חיה באמונה

"יתן ה' את האישה הבאה אליך ביתך כרחל וכלאה
אשר בנו שתיהן את בית ישראל…" (רות ד, יא).

"מושיבי עקרת הבית אם הבנים שמחה…" (תהילים קי"ג).

חיה באמונה – כל אויב החפץ להכניע את יריבו מתאמץ לפגוע במרכז הכוח של היריב במקום לאבד זמן, כוח ונשק בפיגועים קטנים מסביב. מרכז הכוח של האיש היהודי זה הבית, בית בו שרוי הדדיות, אהבה, אחווה, נתינה, בכפיפה לחוקי התורה – ממנו שואב האדם את כל כוחו.

חיה באמונה – היריב, שהוא הכוח הרע העושה מלאכתו "באמונה" להרוס ולחבל בכרם השם, משקיע כוחות רבים לקלוע במרכז הכוח של האיש היהודי, והוא הרס הבית היהודי. החל בהתערבות ההחלטה בבחירת בן הזוג, סינוור העין ותעתועיה אחר החשק ולא אחר השכל, ממשיך הוא "באמונת" עבודתו לאחר נישואי האדם להפר את האחווה ולהטיל את הפירוד, ומסיים בהרס חינוך הילדים הנקבע בדרך כלל כתוצאה ישירה לפי חינוך ההורים.

חיה באמונה – בספר זה מתייחס המחבר הרב יעקב ישראל לוגאסי אליכן נשות ישראל – האם והבת – כיצד עליכן להצטיין בתפקידכן ויעודכן המיוחד לכן בדרך האמונה והביטחון בבורא עולם, החל מידיעת כוחותיכן ומעלותיכן שחנן אתכן הבורא, איך ובמה יש לדבוק בבן זוגכן וכיצד לחיות חיים מאושרים לאחר הנישואים.

מומלץ מאוד! מדריך נפלא לשלום בית וגילוי כוחות ותעצומות הנפש!

248 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה, מהדורת כיס ייחודית.

מחיר באתר

$1.30

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7196
תיאור הספר "יתן ה' את האישה הבאה אליך ביתך כרחל וכלאה אשר בנו שתיהן את בית ישראל…" (רות ד, יא). "מושיבי עקרת הבית אם הבנים שמחה…" (תהילים קי"ג). חיה באמונה – כל אויב החפץ להכניע את יריבו מתאמץ לפגוע במרכז הכוח של היריב במקום לאבד זמן, כוח ונשק בפיגועים קטנים מסביב. מרכז הכוח של האיש היהודי זה הבית, בית בו שרוי הדדיות, אהבה, אחווה, נתינה, בכפיפה לחוקי התורה – ממנו שואב האדם את כל כוחו. חיה באמונה – היריב, שהוא הכוח הרע העושה מלאכתו "באמונה" להרוס ולחבל בכרם השם, משקיע כוחות רבים לקלוע במרכז הכוח של האיש היהודי, והוא הרס הבית היהודי. החל בהתערבות ההחלטה בבחירת בן הזוג, סינוור העין ותעתועיה אחר החשק ולא אחר השכל, ממשיך הוא "באמונת" עבודתו לאחר נישואי האדם להפר את האחווה ולהטיל את הפירוד, ומסיים בהרס חינוך הילדים הנקבע בדרך כלל כתוצאה ישירה לפי חינוך ההורים. חיה באמונה – בספר זה מתייחס המחבר הרב יעקב ישראל לוגאסי אליכן נשות ישראל – האם והבת – כיצד עליכן להצטיין בתפקידכן ויעודכן המיוחד לכן בדרך האמונה והביטחון בבורא עולם, החל מידיעת כוחותיכן ומעלותיכן שחנן אתכן הבורא, איך ובמה יש לדבוק בבן זוגכן וכיצד לחיות חיים מאושרים לאחר הנישואים. מומלץ מאוד! מדריך נפלא לשלום בית וגילוי כוחות ותעצומות הנפש! 248 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה, מהדורת כיס ייחודית.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חיה באמונה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה