מרגליות מרבותינו שבסוריא

מרגליות מרבותינו שבסוריא על סדר פרשיות התורה
אוצר פנינים יקרים, אמרי שפר, חידושים וביאורים נפלאים,
עובדות, הנהגות ומשלים נפלאים על פרשיות התורה
מאוצרם הגנוז של חכמי וגאוני חאלב ודמשק.

מרגליות מרבותינו שבסוריא – המאגד בתוכו חידושים, ביאורים ומאמרים מחכמי ורבני חאלב שבסוריא לאורך חמש מאות שנים על סדר פרשיות השבוע, שליקט וכתב הרב שמעון ואנונו שליט"א.

מרגליות מרבותינו שבסוריא – יצירת מופת שמפארת את שולחן השבת וללא ספק תעשה רושם עמוק וחוויה רוחנית בנפש הלומדים אותה, מקטן ועד גדול.

מרגליות מרבותינו שבסוריא – חיבור הפותח צוהר דרכו ניתן להציץ אל תוך עולמם העשיר של ענקי ארם צובא וחאלב, שברוחב דעתם ועומק מחשבותיהם השכילו לשאוב מים זכים ממעיין התורה הקדושה. בחיבור זה ימצא הקורא את שמותיהם של הרבנים שהובאו בספר זה לפי שמם וכינויים, פרטי תולדותיהם הכוללים נקודות מרכזיות בחייהם ובתפקידים הציבורי.

מרגליות מרבותינו שבסוריא – חידושים וביאורים על התורה עם כריכה קשה מפוארת עם עיטורים בצבע שחור, כסף ובורדו, 614 עמודים מעוצבים.

מחיר באתר

$14.54

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 43-1627
תיאור הספר מרגליות מרבותינו שבסוריא על סדר פרשיות התורה אוצר פנינים יקרים, אמרי שפר, חידושים וביאורים נפלאים, עובדות, הנהגות ומשלים נפלאים על פרשיות התורה מאוצרם הגנוז של חכמי וגאוני חאלב ודמשק. מרגליות מרבותינו שבסוריא – המאגד בתוכו חידושים, ביאורים ומאמרים מחכמי ורבני חאלב שבסוריא לאורך חמש מאות שנים על סדר פרשיות השבוע, שליקט וכתב הרב שמעון ואנונו שליט"א. מרגליות מרבותינו שבסוריא – יצירת מופת שמפארת את שולחן השבת וללא ספק תעשה רושם עמוק וחוויה רוחנית בנפש הלומדים אותה, מקטן ועד גדול. מרגליות מרבותינו שבסוריא – חיבור הפותח צוהר דרכו ניתן להציץ אל תוך עולמם העשיר של ענקי ארם צובא וחאלב, שברוחב דעתם ועומק מחשבותיהם השכילו לשאוב מים זכים ממעיין התורה הקדושה. בחיבור זה ימצא הקורא את שמותיהם של הרבנים שהובאו בספר זה לפי שמם וכינויים, פרטי תולדותיהם הכוללים נקודות מרכזיות בחייהם ובתפקידים הציבורי. מרגליות מרבותינו שבסוריא – חידושים וביאורים על התורה עם כריכה קשה מפוארת עם עיטורים בצבע שחור, כסף ובורדו, 614 עמודים מעוצבים.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרגליות מרבותינו שבסוריא"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה