כל סיפורי רבי נחמן מברסלב

“הגעתי להכרה, אשר אף לא שיערתיה
קודם לכן, כי אפשר שרבי נחמן לא זו בלבד
שהוא אולי גדול הסופרים העברים בעת
החדשה, אלא אחד מיוצרי המופת בתולדות
ספרות העולם…”
פנחס שדה.

כל סיפורי רבי נחמן מברסלב – עכשיו זה קורה! הספר החדש והנפלא שמאגד ומלקט לא רק את סיפורי המעשיות המפורסם של רבי נחמן מברסלב, אלא גם סיפורים רבים שהיו מפוזרים באוספים שונים ובכתבי יד רבים, חלקם סודיים ביותר. במהדורה זו נכללים לראשונה כל הנוסחים העיקריים וכל ההשמטות לסיפוריו של רבי נחמן מברסלב. בנוסף, מוגש בספר זה מקבץ גדול ושלם של חזיוניותיו, חלומותיו ואף רמזים נסתרים לסיפורים שנעלמו ואינם.

כל סיפורי רבי נחמן מברסלב – ספר זה במהדורה מיוחדת זו, מאפשר לראשונה לקוראי ספרותו של רבי נחמן להיפגש עם המכלול העשיר ורב הפנים של יצירתו, ולחוש את עומקיו החזוניים והסיפוריים כמכלול אחד, כיצירת חיים שלמה. מתוך רצף הסיפורים, המסודר כאן בפעם הראשונה לפי סדר תולדות חייו, עולה ומבצבצת דמותו של הצדיק הייחודי הזה, אשר בין סיפור לחיזיון, בין חלום למעשייה, מתגלה שיעור קומתו כאחד מגדולי הספרות העברית מאז ומעולם, צדיק שגם מאתיים שנה לאחר פטירתו עדיין ניכר בדבריו הטעם הייחודי של “היין ההונגרי”, שעל פי הבטחתו של רבי נחמן לחסידיו – טעמו לא יפוג מהם עד ביאת הגואל!

כל סיפורי רבי נחמן מברסלב – ספר ייחודי! חובה בכל בית!

472 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים ברעיונות וחכמה עמוקה, כריכה קשה.

מחיר באתר

$27.77

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4186
תיאור הספר “הגעתי להכרה, אשר אף לא שיערתיה קודם לכן, כי אפשר שרבי נחמן לא זו בלבד שהוא אולי גדול הסופרים העברים בעת החדשה, אלא אחד מיוצרי המופת בתולדות ספרות העולם…” פנחס שדה. כל סיפורי רבי נחמן מברסלב – עכשיו זה קורה! הספר החדש והנפלא שמאגד ומלקט לא רק את סיפורי המעשיות המפורסם של רבי נחמן מברסלב, אלא גם סיפורים רבים שהיו מפוזרים באוספים שונים ובכתבי יד רבים, חלקם סודיים ביותר. במהדורה זו נכללים לראשונה כל הנוסחים העיקריים וכל ההשמטות לסיפוריו של רבי נחמן מברסלב. בנוסף, מוגש בספר זה מקבץ גדול ושלם של חזיוניותיו, חלומותיו ואף רמזים נסתרים לסיפורים שנעלמו ואינם. כל סיפורי רבי נחמן מברסלב – ספר זה במהדורה מיוחדת זו, מאפשר לראשונה לקוראי ספרותו של רבי נחמן להיפגש עם המכלול העשיר ורב הפנים של יצירתו, ולחוש את עומקיו החזוניים והסיפוריים כמכלול אחד, כיצירת חיים שלמה. מתוך רצף הסיפורים, המסודר כאן בפעם הראשונה לפי סדר תולדות חייו, עולה ומבצבצת דמותו של הצדיק הייחודי הזה, אשר בין סיפור לחיזיון, בין חלום למעשייה, מתגלה שיעור קומתו כאחד מגדולי הספרות העברית מאז ומעולם, צדיק שגם מאתיים שנה לאחר פטירתו עדיין ניכר בדבריו הטעם הייחודי של “היין ההונגרי”, שעל פי הבטחתו של רבי נחמן לחסידיו – טעמו לא יפוג מהם עד ביאת הגואל! כל סיפורי רבי נחמן מברסלב – ספר ייחודי! חובה בכל בית! 472 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים ברעיונות וחכמה עמוקה, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "כל סיפורי רבי נחמן מברסלב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה