עלים לתרופה – הוצאת דביר ביתך

“תשמרו מכתביי היטב, כי אצלי בעצמי
הם דברים יקרים מאוד, ומתחדשים בכל פעם
מאיתו יתברך בחסדו הגדול, והן נחמתך על
כל הצרות, כי עיקר הנחמה הוא הדעת האמת,
שנוכל על ידו להמשיך עצות אמיתיות…”
רבי נתן, מכתב מ”ט.

“אגרות שלנו הם רפואות יקרות! כי כולם
נובעים ממעין היוצא מבית השם, אשר כל פריו
למאכל ועליהו לתרופה. “עליהו”, היינו הנייר,
שהם עלין ודפין, שעליהם אנו כותבים כל הספרים
הקדושים של התורה הקדושה. אשר הם
רפואתנו וחיינו לנצח…”
רבי נתן, מכתב צ”ז.

עלים לתרופה – לאחר פטירתו של רבי נחמן מברסלב נטל על עצמו רבי נתן, תלמידו המובהק והנאמן, את המשימה הכבירה להפיץ ככל יכולתו את אורו ודרכו של רבו הקדוש בעולם. מתוך מסירות נפש יגע ועמל לנסוע ממקום למקום, ללמד ולהדריך את תלמידיו בדרך הקודש שקיבל מרבו, וכן השקיע כוחות עצומים וכסף רב להדפיס ולהפיץ את ספרי רבו בעולם. מלבד זאת גם כתב וחידש מאמרים ארוכים המבארים את יסודות ועקרונות דרכו של רבי נחמן, מאמרים אלו נדפסו במשך בשם ליקוטי הלכות.

עלים לתרופה – מכיוון שבאותם ימים הייתה הנסיעה מעיר לעיר ומכפר לכפר משימה קשה שהייתה אורכת ימים ארוכים, נהג רבי נתן לשלוח לבניו ולתלמידיו מפעם למפעם מכתבים מלאי עידוד וחיזוק, עצות והדרכות בעבודת השם, כשבמרבית המקרים היה זה כמענה למכתבים ששלחו לו בניו ותלמידיו, בהם ביקשו מזור ועצה, תמיכה והדרכה כיצד להתמודד עם ניסיונות החיים הרבים.

עלים לתרופה – לאחר פטירת רבי נתן מברסלב נלקטו ונאספו חלק ממכתבים אלו, ובהם עיקר המכתבים שכתב לבנו רבי יצחק, שהיה גר בעיר טולטשין, ונדפסו בשם עלים לתרופה, אף שמכתבים אלו נכתבו לפני שנים רבות, לא נס ליחם והם אקטואלים אף לימינו אנו ומלאים בהדרכות מעשיות ודברי חיזוק לימינו אנו, מרעיפים טללי תחיה ונחמה, ביטחון ואמונה, ומלמדים את האדם כיצד ליישם ולקיים את עצותיו של רבי נחמן למעשה בחיי היומיום!

בספר זה ימצא הקורא מידע רב על חייו ותולדותיו של רבי נתן, פעולותיו ונסיעותיו, והרדיפות שעברו עליו.

מומלץ מאוד! מהדורה חדשה ומיוחדת, כריכה רכה מעוצבת.

מחיר באתר

$10.31

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4197
תיאור הספר “תשמרו מכתביי היטב, כי אצלי בעצמי הם דברים יקרים מאוד, ומתחדשים בכל פעם מאיתו יתברך בחסדו הגדול, והן נחמתך על כל הצרות, כי עיקר הנחמה הוא הדעת האמת, שנוכל על ידו להמשיך עצות אמיתיות…”רבי נתן, מכתב מ”ט. “אגרות שלנו הם רפואות יקרות! כי כולם נובעים ממעין היוצא מבית השם, אשר כל פריו למאכל ועליהו לתרופה. “עליהו”, היינו הנייר, שהם עלין ודפין, שעליהם אנו כותבים כל הספרים הקדושים של התורה הקדושה. אשר הם רפואתנו וחיינו לנצח…” רבי נתן, מכתב צ”ז. עלים לתרופה – לאחר פטירתו של רבי נחמן מברסלב נטל על עצמו רבי נתן, תלמידו המובהק והנאמן, את המשימה הכבירה להפיץ ככל יכולתו את אורו ודרכו של רבו הקדוש בעולם. מתוך מסירות נפש יגע ועמל לנסוע ממקום למקום, ללמד ולהדריך את תלמידיו בדרך הקודש שקיבל מרבו, וכן השקיע כוחות עצומים וכסף רב להדפיס ולהפיץ את ספרי רבו בעולם. מלבד זאת גם כתב וחידש מאמרים ארוכים המבארים את יסודות ועקרונות דרכו של רבי נחמן, מאמרים אלו נדפסו במשך בשם ליקוטי הלכות. עלים לתרופה – מכיוון שבאותם ימים הייתה הנסיעה מעיר לעיר ומכפר לכפר משימה קשה שהייתה אורכת ימים ארוכים, נהג רבי נתן לשלוח לבניו ולתלמידיו מפעם למפעם מכתבים מלאי עידוד וחיזוק, עצות והדרכות בעבודת השם, כשבמרבית המקרים היה זה כמענה למכתבים ששלחו לו בניו ותלמידיו, בהם ביקשו מזור ועצה, תמיכה והדרכה כיצד להתמודד עם ניסיונות החיים הרבים. עלים לתרופה – לאחר פטירת רבי נתן מברסלב נלקטו ונאספו חלק ממכתבים אלו, ובהם עיקר המכתבים שכתב לבנו רבי יצחק, שהיה גר בעיר טולטשין, ונדפסו בשם עלים לתרופה, אף שמכתבים אלו נכתבו לפני שנים רבות, לא נס ליחם והם אקטואלים אף לימינו אנו ומלאים בהדרכות מעשיות ודברי חיזוק לימינו אנו, מרעיפים טללי תחיה ונחמה, ביטחון ואמונה, ומלמדים את האדם כיצד ליישם ולקיים את עצותיו של רבי נחמן למעשה בחיי היומיום! בספר זה ימצא הקורא מידע רב על חייו ותולדותיו של רבי נתן, פעולותיו ונסיעותיו, והרדיפות שעברו עליו. מומלץ מאוד! מהדורה חדשה ומיוחדת, כריכה רכה מעוצבת.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "עלים לתרופה - הוצאת דביר ביתך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה