השביעי – הרבי מליובאוויטש

“… הוא היה ילד גאוני, שקט, מאופק אכפתי, אשר הסתכן בנפשו בכמה הזדמנויות על מנת להציל חיי אחרים… כנער למד בכוחות עצמו, בהנחיית אביו הגאון רבי לוי יצחק שניאורסון, שהיה דור חמישי לאדמו”ר הצמח-צדק. הוא קירב את מעיינות החסידות לכל יהודי, ביאר והסביר אותם בצורה הניתנת להשגה אצל כל יהודי, וגילה את המסר שלהם בעולם עצמו…”

 

השביעי – ספר זה מאגד מאמרים ייחודיים העוסקים בדמותו, פועלו ובמשנתו של האדמו”ר רבי מנחם מנעדל שניאורסון – הרבי מליובאוויטש זיע”א.

 

השביעי – בעומדנו בשנה העשרים להסתלקותו של הרבי, עדים אנו להמשכיות ולהתעצמות מפעלי הרבי ברחבי תבל, כמו גם להתעניינות גוברת והולכת החוצה חוגים ומגזרים, במשנתו, בדמותו ובפועליו. וכפי שכותב האדמו”ר הזקן בספר התניא, על יסוד דברי הזוהר: “שגם בזה העולם המעשה… אשתכח יתיר, כי המעשה גדל והולך גידולי גידולין…”

 

השביעי – הרבי מליובאוויטש הוא כידוע האדמו”ר השביעי בשושלת חב”ד. במאמר החסידות הראשון שאמר הרבי בעת קבלת נשיאות, התייחס בהרחבה לתפקידו של “הדור השביעי”, כמי שעניינו לסיים את עבודת הראשון ו”לגמור המשכת השכינה” לארץ. ואכן, בדמותו ובפועלו של הרבי משתקפת ההמשכיות של המפעל הרוחני שהחל אדמו”ר הזקן כאשר ייסד את חסידות חב”ד.

 

השביעי – המאמרים שכונסו לספר זה נבחרו בקפידה, מתוך היקף עצום של מאמרים ועיונים שנכתבו על תורתו ועל מנהיגותו של הרבי. מטרת מכלול מאמרים אלה היא להעניק באמצעותם מבט מעמיק ואיכותי על דמותו הקדושה, על פועלו העצום בכל שטחי החיים היהודיים ועל משנתו הרחבה והעמוקה, מצדדים שונים ומנקודות מבט מגוונות. לספר מצורפות תמונות ייחודיות של הרבי זיע”א!

 

מומלץ מאוד!

 

483 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$11.44

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1803
תיאור הספר “… הוא היה ילד גאוני, שקט, מאופק אכפתי, אשר הסתכן בנפשו בכמה הזדמנויות על מנת להציל חיי אחרים… כנער למד בכוחות עצמו, בהנחיית אביו הגאון רבי לוי יצחק שניאורסון, שהיה דור חמישי לאדמו”ר הצמח-צדק. הוא קירב את מעיינות החסידות לכל יהודי, ביאר והסביר אותם בצורה הניתנת להשגה אצל כל יהודי, וגילה את המסר שלהם בעולם עצמו…”   השביעי – ספר זה מאגד מאמרים ייחודיים העוסקים בדמותו, פועלו ובמשנתו של האדמו”ר רבי מנחם מנעדל שניאורסון – הרבי מליובאוויטש זיע”א.   השביעי – בעומדנו בשנה העשרים להסתלקותו של הרבי, עדים אנו להמשכיות ולהתעצמות מפעלי הרבי ברחבי תבל, כמו גם להתעניינות גוברת והולכת החוצה חוגים ומגזרים, במשנתו, בדמותו ובפועליו. וכפי שכותב האדמו”ר הזקן בספר התניא, על יסוד דברי הזוהר: “שגם בזה העולם המעשה… אשתכח יתיר, כי המעשה גדל והולך גידולי גידולין…”   השביעי – הרבי מליובאוויטש הוא כידוע האדמו”ר השביעי בשושלת חב”ד. במאמר החסידות הראשון שאמר הרבי בעת קבלת נשיאות, התייחס בהרחבה לתפקידו של “הדור השביעי”, כמי שעניינו לסיים את עבודת הראשון ו”לגמור המשכת השכינה” לארץ. ואכן, בדמותו ובפועלו של הרבי משתקפת ההמשכיות של המפעל הרוחני שהחל אדמו”ר הזקן כאשר ייסד את חסידות חב”ד.   השביעי – המאמרים שכונסו לספר זה נבחרו בקפידה, מתוך היקף עצום של מאמרים ועיונים שנכתבו על תורתו ועל מנהיגותו של הרבי. מטרת מכלול מאמרים אלה היא להעניק באמצעותם מבט מעמיק ואיכותי על דמותו הקדושה, על פועלו העצום בכל שטחי החיים היהודיים ועל משנתו הרחבה והעמוקה, מצדדים שונים ומנקודות מבט מגוונות. לספר מצורפות תמונות ייחודיות של הרבי זיע”א!   מומלץ מאוד!   483 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "השביעי - הרבי מליובאוויטש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה