החיים הם ניסיון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

שלושה ספרים שהם אחד – החיים הם ניסיון – מאת הרבנית אסתר יונגרייז!

 

ארגז כלים מעשי להתמודד עם האתגרים שאנו פוגשים בחיינו!

 

החיים הם ניסיון – שלושה ספרים שהם ספר אחד, וכל אחד מהם מתמקד בעניין אחד, ובכך הוא מסייע בידי הקורא להגיע בנקל אל המסר המתאים לו ולמצב שבו הוא נתון.

 

החיים הם ניסיון – הספר פותח בניסיונות ובמבחני החיים הקשורים בגילוי עצמי, עובר לבחינת התחום המאתגר של יחסים בין אישיים וחותם בראיית “התוכנית האלוקית” כתמונה רחבת היקף של כלל האירועים בעולם מצד אחד, ושל כלל האירועים בעולמו של הפרט מצד שני.

 

החיים הם ניסיון – ספר הפונה אל הכל, והכל ימצאו בו את מבוקשם. כל אדם, יהא גילו וניסיון החיים שלו אשר יהא ותהיינה אמונותיו אשר תהיינה – ימצא בספר זה חומר אדיר למחשבה! הרבנית אסתר יונגרייז נותנת מענה לשאלות ולתהיות רבות הנטועות עמוק בתוכנו, ובספר אישי ומשיב נפש זה היא מגישה בחן ובנועם מפתח של פתרון, מענה ופענוח!

 

חובה בכל בית!

 

ספר מלא כלים ועצות, הדרכה מעשית לחיים!

 

268 עמודים הכתובים בשפה קולחת ומרתקת, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1874
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   שלושה ספרים שהם אחד – החיים הם ניסיון – מאת הרבנית אסתר יונגרייז!   ארגז כלים מעשי להתמודד עם האתגרים שאנו פוגשים בחיינו!   החיים הם ניסיון – שלושה ספרים שהם ספר אחד, וכל אחד מהם מתמקד בעניין אחד, ובכך הוא מסייע בידי הקורא להגיע בנקל אל המסר המתאים לו ולמצב שבו הוא נתון.   החיים הם ניסיון – הספר פותח בניסיונות ובמבחני החיים הקשורים בגילוי עצמי, עובר לבחינת התחום המאתגר של יחסים בין אישיים וחותם בראיית “התוכנית האלוקית” כתמונה רחבת היקף של כלל האירועים בעולם מצד אחד, ושל כלל האירועים בעולמו של הפרט מצד שני.   החיים הם ניסיון – ספר הפונה אל הכל, והכל ימצאו בו את מבוקשם. כל אדם, יהא גילו וניסיון החיים שלו אשר יהא ותהיינה אמונותיו אשר תהיינה – ימצא בספר זה חומר אדיר למחשבה! הרבנית אסתר יונגרייז נותנת מענה לשאלות ולתהיות רבות הנטועות עמוק בתוכנו, ובספר אישי ומשיב נפש זה היא מגישה בחן ובנועם מפתח של פתרון, מענה ופענוח!   חובה בכל בית!   ספר מלא כלים ועצות, הדרכה מעשית לחיים!   268 עמודים הכתובים בשפה קולחת ומרתקת, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "החיים הם ניסיון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה