ארכיאולוגיה תנ”כית א’ – הרב זמיר כהן

מכירים את הסיפור על בניין בבל, הזיגוראת?

ומה אתם יודעים באמת על סיפור המבול?

רוצים לדעת עוד פרטים מעניינים ומרתקים על מה שקרה באותם ימים?

ארכיאולוגיה תנ”כית – ספר חדש ומרהיב עין המאגד תגליות ארכיאולוגיות רבות מספור המאירות באור יקרות את אמיתותו של התנ”ך, ומספרות את סיפור ההיסטוריה האנושית בארצות המקרא, בתוספת תצלומים מדהימים, חלקם נדירים, הממחישים את הנאמר! מאת הרב זמיר כהן.

ארכיאולוגיה תנ”כית – מאז ומתמיד  הסעירו המאורעות ההיסטוריים המסופרים בתנ”ך את דמיונם של הארכיאולוגיים. למספר כה רב של מחקרים ותגליות ארכיאולוגיות כמו התנ”ך, ואין בעולם אזור שנחקר ביסודיות בעולם כמו ארצות המקרא. בספר מדהים זה מוצגות תגליות רבות המספרות את סיפור ההיסטוריה האנושית בארצות הללו באותם ימים רחוקים.

ארכיאולוגיה תנ”כית – הספר עשיר בתצלומים מדהימים, חלקם נדירים, הממחישים את הנאמר. תקופה אחר תקופה צועד הקורא בתחנות ההיסטוריה הגועשות של עם ישראל, כפי שהיא משתקפת במצצאים המרתקים את העולם מבטן האדמה. אימפריות הענק הכוחניות של המזרח העתיק קורמות עור וגידים לנגד עינינו, בעוד עם הנצח עולה מתוך אבק חורבותיהן וממשיך במסעו אל עבר יעדו ההיסטורי.

ארכיאולוגיה תנ”כית – בספר זה מוצגים דברי בכירי הארכיאולוגיים, לפיהם הממצאים בשטח מצביעים בבירור על אמינותן של עדויות התנ”ך ורמת דיוקן עד לפרטי הפרטים, גם מנקודת המבט המחקרית.

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית המעשירה את המקבל אותה בידע והרחבת אופקים!

מחיר באתר

$26.19

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1745
תיאור הספר מכירים את הסיפור על בניין בבל, הזיגוראת? ומה אתם יודעים באמת על סיפור המבול? רוצים לדעת עוד פרטים מעניינים ומרתקים על מה שקרה באותם ימים? ארכיאולוגיה תנ”כית – ספר חדש ומרהיב עין המאגד תגליות ארכיאולוגיות רבות מספור המאירות באור יקרות את אמיתותו של התנ”ך, ומספרות את סיפור ההיסטוריה האנושית בארצות המקרא, בתוספת תצלומים מדהימים, חלקם נדירים, הממחישים את הנאמר! מאת הרב זמיר כהן. ארכיאולוגיה תנ”כית – מאז ומתמיד  הסעירו המאורעות ההיסטוריים המסופרים בתנ”ך את דמיונם של הארכיאולוגיים. למספר כה רב של מחקרים ותגליות ארכיאולוגיות כמו התנ”ך, ואין בעולם אזור שנחקר ביסודיות בעולם כמו ארצות המקרא. בספר מדהים זה מוצגות תגליות רבות המספרות את סיפור ההיסטוריה האנושית בארצות הללו באותם ימים רחוקים. ארכיאולוגיה תנ”כית – הספר עשיר בתצלומים מדהימים, חלקם נדירים, הממחישים את הנאמר. תקופה אחר תקופה צועד הקורא בתחנות ההיסטוריה הגועשות של עם ישראל, כפי שהיא משתקפת במצצאים המרתקים את העולם מבטן האדמה. אימפריות הענק הכוחניות של המזרח העתיק קורמות עור וגידים לנגד עינינו, בעוד עם הנצח עולה מתוך אבק חורבותיהן וממשיך במסעו אל עבר יעדו ההיסטורי. ארכיאולוגיה תנ”כית – בספר זה מוצגים דברי בכירי הארכיאולוגיים, לפיהם הממצאים בשטח מצביעים בבירור על אמינותן של עדויות התנ”ך ורמת דיוקן עד לפרטי הפרטים, גם מנקודת המבט המחקרית. מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית המעשירה את המקבל אותה בידע והרחבת אופקים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ארכיאולוגיה תנ"כית א' - הרב זמיר כהן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה