סוף העולם שמאלה

מבחוץ אי אפשר היה לראות כלום על קרון החיות.
בפנים נשארו עכשיו רק תום ושאר הקופים שישנו בתאיהם הקטנים בלי להרגיש מהרעש שבחוץ.
תום פתח דלת קטנה שהייתה קבועה בקיר לידו, ואז נגלה מסך מלבני ארוך….

חדר המדרגות נראה ריק במבט ראשון. נתי עצר לרגע, אבל ידע שהוא יצא.
גם אם מישהו אורב בחוץ אין דרך לדעת את זה,
והבית עכשיו מסוכן הרבה יותר. אבל איפה אלישע?!?

סוף העולם שמאלה – ספר מתח סוחף ומרתק עם עלילה מורכבת המתרחשת בניירובי בירת קניה שבאפריקה הרחוקה. הארי שיין, המתגורר בגפו, לא מודע לכך שבני חסותו מהמוסד הבריטי המכובד שותפים למזימה אפלה של חטיפה, וודאי שלא מתאר לעצמו שנתי שטרן מבני ברק ימצא את עצמו מעורב בסיפור.

סוף העולם שמאלה – סיפור על עניינים שמתרחשים בקצב מהיר. נתי נמלט באישון לילה יחד עם אלישע כהן ומקבלים עזרה דווקא מהקשיש הבריטי.

סוף העולם שמאלה – הוא סיפור שהקוראים מלווים את נתי החיפאי לשדה התעופה, בלי לדעת על מה, למה ולאן. לוקח את הקוראים למעקב צמוד אחרי הצוות שמקבל את המשימה לשחרר את אביו של אלישע, והופך אותם לשותפים מלאים לתלאותיו של הארי הקטן בלונדון של לפני כשבעים שנה, ויחד מגלה כיצד מתרקמת בין  לבין עלילה של כאבים ישנים והכרויות חדשות.

סוף העולם שמאלה – ספר של המון צבע ועניין, השני בסדרת מחוזות רחוקים של הסופרת אסתר קווין. 345 עמודים סוחפים עם כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.93

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 36-1720
תיאור הספר מבחוץ אי אפשר היה לראות כלום על קרון החיות. בפנים נשארו עכשיו רק תום ושאר הקופים שישנו בתאיהם הקטנים בלי להרגיש מהרעש שבחוץ. תום פתח דלת קטנה שהייתה קבועה בקיר לידו, ואז נגלה מסך מלבני ארוך…. חדר המדרגות נראה ריק במבט ראשון. נתי עצר לרגע, אבל ידע שהוא יצא. גם אם מישהו אורב בחוץ אין דרך לדעת את זה, והבית עכשיו מסוכן הרבה יותר. אבל איפה אלישע?!? סוף העולם שמאלה – ספר מתח סוחף ומרתק עם עלילה מורכבת המתרחשת בניירובי בירת קניה שבאפריקה הרחוקה. הארי שיין, המתגורר בגפו, לא מודע לכך שבני חסותו מהמוסד הבריטי המכובד שותפים למזימה אפלה של חטיפה, וודאי שלא מתאר לעצמו שנתי שטרן מבני ברק ימצא את עצמו מעורב בסיפור. סוף העולם שמאלה – סיפור על עניינים שמתרחשים בקצב מהיר. נתי נמלט באישון לילה יחד עם אלישע כהן ומקבלים עזרה דווקא מהקשיש הבריטי. סוף העולם שמאלה – הוא סיפור שהקוראים מלווים את נתי החיפאי לשדה התעופה, בלי לדעת על מה, למה ולאן. לוקח את הקוראים למעקב צמוד אחרי הצוות שמקבל את המשימה לשחרר את אביו של אלישע, והופך אותם לשותפים מלאים לתלאותיו של הארי הקטן בלונדון של לפני כשבעים שנה, ויחד מגלה כיצד מתרקמת בין  לבין עלילה של כאבים ישנים והכרויות חדשות. סוף העולם שמאלה – ספר של המון צבע ועניין, השני בסדרת מחוזות רחוקים של הסופרת אסתר קווין. 345 עמודים סוחפים עם כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סוף העולם שמאלה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה