מגילת רות, עם פירוש אם המלך

“זכות גדולה נפלה בחלקי להוציא לאור מחדש את אחד החיבורים הנפלאים שנכתבו על המגילות בתנ”ך, הלא הוא ספר “אם המלך”, חידושים נפלאים ומשלים ומעשיות על מגילת רות, של המקובל האלוקי מורינו ורבינו יוסף חיים זצוק”ל…” (דברי המחבר בהקדמה).

 

מגילת רות, עם פירוש “אם המלך” – חידושים, פירושים ודרושים, רמזים, מעשיות ומשלים נפלאים בדרך פשוט רמז דרש וסוד על מגילת רות, של הגאון האדיר בנסתר ובנגלה – המקובל הקדוש רבי יוסף חיים זיע”א, היוצא לאור מחדש באותיות מאירות עיניים ומאות תיקונים ומראה מקומות מאת הרב יוסף חיים מזרחי.

 

מומלץ מאוד!

 

140 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.22

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1719
תיאור הספר “זכות גדולה נפלה בחלקי להוציא לאור מחדש את אחד החיבורים הנפלאים שנכתבו על המגילות בתנ”ך, הלא הוא ספר “אם המלך”, חידושים נפלאים ומשלים ומעשיות על מגילת רות, של המקובל האלוקי מורינו ורבינו יוסף חיים זצוק”ל…” (דברי המחבר בהקדמה).   מגילת רות, עם פירוש “אם המלך” – חידושים, פירושים ודרושים, רמזים, מעשיות ומשלים נפלאים בדרך פשוט רמז דרש וסוד על מגילת רות, של הגאון האדיר בנסתר ובנגלה – המקובל הקדוש רבי יוסף חיים זיע”א, היוצא לאור מחדש באותיות מאירות עיניים ומאות תיקונים ומראה מקומות מאת הרב יוסף חיים מזרחי.   מומלץ מאוד!   140 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מגילת רות, עם פירוש אם המלך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה