מבצע אחים

גל, שייט מפרשיות בן 13 , מתקשה להבין: מדוע גיורא, מדריך השיט הנערץ עליו, מתייחס לחברו דוד באופן כה גס רוח? האם ייתכן שלגיורא יש משהו נגד אתיופים? בהדרגה, מתגלה לדוד ולגל סיפור הקשר המיוחד בין גיורא למשפחתו של דוד. סיפור של גבורה ואשמה, של סבל ושל גאולה.
שני סיפורים מופלאים נפגשים בספר הזה — זה של אנשי המוסד הישראלי וזה של יהודי אתיופיה, שחברו יחד לאחד המבצעים הנועזים ביותר להעלאת יהודי אתיופיה לארץ: מבצע אחים.

בספרה החדש פורשת רונית לוינשטיין־מלץ סיפור מפתיע ומרתק על אנשי המוסד הישראלי אשר פעלו בעורף האויב כדי לסייע לקבוצות עולים מאתיופיה להגשים חלום ישן ולהגיע לארץ שכולה זהב. מבצע אחים מצטרף לספרים הקודמים בסדרה המצליחה “מסע בעקבות שמי“, שבה בני נוער מגלים את המקור לשמם ומתוודעים לסיפוריהם המשפחתיים, שכולם חלק מסיפורה של מדינת ישראל.

מבצע אחים הוא הספר השישי בסדרה “מסע בעקבות שמי”. קדמו לו הספרים תריסים ירוקים פתוחים, נס של אהבה, מעבר לפינה, בין ים לים ו־ 13 אדום.

מחיר באתר

$10.55

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1169
תיאור הספר גל, שייט מפרשיות בן 13 , מתקשה להבין: מדוע גיורא, מדריך השיט הנערץ עליו, מתייחס לחברו דוד באופן כה גס רוח? האם ייתכן שלגיורא יש משהו נגד אתיופים? בהדרגה, מתגלה לדוד ולגל סיפור הקשר המיוחד בין גיורא למשפחתו של דוד. סיפור של גבורה ואשמה, של סבל ושל גאולה. שני סיפורים מופלאים נפגשים בספר הזה — זה של אנשי המוסד הישראלי וזה של יהודי אתיופיה, שחברו יחד לאחד המבצעים הנועזים ביותר להעלאת יהודי אתיופיה לארץ: מבצע אחים. בספרה החדש פורשת רונית לוינשטיין־מלץ סיפור מפתיע ומרתק על אנשי המוסד הישראלי אשר פעלו בעורף האויב כדי לסייע לקבוצות עולים מאתיופיה להגשים חלום ישן ולהגיע לארץ שכולה זהב. מבצע אחים מצטרף לספרים הקודמים בסדרה המצליחה “מסע בעקבות שמי“, שבה בני נוער מגלים את המקור לשמם ומתוודעים לסיפוריהם המשפחתיים, שכולם חלק מסיפורה של מדינת ישראל. מבצע אחים הוא הספר השישי בסדרה “מסע בעקבות שמי”. קדמו לו הספרים תריסים ירוקים פתוחים, נס של אהבה, מעבר לפינה, בין ים לים ו־ 13 אדום.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מבצע אחים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה