ללא רחמים

“… מוות הוא דבר מזעזע ומדכא. אך לפעמים החוויה מתעצמת עוד יותר כאשר הדבר קורה באופן בלתי צפוי ובמקום הכי פחות מתקבל על הדעת…”

 

“… בשני דברים ישראל לא הודתה מעולם: ביכולתה הגרעינית ובקיומן של “המתות חסד” בין כותלי מוסדותיה הרפואיים. אולם בזה מסתיים הדמיון שבין השתיים, שכן היכולת הגרעינית ידועה ומפורסמת לכל, ואילו “המתות חסד” הן אחד הסודות השמורים ביותר במדינה… וזה כאב שאיננו פוסק” (דברי המחבר בהקדמה).

 

ללא רחמים – סיפורו האישי של ד”ר אילן זמיר (מחבר הספר), המעלה את זעקתם וכאבם של החולים הסופניים ושאר נפגעי המערכת הרפואית ורשלנותה.

 

“מותו בלא עת של אבי, ובנסיבות מעורפלות, הותיר צער עמוק בנפשי, ובעקבותיו החלטתי שלא לדחוק את הדברים אל תהומות הנשייה, אלאל לחקור ולברר את הפרטים כדי להוציא את האמת לאור. במהלך החקירה נחשפה בפני לא רק האמת באשר לנסיבות מותו של אבי, אלא גם התוודעתי לעשרות סיפורים של הזנחה ורשלנות רפואיים שטואטאו בכישרון רב אל מתחת לשטיח, וכן מקרים מזעזעים של קיצור חייהם של חולים סופניים, מה שנקרא בלשון העם “המתת חסד”…

 

“בספר שלפניכם לקחתי על עצמי להשמיע את זעקתם של החולים הסופניים ושאר נפגעי המערכת הרפואית אשר אין ביכולתם להשמיע את מחאתם בעצמם, בתקווה שזעקה זו תשמש כאות אזהרה…” (ד”ר אילן זמיר).

 

245 עמודים מלאים בשאלות, תשובות, תהיות, סימני שאלה וקריאה. כריכה רכה.

מחיר באתר

$18.35

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1774
תיאור הספר “… מוות הוא דבר מזעזע ומדכא. אך לפעמים החוויה מתעצמת עוד יותר כאשר הדבר קורה באופן בלתי צפוי ובמקום הכי פחות מתקבל על הדעת…”   “… בשני דברים ישראל לא הודתה מעולם: ביכולתה הגרעינית ובקיומן של “המתות חסד” בין כותלי מוסדותיה הרפואיים. אולם בזה מסתיים הדמיון שבין השתיים, שכן היכולת הגרעינית ידועה ומפורסמת לכל, ואילו “המתות חסד” הן אחד הסודות השמורים ביותר במדינה… וזה כאב שאיננו פוסק” (דברי המחבר בהקדמה).   ללא רחמים – סיפורו האישי של ד”ר אילן זמיר (מחבר הספר), המעלה את זעקתם וכאבם של החולים הסופניים ושאר נפגעי המערכת הרפואית ורשלנותה.   “מותו בלא עת של אבי, ובנסיבות מעורפלות, הותיר צער עמוק בנפשי, ובעקבותיו החלטתי שלא לדחוק את הדברים אל תהומות הנשייה, אלאל לחקור ולברר את הפרטים כדי להוציא את האמת לאור. במהלך החקירה נחשפה בפני לא רק האמת באשר לנסיבות מותו של אבי, אלא גם התוודעתי לעשרות סיפורים של הזנחה ורשלנות רפואיים שטואטאו בכישרון רב אל מתחת לשטיח, וכן מקרים מזעזעים של קיצור חייהם של חולים סופניים, מה שנקרא בלשון העם “המתת חסד”…   “בספר שלפניכם לקחתי על עצמי להשמיע את זעקתם של החולים הסופניים ושאר נפגעי המערכת הרפואית אשר אין ביכולתם להשמיע את מחאתם בעצמם, בתקווה שזעקה זו תשמש כאות אזהרה…” (ד”ר אילן זמיר).   245 עמודים מלאים בשאלות, תשובות, תהיות, סימני שאלה וקריאה. כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ללא רחמים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה