טעם חדש לפסח – מתכונים לפסח !

"… כמה אהבה וכבוד יש בעם ישראל לפסח שלו, ואני מרגישה זכות גדולה לנסות ולאגד יחד מתכוני פסח חדשים, כאלו שיעשירו ויגבירו את שמחת החג. כך אספתי כאן יחד את מתכוני הפסח האהובים ביותר עלי, על בני משפחתי ועל חברים וקרובים, מתוך תקווה לתרום ולו במשהו לזמן המיוחד הזה…" (אביגיל מייזליק).

 

טעם חדש לפסח – 100 מתכונים ייחודים של השפית והסופרת אביגיל מייזליק – מנות ראשונות, סלטים, מרקים, תוספות, דגים ובשרים, וכמובן המון עוגות, עוגיות וים של קינוחים.

 

טעם חדש לפסח – עשר שנים לאחר ההצלחה הגדולה של הספר "טעם של פסח", חוזרת השפית אביגיל מייזליק עם ספר נוסף – "טעם חדש לפסח" – למעלה ממאה מתכונים חדשים, סלטים, מרקים, תוספות, דגים ובשרים ועוד. מתכונים פשוטים ומוצלחים שיעשירו את שולחנות החג בשפע של טעמים, ניחוחות וצבעים. אסופת מתכוני הפסח האהובים ביותר שיכירו לכם מחדש מאכלים ורעיונות נפלאים לחג.

 

לפסח כשר ומאוד מאוד טעים – זה הספר שיעשה לכם את זה!!!

 

160 עמודים מלאים בטעם וצבע, כריכה רכה.

מחיר באתר

$6.61

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1715
תיאור הספר "… כמה אהבה וכבוד יש בעם ישראל לפסח שלו, ואני מרגישה זכות גדולה לנסות ולאגד יחד מתכוני פסח חדשים, כאלו שיעשירו ויגבירו את שמחת החג. כך אספתי כאן יחד את מתכוני הפסח האהובים ביותר עלי, על בני משפחתי ועל חברים וקרובים, מתוך תקווה לתרום ולו במשהו לזמן המיוחד הזה…" (אביגיל מייזליק).   טעם חדש לפסח – 100 מתכונים ייחודים של השפית והסופרת אביגיל מייזליק – מנות ראשונות, סלטים, מרקים, תוספות, דגים ובשרים, וכמובן המון עוגות, עוגיות וים של קינוחים.   טעם חדש לפסח – עשר שנים לאחר ההצלחה הגדולה של הספר "טעם של פסח", חוזרת השפית אביגיל מייזליק עם ספר נוסף – "טעם חדש לפסח" – למעלה ממאה מתכונים חדשים, סלטים, מרקים, תוספות, דגים ובשרים ועוד. מתכונים פשוטים ומוצלחים שיעשירו את שולחנות החג בשפע של טעמים, ניחוחות וצבעים. אסופת מתכוני הפסח האהובים ביותר שיכירו לכם מחדש מאכלים ורעיונות נפלאים לחג.   לפסח כשר ומאוד מאוד טעים – זה הספר שיעשה לכם את זה!!!   160 עמודים מלאים בטעם וצבע, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "טעם חדש לפסח - מתכונים לפסח !"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה