אבני חן חופשי ומאושר

רוצה להיות מאושר?

רוצה להיות חופשי ומאושר?

רוצה להיות אדם עם נפש בריאה?

 

אבני חן “חופשי ומאושר” – חוברת לכל כיס ותיק – היא הדרך.

 

והיא לגברים בלבד!

 

אבני חן “חופשי ומאושר” – חוברת כיס ותיק ייחודית לגברים בלבד, המדריכה ומכוונת אותם לשמירת הקדושה האישית, שמירת הברית, בעזרתה ישיגו את החופש המיוחל, את האושר, את הזוגיות המוצלחת וההצלחה בחיים בכלל, מאת הרב שלום ארוש.

 

אבני חן “חופשי ומאושר” – הדרך הקלה להוריד את משא הקשיים והבעיות מחיינו היא שמירת הברית, שמירת הקדושה האישית, להשגת נפש בריאה – שהיא אדם שמח, רגוע ושקט, שליו עם עין טובה, אדם ששמח בהצלחה של כולם ורוצה בהצלחתם של כולם. זהו השמח בחלקו.

 

“היו תנאים קדושים שלא היה להם כלום. היה להם שק קש ומזה עשו שני מזרנים, הוא ואשתו. מזה עשו שמיכה. זה היה השולחן שלהם. זה היה הכיסא שלהם. זה מה שהיה להם! אבל הלוואי על כל אחד מאיתנו שיהיה לו את האושר שהיה להם! רבי עקיבא, נחום איש גמזו, רבי חנינא בן דוסא… כלום לא היה להם מהעולם הזה, אבל הייתה להם נפש בריאה, הם היו מאושרים…” (הרב שלום ארוש).

 

הדרך הנכונה והבטוחה להיות חופשיים ומאושרים היא עם אבני החן של הרב שלום ארוש! אל תפספסו את ההזדמנות להיות מהמאושרים עלי אדמות! עם תיקון הכללי.

 

64 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 9-3000
תיאור הספר רוצה להיות מאושר? רוצה להיות חופשי ומאושר? רוצה להיות אדם עם נפש בריאה?   אבני חן “חופשי ומאושר” – חוברת לכל כיס ותיק – היא הדרך.   והיא לגברים בלבד!   אבני חן “חופשי ומאושר” – חוברת כיס ותיק ייחודית לגברים בלבד, המדריכה ומכוונת אותם לשמירת הקדושה האישית, שמירת הברית, בעזרתה ישיגו את החופש המיוחל, את האושר, את הזוגיות המוצלחת וההצלחה בחיים בכלל, מאת הרב שלום ארוש.   אבני חן “חופשי ומאושר” – הדרך הקלה להוריד את משא הקשיים והבעיות מחיינו היא שמירת הברית, שמירת הקדושה האישית, להשגת נפש בריאה – שהיא אדם שמח, רגוע ושקט, שליו עם עין טובה, אדם ששמח בהצלחה של כולם ורוצה בהצלחתם של כולם. זהו השמח בחלקו.   “היו תנאים קדושים שלא היה להם כלום. היה להם שק קש ומזה עשו שני מזרנים, הוא ואשתו. מזה עשו שמיכה. זה היה השולחן שלהם. זה היה הכיסא שלהם. זה מה שהיה להם! אבל הלוואי על כל אחד מאיתנו שיהיה לו את האושר שהיה להם! רבי עקיבא, נחום איש גמזו, רבי חנינא בן דוסא… כלום לא היה להם מהעולם הזה, אבל הייתה להם נפש בריאה, הם היו מאושרים…” (הרב שלום ארוש).   הדרך הנכונה והבטוחה להיות חופשיים ומאושרים היא עם אבני החן של הרב שלום ארוש! אל תפספסו את ההזדמנות להיות מהמאושרים עלי אדמות! עם תיקון הכללי.   64 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אבני חן חופשי ומאושר"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה