סיפורים שלא כתובים בחומש

אבא מסרק את שערותיה של גלית וביחד הם מבררים באיזה יום נבראו הכינים ולמה צריך אותם בכלל…

 

ששון וגרשון, תלמידיו של רבי עקיבא, מתוווכחים האם יכול להיות שיעקב אבינו שיקר?….

 

ואמא אלישבע מסבירה לורד בתה איך מכינים מכרז להקמת מגרש ספורט…

 

סיפורים של כתובים בתורה – ספר שכל כולו חוויה משפחתית אדירה! סיפורים יחודיים על חומש בראשית ושמות המעניקים מבט נוסף, מסקרן, מחויך ומעורר מחשבה על פרשת השבוע, מאת המחבר עז קפאח.

 

סיפורים שלא כתובים בתורה – מדי ליל שבת, בעונת החורף, מתכנסים בבית הכנסת בישוב מרחב עם חברי הקהילה לשעה קסומה של לימוד בין חברים ובין הורים לילדיהם. ה"סיפורים שלא כתובים בחומש" חוברו כדי לפתוח את הלימוד בפרשת השבוע, או ללוות אותו.

 

מומלץ מאוד! זמן איכות למשפחה כולה!

 

187 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.62

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1701
תיאור הספר אבא מסרק את שערותיה של גלית וביחד הם מבררים באיזה יום נבראו הכינים ולמה צריך אותם בכלל…   ששון וגרשון, תלמידיו של רבי עקיבא, מתוווכחים האם יכול להיות שיעקב אבינו שיקר?….   ואמא אלישבע מסבירה לורד בתה איך מכינים מכרז להקמת מגרש ספורט…   סיפורים של כתובים בתורה – ספר שכל כולו חוויה משפחתית אדירה! סיפורים יחודיים על חומש בראשית ושמות המעניקים מבט נוסף, מסקרן, מחויך ומעורר מחשבה על פרשת השבוע, מאת המחבר עז קפאח.   סיפורים שלא כתובים בתורה – מדי ליל שבת, בעונת החורף, מתכנסים בבית הכנסת בישוב מרחב עם חברי הקהילה לשעה קסומה של לימוד בין חברים ובין הורים לילדיהם. ה"סיפורים שלא כתובים בחומש" חוברו כדי לפתוח את הלימוד בפרשת השבוע, או ללוות אותו.   מומלץ מאוד! זמן איכות למשפחה כולה!   187 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סיפורים שלא כתובים בחומש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה