בית ספר לנפש

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ספרו המיוחד – בית הספר החווייתי של המחר – בית ספר לנפש – של ד”ר בנימין מיכאל אבולעפיה!

 

בית ספר לנפש – בית ספר לנפש הוא בית הספר החווייתי של המחר, תכנית להעשרת מורים ומאה סדנאות חווייתיות לחבירה מכיתה א’ ועד כיתה י”ב, של המחבר ד”ר  בנימין מיכאל אבולעפיה – פסיכיאטר לילדים ונוער.

 

בית ספר לנפש – ספר המעניק כלים והכוונה והממקד את הכל לנושא אחד, לעומת “הבעיות הרבות” שאנו נוטים לראות, מפנה את הקורא לכיוון אחד – מטרת החינוך, ועוסק בנפש ולא ברוח.

 

בית ספר לנפש – נוגע בנושאים חשובים שמעסיקים את החברה הישראלית-יהודית: נוער בסיכון, חשיבה על מערכת בית ספרית שונה, עקרונות היסוד, דרך למידה, חינוך למידות, חינוך לגדלות, בית הספר כמיכל לנפש, מחנכים כאנשי מעלה ועוד.

 

מומלץ מאוד!

 

370 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.90

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1911
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ספרו המיוחד – בית הספר החווייתי של המחר – בית ספר לנפש – של ד”ר בנימין מיכאל אבולעפיה!   בית ספר לנפש – בית ספר לנפש הוא בית הספר החווייתי של המחר, תכנית להעשרת מורים ומאה סדנאות חווייתיות לחבירה מכיתה א’ ועד כיתה י”ב, של המחבר ד”ר  בנימין מיכאל אבולעפיה – פסיכיאטר לילדים ונוער.   בית ספר לנפש – ספר המעניק כלים והכוונה והממקד את הכל לנושא אחד, לעומת “הבעיות הרבות” שאנו נוטים לראות, מפנה את הקורא לכיוון אחד – מטרת החינוך, ועוסק בנפש ולא ברוח.   בית ספר לנפש – נוגע בנושאים חשובים שמעסיקים את החברה הישראלית-יהודית: נוער בסיכון, חשיבה על מערכת בית ספרית שונה, עקרונות היסוד, דרך למידה, חינוך למידות, חינוך לגדלות, בית הספר כמיכל לנפש, מחנכים כאנשי מעלה ועוד.   מומלץ מאוד!   370 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בית ספר לנפש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה