ישראל סבא קדישא

חדש! חובה בכל בית!

ספר אורחותיו ומנהגיו של הצדיק הקדוש – רבי ישראל אביחצירא – הבבא סאלי הקדוש זי”ע!

“… רבינו, הבאבא סאלי הקדוש, הקפיד על הליכותיהם של היושבים סביבו. ומעשה באורח שהיה מסתכל על צלחותיהם של אחרים, אמר לו רבינו את דברי הגמרא (מנחות כט, ע”א) ‘תנא דבי רבי ישמעאל, שלושה דברים היו קשים לו למשה עד שהראה לו הקב”ה באצבעו ואלו הן: מנורה, ראש חדש ושרצים. מנורה, דכתיב: ‘וזה מעשה המנורה’. ראש חודש דכתיב: ‘החודש הזה לכם. שרצים, דכתיב: ‘וזה לכם הטמא’. וי”א אף הלכות שחיטה שנאמר ‘וזה אשר תעשה על המזבח’. ורש”י כתב על הפסוק: ‘זה יתנו כל העובר על הפקודים’, הראה לו כמין מטבע של אש…’ הוסיף רבינו והראה לאורח באצבעו את צלחתו ואמר: “זה השולחן אשר לפני ה” – עליך להסתכל אך ורק על הצלחת שלך, ולא בצלחות של אחרים…”

“מעשה שהביא חתן רבינו הבבא סאלי הקדוש, יהודי משותק ברגליו שרצה לקבל את ברכתו. רבינו אמר לו שימתין לסעודה בערב, כדי שבשעת הסעודה הוא יברך אותו מתוך שמחה. ואכן רבינו השקה אותו בסעודה וברכו שיוכל להתפלל בעמידה ויזכה לשאת אישה, וכן היה!”

ישראל סבא קדישא – ספר מיוחד המאגד את מנהגיו, אורחותיו והליכותיו בקודש של האדמו”ר הצדיק רבי ישראל הבבא סאלי זיע”א. את הספר חיבר חתנו הרב דוד יהודיוף זצוק”ל שאסף וליקט סיפורים נפלאים מחייו של הבבא סאלי הקדוש, הנהגות ועוד. את הספר מלוות תמונות ייחודיות של הבבא סאלי, בגדיו ועוד.

563 דפי כרום מלאים בסיפורים ותמונות מרהיבות וייחודיות של הבבא סאלי הקדוש בתקופות חייו השונות! כריכה קשה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$18.35

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1782
תיאור הספר חדש! חובה בכל בית! ספר אורחותיו ומנהגיו של הצדיק הקדוש – רבי ישראל אביחצירא – הבבא סאלי הקדוש זי”ע! “… רבינו, הבאבא סאלי הקדוש, הקפיד על הליכותיהם של היושבים סביבו. ומעשה באורח שהיה מסתכל על צלחותיהם של אחרים, אמר לו רבינו את דברי הגמרא (מנחות כט, ע”א) ‘תנא דבי רבי ישמעאל, שלושה דברים היו קשים לו למשה עד שהראה לו הקב”ה באצבעו ואלו הן: מנורה, ראש חדש ושרצים. מנורה, דכתיב: ‘וזה מעשה המנורה’. ראש חודש דכתיב: ‘החודש הזה לכם. שרצים, דכתיב: ‘וזה לכם הטמא’. וי”א אף הלכות שחיטה שנאמר ‘וזה אשר תעשה על המזבח’. ורש”י כתב על הפסוק: ‘זה יתנו כל העובר על הפקודים’, הראה לו כמין מטבע של אש…’ הוסיף רבינו והראה לאורח באצבעו את צלחתו ואמר: “זה השולחן אשר לפני ה” – עליך להסתכל אך ורק על הצלחת שלך, ולא בצלחות של אחרים…” “מעשה שהביא חתן רבינו הבבא סאלי הקדוש, יהודי משותק ברגליו שרצה לקבל את ברכתו. רבינו אמר לו שימתין לסעודה בערב, כדי שבשעת הסעודה הוא יברך אותו מתוך שמחה. ואכן רבינו השקה אותו בסעודה וברכו שיוכל להתפלל בעמידה ויזכה לשאת אישה, וכן היה!” ישראל סבא קדישא – ספר מיוחד המאגד את מנהגיו, אורחותיו והליכותיו בקודש של האדמו”ר הצדיק רבי ישראל הבבא סאלי זיע”א. את הספר חיבר חתנו הרב דוד יהודיוף זצוק”ל שאסף וליקט סיפורים נפלאים מחייו של הבבא סאלי הקדוש, הנהגות ועוד. את הספר מלוות תמונות ייחודיות של הבבא סאלי, בגדיו ועוד. 563 דפי כרום מלאים בסיפורים ותמונות מרהיבות וייחודיות של הבבא סאלי הקדוש בתקופות חייו השונות! כריכה קשה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ישראל סבא קדישא"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה