כי אתה עמדי – ליבי קליין

איך ידעת שזו לא האמת?

 

כי אני יודע את האמת, עמוק בפנים, ועד הסוף. לפעמים השקר מבלבל, ככה זה בעולם הזה.

 

ומה האמת?

 

האמת היא, שאני ממש לא רוצה ולא יכול לברוח, והרבה הרבה יותר מזה. האמת היא, שהמקום שבו אני תמיד רוצה להיות ותמיד רוצה לחזור אליו זה הבית שלנו, איתך, עם הילדים, עם מה שבנינו פה ביחד.

 

אז מאיפה הגיעה המחשבה?

 

מה אני נראה לך, מלאך? יש לי יצר הרע בשפע ומחשבות סוררות שמסתובבות לי בראש ודברים שמבלבלים ומעלימים על האמת…

 

כי אתה עמדי – לפעמים נדמה לנו שמסע מגיע לסיומו, ואז, רק אז, מתברר שאנו נמצאים בעצם בנקודת ההתחלה…

 

כי אתה עמדי – מאיר וגיטי, חנוך ונטע, גיבורי הספר ורב המכר “גם כי אלך” גילו זאת על בשרם. בספר זה כי אתה עמדי, צפויה לקורא חוויה מטלטלת ולא קלה בכלל. בספר זה נחשף הקורא לכאב ולנחמה, למצוקה ולתקווה, לקושי ולכוחה של שותפות אמת, ומעל הכל, להבנה שבאופן תמידי אתה עמדי! פרי עטה של המחברת ליבי קליין.

 

כי אתה עמדי – המסע העוצמתי שעוברים הגיבורים יהפוך אתכם הקוראים לחלק ממנו! אל תישארו מרחוק!

 

מרתק! סוחף! ומרגש!

 

מומלץ מאוד!

 

443 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$16.49

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1761
תיאור הספר איך ידעת שזו לא האמת?   כי אני יודע את האמת, עמוק בפנים, ועד הסוף. לפעמים השקר מבלבל, ככה זה בעולם הזה.   ומה האמת?   האמת היא, שאני ממש לא רוצה ולא יכול לברוח, והרבה הרבה יותר מזה. האמת היא, שהמקום שבו אני תמיד רוצה להיות ותמיד רוצה לחזור אליו זה הבית שלנו, איתך, עם הילדים, עם מה שבנינו פה ביחד.   אז מאיפה הגיעה המחשבה?   מה אני נראה לך, מלאך? יש לי יצר הרע בשפע ומחשבות סוררות שמסתובבות לי בראש ודברים שמבלבלים ומעלימים על האמת…   כי אתה עמדי – לפעמים נדמה לנו שמסע מגיע לסיומו, ואז, רק אז, מתברר שאנו נמצאים בעצם בנקודת ההתחלה…   כי אתה עמדי – מאיר וגיטי, חנוך ונטע, גיבורי הספר ורב המכר “גם כי אלך” גילו זאת על בשרם. בספר זה כי אתה עמדי, צפויה לקורא חוויה מטלטלת ולא קלה בכלל. בספר זה נחשף הקורא לכאב ולנחמה, למצוקה ולתקווה, לקושי ולכוחה של שותפות אמת, ומעל הכל, להבנה שבאופן תמידי אתה עמדי! פרי עטה של המחברת ליבי קליין.   כי אתה עמדי – המסע העוצמתי שעוברים הגיבורים יהפוך אתכם הקוראים לחלק ממנו! אל תישארו מרחוק!   מרתק! סוחף! ומרגש!   מומלץ מאוד!   443 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "כי אתה עמדי - ליבי קליין"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה