נשמה – הרב שטיינזלץ

“יש לנו נשמה. אנחנו יכולים לומר זאת משום

שאנחנו מרגישים אותה. אך אין זה ברור כמה בחייו מגלה

האדם שיש לו נשמה, זה לא קורה בגיל הינקות ואולי גם

לא בילדות המוקדמת. אבל על כל פנים, זה אחד הדברים

הראשונים שאדם קולט, גם אם לא בהכרה שלמה…”

(דברי המחבר).

 

נשמה – מה אנחנו יודעים על הנשמה שלנו? האם היא מנסה לומר לנו משהו? הנשמה שולחת לנו איתותים: לעיתים באמצעות כאב, האמור להיות אות אזהרה על המתרחש בנשמה פנימה, ולעיתים בדרך גילוי של אור, המורה לאדם שאכן יש דרך אחרת.

 

נשמה – פרי יצירתו של המחבר הרב עדין אבן ישראל (שטיינזלץ) מבאר התלמוד ואחד ההוגים הגדולים של דורנו, מעלה בספר זה את הסודות שנגלו בפני יחידי סגולה, תבונות שהן מעבר להכרה השכלית.

 

נשמה – ספר ייחודי החושף כיצד אפשר לשמוע את הנשמה בתוכך, לפענח את המסרים שלה ולהתקדם לעבר אופקים חדשים בחייך.

 

ספר מרתק וסוחף! הדרך להכיר את עצמנו, את הכוחות הטמונים בנו, את החלק האלוקי העצום שיש בנו!

 

מומלץ מאוד!

 

188 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$13.27

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1794
תיאור הספר “יש לנו נשמה. אנחנו יכולים לומר זאת משום שאנחנו מרגישים אותה. אך אין זה ברור כמה בחייו מגלה האדם שיש לו נשמה, זה לא קורה בגיל הינקות ואולי גם לא בילדות המוקדמת. אבל על כל פנים, זה אחד הדברים הראשונים שאדם קולט, גם אם לא בהכרה שלמה…” (דברי המחבר).   נשמה – מה אנחנו יודעים על הנשמה שלנו? האם היא מנסה לומר לנו משהו? הנשמה שולחת לנו איתותים: לעיתים באמצעות כאב, האמור להיות אות אזהרה על המתרחש בנשמה פנימה, ולעיתים בדרך גילוי של אור, המורה לאדם שאכן יש דרך אחרת.   נשמה – פרי יצירתו של המחבר הרב עדין אבן ישראל (שטיינזלץ) מבאר התלמוד ואחד ההוגים הגדולים של דורנו, מעלה בספר זה את הסודות שנגלו בפני יחידי סגולה, תבונות שהן מעבר להכרה השכלית.   נשמה – ספר ייחודי החושף כיצד אפשר לשמוע את הנשמה בתוכך, לפענח את המסרים שלה ולהתקדם לעבר אופקים חדשים בחייך.   ספר מרתק וסוחף! הדרך להכיר את עצמנו, את הכוחות הטמונים בנו, את החלק האלוקי העצום שיש בנו!   מומלץ מאוד!   188 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נשמה - הרב שטיינזלץ"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה