דיסק 714 כל נשימה ונשימה תודה

איך מקרבים את הגאולה?

 

ואיך זה קשור למילה אחת קטנה?

 

ובכלל, מה כוחה של התודה?

 

חדש! שיעורו הנפלא של הרב שלום ארוש, הדיסק ששינה לאנשים רבים את החיים וגילה להם שלכל נשימה ונשימה יש משמעות אדירה! – כל נשימה ונשימה – תודה.

 

כל תודה קרבת את הגאולה. כל תודה ממשיכה שפע לעולם וממתיקה את הדינים. תראו מה מילה אחת קטנה ומקסימה יכולה לעשות לעולם שלם! רק תודה, ולשנות את הכל, להפוך את כל הקערה על פיה, לשנות את כל החיים. תודה, מילה אחת שמגלה שהקב"ה מלא רחמים, שהוא טוב ומיטיב. הנה לנו מספיק סיבות טובות לומר תודה בכל רגע פנוי. כן, וגם על כל נשימה ונשימה.

 

אל תפספסו את ההזדמנות לגלות את הסוד שישנה לכם את החיים, את הדרך הטובה ביותר לנשום ולהרגיש הכי טוב!

 

מחירים מיוחדים למזמינים בכמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

מחיר באתר

$1.33

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: cd-714
תיאור הספר איך מקרבים את הגאולה?   ואיך זה קשור למילה אחת קטנה?   ובכלל, מה כוחה של התודה?   חדש! שיעורו הנפלא של הרב שלום ארוש, הדיסק ששינה לאנשים רבים את החיים וגילה להם שלכל נשימה ונשימה יש משמעות אדירה! – כל נשימה ונשימה – תודה.   כל תודה קרבת את הגאולה. כל תודה ממשיכה שפע לעולם וממתיקה את הדינים. תראו מה מילה אחת קטנה ומקסימה יכולה לעשות לעולם שלם! רק תודה, ולשנות את הכל, להפוך את כל הקערה על פיה, לשנות את כל החיים. תודה, מילה אחת שמגלה שהקב"ה מלא רחמים, שהוא טוב ומיטיב. הנה לנו מספיק סיבות טובות לומר תודה בכל רגע פנוי. כן, וגם על כל נשימה ונשימה.   אל תפספסו את ההזדמנות לגלות את הסוד שישנה לכם את החיים, את הדרך הטובה ביותר לנשום ולהרגיש הכי טוב!   מחירים מיוחדים למזמינים בכמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דיסק 714 כל נשימה ונשימה תודה"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה