הגדה אור האורות

“בליל הסדר משופעים כידוע אורות בלא הגבלה,
נפתח שער ההשגות המרוממות, אולם יש להכין עבורן כלים…

“ויש לדעת, שההארות המופלאות הסדורות על סדר ההגדה,
ככל שהן פותחות שערי אורה, לרוב הן אך מרגליות מתוך מחרוזת
מרהיבה, שאמר רבינו בעניין דברי תורתו, שהם כמו מי שנכנס
לארמון ובא לטרקליון מרהיב, ובעודו מתפעל על נפלאותיו וחידושיו
נפתח לו פתח לטרקלין נוסף, וכן מאולם לאולם…

“הרעיונות הנפלאים של רבינו, רבי נחמן מברסלב, ותלמידו
רבי נתן מברסלב, הם כפנינים נפלאים, אך נפלאים שבעתיים
בהיותם משובצים במילואותם…”

אור האורות – רעיונות, משלים וסיפורים על ההגדה של פסח מרבינו נחמן מברסלב ותלמידו היקר רבי נתן מברסלב ושאר התלמידים, שלוקט, נערך ונאגד על ידי הרב שלום מאיר הכהן ולך.

אור האורות – לספר מצורפים הגדה של פסח נוסח עדות המזרח, שיר השירים, תיקון הכללי ומפתח המאמרים לסייע לקורא והמעיין בספר.

אור האורות – הספר מאגד את דיני חודש ניסן, בדיקת חמץ, רמז לקמחא דפסחא, סודו של הכורך, תודה על התאבון, מקווה בקבלה מעשית, הגאולה, כמה יכול האדם להזדכך, תפילת אישה יקרה מאוד, תפילת הנשים, עשה טוב והרע יסור ממילא, השמחה במצות ועוד נושאים רבים ונפלאים.

חובה בכל בית! הספר שיאדיר את שולחן ליל הסדר שלכם!

667 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1677
תיאור הספר “בליל הסדר משופעים כידוע אורות בלא הגבלה, נפתח שער ההשגות המרוממות, אולם יש להכין עבורן כלים… “ויש לדעת, שההארות המופלאות הסדורות על סדר ההגדה, ככל שהן פותחות שערי אורה, לרוב הן אך מרגליות מתוך מחרוזת מרהיבה, שאמר רבינו בעניין דברי תורתו, שהם כמו מי שנכנס לארמון ובא לטרקליון מרהיב, ובעודו מתפעל על נפלאותיו וחידושיו נפתח לו פתח לטרקלין נוסף, וכן מאולם לאולם… “הרעיונות הנפלאים של רבינו, רבי נחמן מברסלב, ותלמידו רבי נתן מברסלב, הם כפנינים נפלאים, אך נפלאים שבעתיים בהיותם משובצים במילואותם…” אור האורות – רעיונות, משלים וסיפורים על ההגדה של פסח מרבינו נחמן מברסלב ותלמידו היקר רבי נתן מברסלב ושאר התלמידים, שלוקט, נערך ונאגד על ידי הרב שלום מאיר הכהן ולך. אור האורות – לספר מצורפים הגדה של פסח נוסח עדות המזרח, שיר השירים, תיקון הכללי ומפתח המאמרים לסייע לקורא והמעיין בספר. אור האורות – הספר מאגד את דיני חודש ניסן, בדיקת חמץ, רמז לקמחא דפסחא, סודו של הכורך, תודה על התאבון, מקווה בקבלה מעשית, הגאולה, כמה יכול האדם להזדכך, תפילת אישה יקרה מאוד, תפילת הנשים, עשה טוב והרע יסור ממילא, השמחה במצות ועוד נושאים רבים ונפלאים. חובה בכל בית! הספר שיאדיר את שולחן ליל הסדר שלכם! 667 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הגדה אור האורות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה