אביהם של ישראל – חלק שני

ספר אביהם של ישראל חלק שני – סיפורים ששמענו בשלושים.
הרב מרדכי אליהו אמר לי: “עברה תקופת הסבל, סבלת מספיק עשר שנים, עכשיו יהיו לך ילדים”. זה היה פלא גדול כי חודש אחד אחר כך נכנסתי להריון טבעי בלי כל טיפולים. למה לא הלכתי אליו קודם?” – כך בוכה ומספרת דנה וכך מספרות לנו נשים אחרות, גם הגברים מספרים את סיפורם, דתיים וחילונים, צעירים ומבוגרים, יהודים וגם נוכרים, סיפור כזה וסיפור אחר מאות ואולי אלפים, אנחנו כבר לא סופרים. רק רוצים להבין איך זה קורה, איך בדור שלנו יש אדם שיכול לעשות את כל הדברים הללו?
הספר הזה מלקט סיפורים על הרב מרדכי אליהו זצ”ל, לפי סדר הפרקים של “מסילת ישרים” – תורה, זהירות, זריזות, נקיות, וכו’ עד קדושה, רוח הקודש ותחיית המתים. הוא נכתב כדי שגם אנחנו נוכל לקחת בו חלק, שנוכל גם אנו לעלות במסילה העולה מעלה מעלה, כלשון ברכתו של מרן הרב זצ”ל.
מאת: הרב שמואל אליהו שליט”א, 24.5X17 ס”מ, 298 עמ’, כריכה קשה.  מומלץ ביותר!!!
מחיר באתר

$11.90

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 291-1006
תיאור הספר ספר אביהם של ישראל חלק שני – סיפורים ששמענו בשלושים. הרב מרדכי אליהו אמר לי: “עברה תקופת הסבל, סבלת מספיק עשר שנים, עכשיו יהיו לך ילדים”. זה היה פלא גדול כי חודש אחד אחר כך נכנסתי להריון טבעי בלי כל טיפולים. למה לא הלכתי אליו קודם?” – כך בוכה ומספרת דנה וכך מספרות לנו נשים אחרות, גם הגברים מספרים את סיפורם, דתיים וחילונים, צעירים ומבוגרים, יהודים וגם נוכרים, סיפור כזה וסיפור אחר מאות ואולי אלפים, אנחנו כבר לא סופרים. רק רוצים להבין איך זה קורה, איך בדור שלנו יש אדם שיכול לעשות את כל הדברים הללו? הספר הזה מלקט סיפורים על הרב מרדכי אליהו זצ”ל, לפי סדר הפרקים של “מסילת ישרים” – תורה, זהירות, זריזות, נקיות, וכו’ עד קדושה, רוח הקודש ותחיית המתים. הוא נכתב כדי שגם אנחנו נוכל לקחת בו חלק, שנוכל גם אנו לעלות במסילה העולה מעלה מעלה, כלשון ברכתו של מרן הרב זצ”ל. מאת: הרב שמואל אליהו שליט”א, 24.5X17 ס”מ, 298 עמ’, כריכה קשה.  מומלץ ביותר!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אביהם של ישראל - חלק שני"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה