הברכה שבעיסה – הלכות סגולות ומתכונים

מצוות חלה היא אחת משלוש המצוות בהן התברכו הנשים!

עכשיו הכל בספר אחד! כל ההלכות, התפילות, המתכונים והלחמים הטעימים!

הברכה שבעיסה – ספר בו איגדה המחברת א. ברכה את כל ההלכות לכל החוגים והעדות, עם תמונות מרהיבות וצבעוניות להמחשה לאפיית חלות מדי ערב שבת.  לספר צורפו סגולות, תפילות ומתכוני חלות – על צורות וקליעתן המגוונת, וכן מתכונים ללחמים שונים. וכל זאת על מנת לסייע לכל החפצה לקיים את המצווה בשלמות והידור כראוי לבנות ישראל.

הספר מחולק לארבעה חלקים:

הראשון – פרקי ההלכה, בו מרוכזים כל דיני חלה, בפירוט יסודי ומקיף מתהליך קצירת החיטה ועד לעצם האפיה, וחיוב ופטור של מצוות הפרשת חלה, זמן ומקום קיום המצווה ואופני עשייתה.

השני – התפילות, שבכוחן לרומם ולפעול עבורנו.

השלישי – אוסף מתכונים מעניינים ומגוונים.

הרביעי – בכדי לחבב את מצוות חלה, מצורפים תרשימים רבים של סוגי קליעות.

מצוות חלה הינה מצווה חשובה ונשגבה בה נצטוו והתברכו נשות ישראל – זה הספר שיגרום לכן לעשות אותה בשמחה ובהנאה רבה!

148 עמודי כרום, צבעוניים ומלאים בתמונות, כריכה קשה.

מחיר באתר

$18.35

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 41-1473
תיאור הספר מצוות חלה היא אחת משלוש המצוות בהן התברכו הנשים! עכשיו הכל בספר אחד! כל ההלכות, התפילות, המתכונים והלחמים הטעימים! הברכה שבעיסה – ספר בו איגדה המחברת א. ברכה את כל ההלכות לכל החוגים והעדות, עם תמונות מרהיבות וצבעוניות להמחשה לאפיית חלות מדי ערב שבת.  לספר צורפו סגולות, תפילות ומתכוני חלות – על צורות וקליעתן המגוונת, וכן מתכונים ללחמים שונים. וכל זאת על מנת לסייע לכל החפצה לקיים את המצווה בשלמות והידור כראוי לבנות ישראל. הספר מחולק לארבעה חלקים: הראשון – פרקי ההלכה, בו מרוכזים כל דיני חלה, בפירוט יסודי ומקיף מתהליך קצירת החיטה ועד לעצם האפיה, וחיוב ופטור של מצוות הפרשת חלה, זמן ומקום קיום המצווה ואופני עשייתה. השני – התפילות, שבכוחן לרומם ולפעול עבורנו. השלישי – אוסף מתכונים מעניינים ומגוונים. הרביעי – בכדי לחבב את מצוות חלה, מצורפים תרשימים רבים של סוגי קליעות. מצוות חלה הינה מצווה חשובה ונשגבה בה נצטוו והתברכו נשות ישראל – זה הספר שיגרום לכן לעשות אותה בשמחה ובהנאה רבה! 148 עמודי כרום, צבעוניים ומלאים בתמונות, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הברכה שבעיסה - הלכות סגולות ומתכונים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה