ממתקי אימון יהודי – בני גל

מי לא אוהב ממתקים!

 

האמת, כולם!

 

אבל אם חיפשתם משהו מיוחד, אז ממתקי האימון היהודי של המאמן והמחבר בני גל בדיוק בשבילכם!

 

תובנות מרענות במנות קטנות!

 

ממתקי אימון יהודי – ממתקי האימון היהודי עשויים ממיטב החומרים הטבעיים: חכמת חיים, אמונה, אהבה ומתיקות, מאת המחבר והמאמן בני גל – מייסד בית הספר לאימון יהודי בשיטת BSD ומחבר רב המכר סודות הקואצ'ינג היהודי.

 

ממתקי אימון יהודי – הממתקים נוצרו ממפגש פשוט עם חיי היומיום, לכן הם לא רק טעימים אלא גם מחכימים, בריאים, כשרים למהדרין לכל ימות השנה, ומתאימים לכל גיל!

 

ממתקי אימון יהודי – דברי מתיקה אלו יצאו ממפעלי BSD אימון יהודי, טעימים ומשובחים, ואנו אחראיים לאיכותם. אם בכל זאת נתקלתם במשהו לא ברור, כנסו לאתר www.dsdcoashing.co.il וכתבו לנו משם. אנו נשמח לענות על כל שאלה.

 

מומלץ מאוד! חוברת חובה בכל כיס ותיק! שליף מקסים לחיים בכל רגע!

 

55 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$3.97

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1850
תיאור הספר מי לא אוהב ממתקים!   האמת, כולם!   אבל אם חיפשתם משהו מיוחד, אז ממתקי האימון היהודי של המאמן והמחבר בני גל בדיוק בשבילכם!   תובנות מרענות במנות קטנות!   ממתקי אימון יהודי – ממתקי האימון היהודי עשויים ממיטב החומרים הטבעיים: חכמת חיים, אמונה, אהבה ומתיקות, מאת המחבר והמאמן בני גל – מייסד בית הספר לאימון יהודי בשיטת BSD ומחבר רב המכר סודות הקואצ'ינג היהודי.   ממתקי אימון יהודי – הממתקים נוצרו ממפגש פשוט עם חיי היומיום, לכן הם לא רק טעימים אלא גם מחכימים, בריאים, כשרים למהדרין לכל ימות השנה, ומתאימים לכל גיל!   ממתקי אימון יהודי – דברי מתיקה אלו יצאו ממפעלי BSD אימון יהודי, טעימים ומשובחים, ואנו אחראיים לאיכותם. אם בכל זאת נתקלתם במשהו לא ברור, כנסו לאתר www.dsdcoashing.co.il וכתבו לנו משם. אנו נשמח לענות על כל שאלה.   מומלץ מאוד! חוברת חובה בכל כיס ותיק! שליף מקסים לחיים בכל רגע!   55 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ממתקי אימון יהודי - בני גל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה