מרגלית ההסתרה שבתוך ההסתרה

חדש! חובה בכל כיס ותיק!

 

המרגליות המיוחדות של הרב שלום ארוש לכל עת ולכל מצב עם התיקון הכללי!

 

מרגליות ההסתרה שבתוך ההסתרה – כולם כבר יודעים שהתכלית שבשבילה באנו לעולם הזה היא לזכות לאמונה שלמה, וכל דבר שעובר עלינו, בכלליות ובפרטיות, מטרתו לקרב אותנו לאמונה השלמה. אבל מה עושים כשיש הסתרה? כשהכל חשוך ולא רואים את האור בקצה המנהרה?

 

מי שאומר תודה על הצרות – לא חש בשום צער! כך אפשר ללכת בהסתרה שבתוך ההסתרה. לומר תודה, זה לקבל את הייסורים באהבה! ללכת בין השבילים החשוכים עם אור עצום ואדיר שמאיר את הדרך. אין זיווג? תגידו תודה. כואב? תגידו תודה. קשה? תגידו תודה. כי לומר תודה, זו הנקודה הפנימית והחשובה של האמונה! לומר תודה זה לשנות את הגישה, המחשבה ותפיסת החיים!

 

“כשאדם יודע שהכל מאת השם, ומקבל הכל באהבה, הוא מבטל את כל ההסתרות והכל מתהפך לו לתודה…” (הרב שלום ארוש).

 

חובה בכל כיס! בכל תיק! ברכב! בכל מצב ולכל זמן!

 

מחיר מיוחד לרכישת מרגליות בכמות גדולה להפצה וזיכוי הרבים!

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 9-1993
תיאור הספר חדש! חובה בכל כיס ותיק!   המרגליות המיוחדות של הרב שלום ארוש לכל עת ולכל מצב עם התיקון הכללי!   מרגליות ההסתרה שבתוך ההסתרה – כולם כבר יודעים שהתכלית שבשבילה באנו לעולם הזה היא לזכות לאמונה שלמה, וכל דבר שעובר עלינו, בכלליות ובפרטיות, מטרתו לקרב אותנו לאמונה השלמה. אבל מה עושים כשיש הסתרה? כשהכל חשוך ולא רואים את האור בקצה המנהרה?   מי שאומר תודה על הצרות – לא חש בשום צער! כך אפשר ללכת בהסתרה שבתוך ההסתרה. לומר תודה, זה לקבל את הייסורים באהבה! ללכת בין השבילים החשוכים עם אור עצום ואדיר שמאיר את הדרך. אין זיווג? תגידו תודה. כואב? תגידו תודה. קשה? תגידו תודה. כי לומר תודה, זו הנקודה הפנימית והחשובה של האמונה! לומר תודה זה לשנות את הגישה, המחשבה ותפיסת החיים!   “כשאדם יודע שהכל מאת השם, ומקבל הכל באהבה, הוא מבטל את כל ההסתרות והכל מתהפך לו לתודה…” (הרב שלום ארוש).   חובה בכל כיס! בכל תיק! ברכב! בכל מצב ולכל זמן!   מחיר מיוחד לרכישת מרגליות בכמות גדולה להפצה וזיכוי הרבים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרגלית ההסתרה שבתוך ההסתרה"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה