אדרבא – הרב בזנסון

מהי באמת אהבה? תמהים כולם. מיתוס?

אוטופיה? בלוף? חלום נאיבי? חזון נבואי?

אתגר כושל? אופיום להמונים?!?

 

רק מי שיודע את הסוד, יש לו בוודאי את הסיכוי

לאהבה, ומי שלא מכירו, צריך להתעדכן כדי שלא

ימשיך לחיות לבד בעולם חשוך וחסר לב…

 

אדרבא – מדריך להבטה חיובית על עצמנו על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב, פרי עטו של המחבר הרב ישראל יצחק בזאנסון (מחבר הספרים אומץ, געגועים, תובנות, התבודדות ועוד).

 

אדרבא – אדם הפונה לצד החזק שבתוכו על ידי הבטה חיובית על עצמו, יראה מהרה כמה יוכפלו כוחותיו וכך יהפוך החלש לגיבור. וגם, אם ינסו להפיל אותו על ידי הוכחות על רוע מעלליו, הוא יאמץ לעצמו את דברי רבי נתן מברסלב שאומר: “כמה שאני רחוק ביותר, שמחתי גדולה ביותר“! אתם מבינים איזה אור ואיזו נחמה זו?! יצורים כמונו יעזו להכיר בצד הטהור שיש בנו, למרות כל הסתירות! בגלל זה אני בשלי כי ככה אומר הכלל: אדרבא, כמה שיותר נוראי – יהיה יותר נפלא!

 

אדרבא – המסתכל על המציאות בעין טובה ומחפש בה רק את הבונה ורק את הנהדר, משתנים לו לטובה כל פרטי ההוויה וכך יהפוך האומלל למאושר. ומה קרה בעצם? רק החלפת משקפיים!

 

אדרבא – המתייחס לפן הפוזיטיבי שבחברו ורק לזה, המביט על בן/בת הזוג שלו, על ילדיו, תלמידיו וסביבתו בכלל בעין טובה, מציב תשתית לתקשורת מוצלחת ופועל שינויים לטובה, דבר ששום דרך אחרת לא הייתה מאפשרת ועושה. כי איך אמר מחבר ה”נועם אלימלך”? “אדרבא! תן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברו ולא חסרונו…!”

 

אדרבא – זו הייתה משאת נפשו של רבי נחמן מברסלב, החוזה הדגול שהקים לעידן דידן והכין לנו כלים כדי להיחלם במחלת ההתייאשות ולנצח בה. ובפרט על ידי המאמר בהא הידיעה – אזמרה (תורה רפ”ב, ליקטי מוהר”ן) שגילה והותיר כירושה לנו ולכל הדורות העתידים להתמודד במבחני אחרית הימים.

 

אדרבא – שפע של עצות, תובנות, טיפים, משלים וסיפורים שכולם מדריכים לחיים טובים גם את הכי פסימיים.

 

למה? כי אדרבא!

 

ספר מדהים וסוחף! לכל מי שרוצה להכיר את עצמו ולהתחבר לטוב שבו ושל הסובבים אותו! להפוך את העולם למקום יפה וטוב יותר לחיות בו!

 

מתאים גם כמתנה מקורית וייחודית!

 

כריכה רכה, 192 עמודים.

מחיר באתר

$5.29

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1796
תיאור הספר מהי באמת אהבה? תמהים כולם. מיתוס? אוטופיה? בלוף? חלום נאיבי? חזון נבואי? אתגר כושל? אופיום להמונים?!?   רק מי שיודע את הסוד, יש לו בוודאי את הסיכוי לאהבה, ומי שלא מכירו, צריך להתעדכן כדי שלא ימשיך לחיות לבד בעולם חשוך וחסר לב…   אדרבא – מדריך להבטה חיובית על עצמנו על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב, פרי עטו של המחבר הרב ישראל יצחק בזאנסון (מחבר הספרים אומץ, געגועים, תובנות, התבודדות ועוד).   אדרבא – אדם הפונה לצד החזק שבתוכו על ידי הבטה חיובית על עצמו, יראה מהרה כמה יוכפלו כוחותיו וכך יהפוך החלש לגיבור. וגם, אם ינסו להפיל אותו על ידי הוכחות על רוע מעלליו, הוא יאמץ לעצמו את דברי רבי נתן מברסלב שאומר: “כמה שאני רחוק ביותר, שמחתי גדולה ביותר“! אתם מבינים איזה אור ואיזו נחמה זו?! יצורים כמונו יעזו להכיר בצד הטהור שיש בנו, למרות כל הסתירות! בגלל זה אני בשלי כי ככה אומר הכלל: אדרבא, כמה שיותר נוראי – יהיה יותר נפלא!   אדרבא – המסתכל על המציאות בעין טובה ומחפש בה רק את הבונה ורק את הנהדר, משתנים לו לטובה כל פרטי ההוויה וכך יהפוך האומלל למאושר. ומה קרה בעצם? רק החלפת משקפיים!   אדרבא – המתייחס לפן הפוזיטיבי שבחברו ורק לזה, המביט על בן/בת הזוג שלו, על ילדיו, תלמידיו וסביבתו בכלל בעין טובה, מציב תשתית לתקשורת מוצלחת ופועל שינויים לטובה, דבר ששום דרך אחרת לא הייתה מאפשרת ועושה. כי איך אמר מחבר ה”נועם אלימלך”? “אדרבא! תן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברו ולא חסרונו…!”   אדרבא – זו הייתה משאת נפשו של רבי נחמן מברסלב, החוזה הדגול שהקים לעידן דידן והכין לנו כלים כדי להיחלם במחלת ההתייאשות ולנצח בה. ובפרט על ידי המאמר בהא הידיעה – אזמרה (תורה רפ”ב, ליקטי מוהר”ן) שגילה והותיר כירושה לנו ולכל הדורות העתידים להתמודד במבחני אחרית הימים.   אדרבא – שפע של עצות, תובנות, טיפים, משלים וסיפורים שכולם מדריכים לחיים טובים גם את הכי פסימיים.   למה? כי אדרבא!   ספר מדהים וסוחף! לכל מי שרוצה להכיר את עצמו ולהתחבר לטוב שבו ושל הסובבים אותו! להפוך את העולם למקום יפה וטוב יותר לחיות בו!   מתאים גם כמתנה מקורית וייחודית!   כריכה רכה, 192 עמודים.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אדרבא - הרב בזנסון"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב בזנסון

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב בזנסון
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה