סט דורש טוב, אלול ראש השנה עשרת ימי תשובה ויום הכיפורים – פגום קל

להיכן אבדה חרדת הדין אשר אפיינה כל איש יהודי בימים עברו?

 

דורש טוב – אלול – ראש השנה – אוצר דרשות, דברי מוסר, חיזוק והתעוררות, הכוללים משלים נוקבים וסיפורי מופת, עצות לזכות בדין, ביאורים נפלאים על סדר תפילות הימים הנוראים, רעיונות ומסרים המעוררים לבבות בני דורנו לתשובה ולחיי עליה שנדלו מתוך מאות דרשות שנאמרו מפיהם של גדולי הדרשים בדורנו בענייני חודש אלול וראש השנה, אותם קיבץ, ליקט וערך – הרב יעקב ישראל פוזן.

 

דורש טוב – אלול – ראש השנה – בדורות הקודמים, אנשים חרדו מפני יום הדין משום שידעו לצייר בחוש את דמותו האמיתית של יום הדין. הם לא רק הבינו שהם עומדים בפני משפט מכריע, הם ראו אותו לנגד עיניהם ממש!

 

כשרבי איצל’ה פטרבורגר זצ”ל למד את דברי חז”ל “בינוניים תלויים ועומדים מראש השנה עד יום הכיפורים, זכו – נכתבו לחיים, לא זכו – נכתבו למיתה” הוא ראה לנגד עיניו בחוש את ה”בינוני” עומד על דרגש תחת גרדום, וחבל התליה מלופף סביב צווארו. בינו ובין המוות לא מפריד אל שפרפף עץ קטן…

 

מומלץ מאוד! ספר נפלא להכנה לימי אלול וראש השנה!

 

560 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.60

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1695
תיאור הספר להיכן אבדה חרדת הדין אשר אפיינה כל איש יהודי בימים עברו?   דורש טוב – אלול – ראש השנה – אוצר דרשות, דברי מוסר, חיזוק והתעוררות, הכוללים משלים נוקבים וסיפורי מופת, עצות לזכות בדין, ביאורים נפלאים על סדר תפילות הימים הנוראים, רעיונות ומסרים המעוררים לבבות בני דורנו לתשובה ולחיי עליה שנדלו מתוך מאות דרשות שנאמרו מפיהם של גדולי הדרשים בדורנו בענייני חודש אלול וראש השנה, אותם קיבץ, ליקט וערך – הרב יעקב ישראל פוזן.   דורש טוב – אלול – ראש השנה – בדורות הקודמים, אנשים חרדו מפני יום הדין משום שידעו לצייר בחוש את דמותו האמיתית של יום הדין. הם לא רק הבינו שהם עומדים בפני משפט מכריע, הם ראו אותו לנגד עיניהם ממש!   כשרבי איצל’ה פטרבורגר זצ”ל למד את דברי חז”ל “בינוניים תלויים ועומדים מראש השנה עד יום הכיפורים, זכו – נכתבו לחיים, לא זכו – נכתבו למיתה” הוא ראה לנגד עיניו בחוש את ה”בינוני” עומד על דרגש תחת גרדום, וחבל התליה מלופף סביב צווארו. בינו ובין המוות לא מפריד אל שפרפף עץ קטן…   מומלץ מאוד! ספר נפלא להכנה לימי אלול וראש השנה!   560 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט דורש טוב, אלול ראש השנה עשרת ימי תשובה ויום הכיפורים - פגום קל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה