האור הגנוב – איזו ליבוביץ

תופעה מסקרנת ללא ספק, היא הנדידה האנושית הגדולה, כאשר עשרות אלפי גברים יהודים מארצות שונות, דתיים וגם חילונים, עוזבים את הבית והמשפחה ויוצאים למסע אל העירה הפרימיטיבית אומן שבאוקראינה, לעשות דווקא שם את החג היהודי החשוב ביותר – ראש השנה, במחיצתו של רבי נחמן מברסלב, הצדיק שנפטר לפני יותר ממאתיים שנה.

הסוד המיוחד של “אומן – ראש השנה” באמצעות סיפורו האישי של אבי נוימן, בחור חילוני שהצטרף אף הוא למסע מסיבות שונות לגמרי… שם הוא פיגש רצף של אנשים ואירועים מוזרים ומיסטיים שהופכים את כל תוכניותיו ומכניסים אותו לעולם הזוי, מסתורי ושונה לחלוטין מכל מה שהכיר.

זהו ספר יוצא דופן שמרגיש כמו הצגה:
השחקנים עולים בזה אחר זה ומספרים בגוך ראשון את סיפורם האישי, בטכניקת הגשה ספרותית מקורית, אותנטית ומרגשת, חיה וזורמת שלוקחת אותנו אל העומק הפנימי של החויה הברסלבית, חויה מדהימה שאחריה שום דבר לא נראה כמו קודם…

מומלץ במיוחד לכל מי שכבר היה באומן, ניסה להסביר לחברים מה קרה לו שם ולא הצליח.

מחיר מבצע מיוחד – מלאי מוגבל!

203 עמ’, כריכה רכה.

מחיר באתר

$8.73

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-1538
תיאור הספר תופעה מסקרנת ללא ספק, היא הנדידה האנושית הגדולה, כאשר עשרות אלפי גברים יהודים מארצות שונות, דתיים וגם חילונים, עוזבים את הבית והמשפחה ויוצאים למסע אל העירה הפרימיטיבית אומן שבאוקראינה, לעשות דווקא שם את החג היהודי החשוב ביותר – ראש השנה, במחיצתו של רבי נחמן מברסלב, הצדיק שנפטר לפני יותר ממאתיים שנה. הסוד המיוחד של “אומן – ראש השנה” באמצעות סיפורו האישי של אבי נוימן, בחור חילוני שהצטרף אף הוא למסע מסיבות שונות לגמרי… שם הוא פיגש רצף של אנשים ואירועים מוזרים ומיסטיים שהופכים את כל תוכניותיו ומכניסים אותו לעולם הזוי, מסתורי ושונה לחלוטין מכל מה שהכיר. זהו ספר יוצא דופן שמרגיש כמו הצגה: השחקנים עולים בזה אחר זה ומספרים בגוך ראשון את סיפורם האישי, בטכניקת הגשה ספרותית מקורית, אותנטית ומרגשת, חיה וזורמת שלוקחת אותנו אל העומק הפנימי של החויה הברסלבית, חויה מדהימה שאחריה שום דבר לא נראה כמו קודם… מומלץ במיוחד לכל מי שכבר היה באומן, ניסה להסביר לחברים מה קרה לו שם ולא הצליח. מחיר מבצע מיוחד – מלאי מוגבל! 203 עמ’, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "האור הגנוב - איזו ליבוביץ"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה