השידוך

למה צריך לשים לב במהלך הפגישות?

"איך אוכל לדעת האם הוא/היא הבחור/ה שנועד/ה לי?"

"אני חש חסר ביטחון, אני עומד להתחתן עם מישהי שאני
כמעט לא מכיר. מה עושים?"

השידוך – מדריך מעשי למציאת בן/בת הזוג בו ימצאו המשודכים והמחפשים את התשובות על שאלות אלו ואחרות!

השידוך – ספר זה נכתב מתוך ניסיון רב ונותן הדרכה לבחורי ובנות ישראל איך להגיע לבחירה נכונה של בן/בת זוג. כתיבת ספר זה נועדה לענות על הצורך הקיים בדורנו, להגיע להחלטה על נישואין מתוך נכונות להשקעה מאומצת בבנייה, וכדי להביא לפריחתו של הבית המוקם.

השידוך – אולי זה יסקרן את הקורא לקרוא את המדריך מתחילתו ועד סופו כספר קריאה, אך כדי להפיק את מירב התועלת, מומלץ לקרוא את הדברים שלב אחר שלב, פרק אחר פרק, ובנוסף – גם כאשר שידוך יצא לדרך יוכל המדריך לשמש בשלביו השונים של התהליך ובאוצר העצות המעשיות והמחכימות להמשך הדרך.

לא כל אדם זוכה לשדכן כאליעזר, עבד אברהם אבינו, שהקב"ה קיבל את תפילתו במלואה והמציא לפניו את השידוך, החצי השני, של יצחק אבינו. גם לא כל אדם זוכה שיהיה תואם להפליא לתכונותיו ולצרכיו. בשביל זה נועד המדריך הנפלא שחיבר הרב נתן שפיר, עם דברי פתיחה מדהימים של הגאון רבי שמחה כהן שליט"א!

מומלץ מאוד!

167 עמודים סוחפים ומלאי עצות מעשיות, כריכה קשה.

מחיר באתר

$6.61

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7195
תיאור הספר למה צריך לשים לב במהלך הפגישות? "איך אוכל לדעת האם הוא/היא הבחור/ה שנועד/ה לי?" "אני חש חסר ביטחון, אני עומד להתחתן עם מישהי שאני כמעט לא מכיר. מה עושים?" השידוך – מדריך מעשי למציאת בן/בת הזוג בו ימצאו המשודכים והמחפשים את התשובות על שאלות אלו ואחרות! השידוך – ספר זה נכתב מתוך ניסיון רב ונותן הדרכה לבחורי ובנות ישראל איך להגיע לבחירה נכונה של בן/בת זוג. כתיבת ספר זה נועדה לענות על הצורך הקיים בדורנו, להגיע להחלטה על נישואין מתוך נכונות להשקעה מאומצת בבנייה, וכדי להביא לפריחתו של הבית המוקם. השידוך – אולי זה יסקרן את הקורא לקרוא את המדריך מתחילתו ועד סופו כספר קריאה, אך כדי להפיק את מירב התועלת, מומלץ לקרוא את הדברים שלב אחר שלב, פרק אחר פרק, ובנוסף – גם כאשר שידוך יצא לדרך יוכל המדריך לשמש בשלביו השונים של התהליך ובאוצר העצות המעשיות והמחכימות להמשך הדרך. לא כל אדם זוכה לשדכן כאליעזר, עבד אברהם אבינו, שהקב"ה קיבל את תפילתו במלואה והמציא לפניו את השידוך, החצי השני, של יצחק אבינו. גם לא כל אדם זוכה שיהיה תואם להפליא לתכונותיו ולצרכיו. בשביל זה נועד המדריך הנפלא שחיבר הרב נתן שפיר, עם דברי פתיחה מדהימים של הגאון רבי שמחה כהן שליט"א! מומלץ מאוד! 167 עמודים סוחפים ומלאי עצות מעשיות, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "השידוך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה