סודות בירושלים

איך קרה שנהייתי פתאום שחקן?
הכול התחיל כשיעלה, אחותי, היתה צריכה עזרה בסרט הגמר. ברור שהייתי מוכן לעזור! אני אח נהדר (וגם הפסדתי לימודים). אבל אז ביקשו ממני לשחק בסדרה על ירושלים ופתאום כבר לא קוראים לי רועי, אלא יששכר־אהרון. ואני לא סתם תלמיד רגיל בבית ספר, אלא עוזר לסוחר ירושלמי לפני מאתיים שנה!

רועי, ילד בן עשר, נבחר לשחק בסרט על ירושלים, ונשאב לעולם שלא הכיר. בשקט, מצלמים! — הספר הראשון בסדרה "סודות בירושלים" — הוא מגלה איך הגיעה לירושלים מכונת הדפוס הענקית הראשונה וכיצד היא שינתה את פני העיר. במקביל, הוא מגלה שגם אצלו במשפחה יש כמה סודות. למשל, למה אביו מסרב בתוקף שיצלמו בטחנת הקמח המפורסמת בירושלים?

רונית לוינשטיין, מחברת סדרת ספרי הנוער המצליחה "מסע בעקבות שמי", זוכת פרס הספריות הציבוריות, משלבת בספרה סודות בירושלים — שקט, מצלמים! בין ההווי התוסס של אתר צילומים בן זמננו לבין תקופה מרתקת בתולדות העיר ירושלים.

158 עמ' כריכה רכה.

מחיר באתר

$13.75

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1581
תיאור הספר איך קרה שנהייתי פתאום שחקן?הכול התחיל כשיעלה, אחותי, היתה צריכה עזרה בסרט הגמר. ברור שהייתי מוכן לעזור! אני אח נהדר (וגם הפסדתי לימודים). אבל אז ביקשו ממני לשחק בסדרה על ירושלים ופתאום כבר לא קוראים לי רועי, אלא יששכר־אהרון. ואני לא סתם תלמיד רגיל בבית ספר, אלא עוזר לסוחר ירושלמי לפני מאתיים שנה! רועי, ילד בן עשר, נבחר לשחק בסרט על ירושלים, ונשאב לעולם שלא הכיר. בשקט, מצלמים! — הספר הראשון בסדרה "סודות בירושלים" — הוא מגלה איך הגיעה לירושלים מכונת הדפוס הענקית הראשונה וכיצד היא שינתה את פני העיר. במקביל, הוא מגלה שגם אצלו במשפחה יש כמה סודות. למשל, למה אביו מסרב בתוקף שיצלמו בטחנת הקמח המפורסמת בירושלים? רונית לוינשטיין, מחברת סדרת ספרי הנוער המצליחה "מסע בעקבות שמי", זוכת פרס הספריות הציבוריות, משלבת בספרה סודות בירושלים — שקט, מצלמים! בין ההווי התוסס של אתר צילומים בן זמננו לבין תקופה מרתקת בתולדות העיר ירושלים. 158 עמ' כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סודות בירושלים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה