אוצרות חיים עם פירוש מתוק מדבש השלם

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ספר אוצרות החיים עם פירוש מתוק מדבש – שני כרכים יחודיים!

 

אוצרות חיים עם פירוש מתוק מדבש השלם – שני כרכים נפלאים המאגדים בתוכם את הפירוש על כל ספר אוצרות החיים בצורה קלה וקצרה להנאת ורווחת הקורא, מאת הרב דניאל פריש זצוק”ל.

 

אוצרות חיים עם פירוש מתוק מדבש השלם – הפירוש מבוסס על דבריהם של צדיקים עליונים – האר”י הקדוש זיע”א והמפרשים הראשונים והאחרונים, עם הסברים והדרכה גם למתחילים ללמוד חכמה קדושה זו. בכרכים אלה ימצא הקורא נושאים רבים ומגוונים כמו, מקור ספר אוצרות חיים, ספר עץ חיים, לימוד הנסתר עם לימוד הנגלה, השגת החכמה, התחזקות למרות הניסיונות והקשיים ועוד.

 

אל תפספסו את ההזדמנות לגעת במושגים רחוקים אך מאוד קרובים ונגישים!

מחיר באתר

$31.73

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 36-1091
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ספר אוצרות החיים עם פירוש מתוק מדבש – שני כרכים יחודיים!   אוצרות חיים עם פירוש מתוק מדבש השלם – שני כרכים נפלאים המאגדים בתוכם את הפירוש על כל ספר אוצרות החיים בצורה קלה וקצרה להנאת ורווחת הקורא, מאת הרב דניאל פריש זצוק”ל.   אוצרות חיים עם פירוש מתוק מדבש השלם – הפירוש מבוסס על דבריהם של צדיקים עליונים – האר”י הקדוש זיע”א והמפרשים הראשונים והאחרונים, עם הסברים והדרכה גם למתחילים ללמוד חכמה קדושה זו. בכרכים אלה ימצא הקורא נושאים רבים ומגוונים כמו, מקור ספר אוצרות חיים, ספר עץ חיים, לימוד הנסתר עם לימוד הנגלה, השגת החכמה, התחזקות למרות הניסיונות והקשיים ועוד.   אל תפספסו את ההזדמנות לגעת במושגים רחוקים אך מאוד קרובים ונגישים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אוצרות חיים עם פירוש מתוק מדבש השלם"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה