אין דבר כזה ילד רע

אין דבר כזה ילד רע!!!

 

"אמא חיבקה אותי וניגבה את הדמעות מפניי. "לא הבית הלך לאיבוד, חמודי, זה אתה שהלכת לאיבוד" אמרה. ואני חשבתי לעצמי, 'אוי, איך שהייתי רוצה להיות צב. הבית שלו תמיד על הגב…" (אושי גרוס, מחבר הספר).

 

אין דבר כזה ילד רע – סיפורו המרגש, המצחיק והנוגע ללב של המחבר אושי גרוס.

 

אין דבר כזה ילד רע – סיפור אמיתי ונוגע ללב על ילד שניצח את לקויות הלמידה!

 

אושי, שבדרך כלל לא קיבל את היחס והעזרה המגיעים לו, סבל רבות מחבריו וממוריו, אך בעזרת הורים, חברים ומורים טובים שבכל זאת המשיכו להאמין בו ולתת לו הזדמנות, הוא לא התייאש, ובעזרת השם, גם הצליח לעבור תהליך של צמיחה מתוך כל המשברים וכיום הוא שחקן, חקיין וזמר מצליח, המופיע בכל הארץ!

 

ספר חובה בכל בית! לכל הורה ומחנך!

 

179 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$12.43

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1775
תיאור הספר אין דבר כזה ילד רע!!!   "אמא חיבקה אותי וניגבה את הדמעות מפניי. "לא הבית הלך לאיבוד, חמודי, זה אתה שהלכת לאיבוד" אמרה. ואני חשבתי לעצמי, 'אוי, איך שהייתי רוצה להיות צב. הבית שלו תמיד על הגב…" (אושי גרוס, מחבר הספר).   אין דבר כזה ילד רע – סיפורו המרגש, המצחיק והנוגע ללב של המחבר אושי גרוס.   אין דבר כזה ילד רע – סיפור אמיתי ונוגע ללב על ילד שניצח את לקויות הלמידה!   אושי, שבדרך כלל לא קיבל את היחס והעזרה המגיעים לו, סבל רבות מחבריו וממוריו, אך בעזרת הורים, חברים ומורים טובים שבכל זאת המשיכו להאמין בו ולתת לו הזדמנות, הוא לא התייאש, ובעזרת השם, גם הצליח לעבור תהליך של צמיחה מתוך כל המשברים וכיום הוא שחקן, חקיין וזמר מצליח, המופיע בכל הארץ!   ספר חובה בכל בית! לכל הורה ומחנך!   179 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אין דבר כזה ילד רע"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה