריאה

הגר דוויג'י

פורסם בתאריך 18.03.21

אחת הדרכים הנפלאות שאתם
יכולים לבדוק איפה אתה עומדים,
אומרת הגר דוויג'י, מאמנת מוסמכת,
היא בשדה התעופה הפרטי שלכם.
רוצים גם? אתם מוזמנים להמריא!
 
 
"האמת? קשה לי עם זה" היא פתחה את השיחה בגילוי לב קטן, "קשה לי עם המפגשים האלה".
 
"למה?" ניסיתי לברר יותר לעומק את כוונתה.
 
"אנחנו לומדות, עובדות ומתרגלות וזה מדהים, יש לי שיפור בהרבה תחומים בחיים, אבל למה לדבר שאני מאוד רוצה אני לא מגיעה? למה אני לא מצליחה להשיג את הזוגיות המיוחלת? למה זה לא מצליח לי?!?"
 
הנהנתי בראשי והבנתי לליבה. לפעמים, אנחנו צועדים בדרך, צועדים וצועדים ולא תמיד רואים באופק את התחנה המיוחלת, אבל זה לא אומר שאנחנו לא מתקדמים, זה לא אומר שאנחנו משנים דברים. כי איך אומר הקואצ'ר הראשון – רבי  נחמן מברסלב? אדם שמתרחק טיפה מהרע כאן בעולם הזה, עושה אלפי פרסאות בשמים אל הטוב… אבל מה לעשות שאלה דברים שאנחנו לא רואים, אלא רק צריכים להאמין שהם קורים ושאנחנו באמת פועלים ומשנים!…
 
מאמרים נוספים בנושא:
שורפת  הגשרים
העוצמה שבנקודת השפל
הגישה  המנצחת
 
"אני מבינה את החשש, את הקושי שמקונן בתוכך. רב הנסתר על הגלוי בדרך להשגת המטרה. ואם את שואלת, כמי שמלווה אותך בשבועות האחרונים, עשית עבודה טובה עם עצמך".
 
"העבודה הפנימית מאוד קשה לי, שום דבר לא נראה באופק. אני מפחדת. לא יודעת אם זה בכלל יקרה…"
 
"ליפול לביצת הדאגות והחששות, לוותר ולהרים ידיים זה הדבר הכי קל" אמרתי לה, "נכון, ההשקעה לא פשוטה והיא מצריכה מאמצים וכוחות – אבל זאת הגדולה של האנשים שכן מצליחים, את מבינה?"
 
"אני מרגישה שיותר קלי לי בפגישות עם הדייטים", אמרה ולי, והיה נראה שהיא פשוט עושה לעצמה עכשיו "אזמרה", כפי שלמדנו באחד המפגשים, כדי להתחזק ולראות את הטוב שהשיגה עד עכשיו, "יש לי יותר ביטחון עצמי, ובעיקר, הידיעה שאני כבר יודעת מה הכיוון ומה אני רוצה – זה משהו שלא היה לי בעבר".
 
"החיים מלאים רגעים כאלה" אמרתי לה בנעימות, "היצר הרע אלוף בלגרום לנו לדמיין את הרגע ולהמחיש כמה אנחנו לא קרובים ושהכי טוב זה להתייאש. הטריקים האלה כבר מוכרים. רבי נחמן מלמד אותנו "שתשוקות גשמיות הן כקרני שמש בחדר חשוך, נדמה שיש בהן ממש עד שאתה מנסה לתפוס אחת מהן" (מתוך הכסא  הריק). תחשבי שאת דווקא מכוונת לדבר מאוד רוחני – הקמת בית כשר ונאמן בישראל – זאת מטרה אדירה, זה רצון והרבה כוחות, ודווקא בעניינים גדולים כאלה היצר הרע מראה לך את ההיפך – את החדר המואר שבקושי רואים את קרני השמש הללו ושאין לך אפשרות בכלל לתפוס אותן…"
 
אולי גם זה יעניין אתכם:
רק אתה יכול
מחכים למשהו?
השטח  האפור
 
עשיתי אתנחתא קלה, אפשרתי לה להפנים את הדברים שיוצאים ממקום עמוק בתוכי, מהמקום שיודע היטב שהייאוש הוא החולי הכי קשה של החברה בת ימינו.
 
"את עובדת נפלא" פרגנתי מכל הלב, "בנית כלים רבים כדי לקבל את השפע מבורא עולם, שכן זיווג זה ממנו, וכשיגיע הרגע המיוחל את החשש יחליף הביטחון ואת ההסתרה תחליף ההתגלות… ישועת ה' כהרף עין, אתה יודעת זה, נכון?"
 
היא הסתכלה עלי, הנהנה בראשה ועל פניה היה נראה שהיא מוכנה לקבל עוד קצת חיזוקים, זווית ראיה אחרת להסתכל על הדרך שעשתה ועל מה שהשיגה עד עכשיו.
 
"דמייני לעצמך שאת בונה שדה תעופה פרטי" ניסיתי להמחיש לה את הדרך הנפלאה בה היא צועדת, "בהתחלה סללת את מסלולי ההמראה, אחר כך התקנת את התאורה הנחוצה, צבעת את המסלולים, הקמת את מגדל הפיקוח… עכשיו, כשהמטוס יגיע הכל יהיה מוכן להמראה. זוהי האמונה והלימוד מכל התקופות הלא קלות שעברת. מה את אומרת, מוכנה לסלול את מסלול ההמראה האישי שלך?" אתגרתי אותה.
 
מהמפגש הזה המאומנת יצאה מאוד מרוצה, קבעה לו"ז פגישות לשבועות הבאים והכי חשוב – הייתה עם חיוך על הפנים. האור שהאיר את הנקודה החשוכה, שהחליף את הייאוש בתקווה וברצון להמשיך הלאה, כבר מוביל אותה אל מסלול ההמראה שלה.
 
ברוחניות ובגשמיות לא תמיד רואים את התוצאה הסופית, ולפעמים נראה שכבר עשינו הכל ועדיין לא הגענו לתוצאה המיוחלת, אבל חשוב לדעת שתמיד יש מה לשפר, לעבוד ולתקן. ובעיקר, לעשות את ההכנה הנפשית הנצרכת כדי להתמודד עם כל הבלבולים הקיימים ועם אלה שייוולדו במהלך הדרך. וכשהמטרה תושג, זה ילווה בבשלות ובגרות והרבה מאוד רצון.
 
אל תשכחו לעולם – על הרצון לא מוותרים בשום מצב!
 
 
* * *
הגר דוויג'י – מאמנת מומחית (MCI) קואצ'ינג אישי וזוגי-משפחתי, מוסמכת על ידי איק"א – האיגוד הישראלי לקואצ'ינג, מנחת סדנת שפע וערבי הפרשת חלה מיוחדים. לפרטים:Hagar.coach@gmail.com

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה